Auteur Topic: LAATSTE RONDE TELEVIZIERRING!!! WIDM bij laatste 3 genomineerden! Stemmen dus!!!  (gelezen 6294 keer)

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Het is zover! De genomineerden in de laatste ronde voor het grote Televizier-Ring Gala 2002 zijn bekend!

Helaas heeft het niet zo mogen zijn dat Angela Groothuizen, net als vorig jaar, defenitief bij de laatste 3 genomineerden zit voor de titel "televisievrouw van het jaar" voor de Zilveren TeleVizier-Ster...
Maarrrrr....niet getreurd, want jullie stemmen hebben er toe bijgedragen dat het door Angela gepresenteerde tv-programma Wie is de Mol? WEL bij de laatste 3 genomineerden voor de enige echte Gouden TeleVizierring is geëindigd!!!

Vorig jaar is het niet gelukt om die prijs te behalen, terwijl het programma ook toen stond genomineerd. Maarrrr....willen jullie Angela en alle andere makers van dit fantastische tv-programma dit jaar dus WEL die Gouden Televizier-Ring laten winnen, dan wil ik jullie graag nog 1 keer om een gunst vragen.

Om het tv-programma Wie is de Mol? te laten winnen, is wederom jullie stem nodig! Dit maal is het echter alléén mogelijk om TELEFONISCH te stemmen.
Alle genomineerden hebben wederom een eigen telefoonnummer meegekregen.

Let op: Het telefoonnummer voor Wie is de mol? zal zijn; 0909 - 0313.
Voor het stemmen op de genomineerden van de Gouden Televizier-Ring 2002 (en dus in ons geval op Wie is de mol?) zijn alle telefoonlijnen open van 20 t/m 25 oktober (dus ook nog 's avonds in de live-uitzending)!!
 
Dus mensen, breng van 20 t/m 25 oktober a.s. je stem uit op Wie is de mol? met als doel die Gouden Televizier-Ring te winnen! Dat zou fantastisch zijn! STEMMEN DUS!!!
Ik reken op jullie!!!

Groetjes, Ingrid/After The Silence :) ;) :D ;D 8) ::) :-*

{edit: geen links in signatures - Compuart}







« Laatst bewerkt op: 9-10-2002, 15:38:52 door Compuart »
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Mahtob

  • Forumlid
Misschien kan Compuart even een mailtje met het verzoek van Ingrid naar alle "leden" van Wieisdemol.com sturen. Scheelt wellicht toch een kleine duizend stemmen!









molzot

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Was ik ook zeker van plan!

Maar om niet elke discussie in tweevoud te voeren, zet ik hier ff een slotje op en kunnen we hier verder gaan 8)







Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.