Auteur Topic: (Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?  (gelezen 32036 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #40 Gepost op: 30-06-2003, 12:35:07 »
Ver voordat het 11 september was had ik al een raar voorgevoel. Ik wist gewoon zeker dat Pim Fortuyn vorig jaar wel een keer vermoord zou worden. Toen ik 3 jaar was wist ik al wel dat er iets niet in de haak was met Sinterklaas. Ik vond hem nogal een slecht acteur. Ik dacht gelijk al toen ik Pino zag dat het een pop was, dat was zo slecht gespeeld.  


Lekker makkelijk achteraf lullen!  ;)








maapie

  • Gast
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #41 Gepost op: 30-06-2003, 13:22:28 »
George z'n hoogtevrees was slecht gespeeld

dasd niet waar  :'( :'( :-\








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #42 Gepost op: 30-06-2003, 20:14:13 »
Wel een beetje uitkijken he voor je het weet is Maapie aan het huilen(dit gaat steeds meer offtopic te worden) ( dan maar weer ontopic) iemand die aflevering van vandaag gezien, ik weer niet








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #43 Gepost op: 1-07-2003, 23:38:10 »
Ik ga ze allemaal weer kijken, een beetje de hints bekijken en de dingen van George







Eindelijk...

maapie

  • Gast
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #44 Gepost op: 8-07-2003, 19:09:10 »
Jaa ik heb alle afleveringen opgenomen!! Echt schattig dat George naar z'n mammie belt!! :) lief








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #45 Gepost op: 22-07-2003, 19:26:10 »
De kandidaten die er de laatste twee afleveringen nog bijzaten zijn voor mij toch wel erg bn-ers geworden. Ik zou ze direct herkennen op straat.


(Nee, natuurlijk slaat dit bericht nergens op, maar er waren 16.999 reacties en daar ging ik me steeds meer aan ergeren, ik moest 'even volmaken' en nog ontopic ook!  :D








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #46 Gepost op: 23-07-2003, 11:39:15 »
Ik ben ook alles weer aant opnemen, en kijken, en ik vind het de beste serie van de 3 Nederlandse die ik gezien heb... George is achteraf toch behoorlijk verdacht bezig, als je de MOL al weet... maar het viel me toen echt NIET op!! :) :) :)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #47 Gepost op: 23-07-2003, 11:57:27 »

(Nee, natuurlijk slaat dit bericht nergens op, maar er waren 16.999 reacties en daar ging ik me steeds meer aan ergeren, ik moest 'even volmaken' en nog ontopic ook!  :D
[offtopic]Als jij het niet had gedaan dan had ik het wel gedaan want ik zag het nl ook al en toen we zo met die 100000 postst zaten had ik ook zoiets van het is wel zielig hoor die 16999 postst hier ::)[/offtopic]







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #48 Gepost op: 23-07-2003, 21:21:14 »
Ik ben ook alles weer aant opnemen, en kijken, en ik vind het de beste serie van de 3 Nederlandse die ik gezien heb... George is achteraf toch behoorlijk verdacht bezig, als je de MOL al weet... maar het viel me toen echt NIET op!! :) :) :)


Nou, ik vind het juist wel meevallen. De acties van George zijn er wel, maar er wordt zoveel aandacht op de anderen gevestigd. Zoals de aflevering waarin Ellen en Harry de tassen gingen verbranden, alles bij elkaar zie je George maar 5 minuten echt bezig. De opdracht met de 3 bergen en Ellen en Harrys opdracht werden erg uitgemolken en de rivieroversteek (hoe noem je het ook alweer niet abseilen maar...?) was maar heel kort en daar zat Georges enige echte mollenstreek die aflevering (ja, en de verdachtmakingen van Prince natuurlijk)








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #49 Gepost op: 23-07-2003, 21:28:45 »
Dat is niet helemaal waar, Chriz. Ja misschien in aflevering 4 wel, maar in aflevering 1 was George wel lang (verdacht) in beeld met de eerste proef nog wel. En in de tweede aflevering met de Denkers-Doeners-Dromers-opdracht wordt het verhaal van Karen ook goed aan de orde gebracht. Ik bedoel dat ze zegt dat 'ze de Mol van een dichte afstand aan het werk heeft gezien en ze niet weet hoe'. En dan zegt ze er ook nog bij dat de Mol waarschijnlijk in het Denkers groepje zat. Haar groepje.
En wat dacht je van het 'hoe kan het dat George er nog in zit moment' na de executie van aflevering 4. Allemaal toch tricky momenten als je het achteraf bekijkt. :-\








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #50 Gepost op: 23-07-2003, 21:33:40 »
Ja, ik heb alleen afl. 4 terug gezien en de rest is te ver weggezakt. Maar ik bedoelde meer te zeggen: Terugkijkend is en blijft het moeilijk om de mol te ontdekken (maar dat vind ik juist sterk van het programma)








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:(Herhalingen) Portugal: Wie was volgens jou de Mol en waarom?
« Reactie #51 Gepost op: 23-07-2003, 21:38:21 »
Precies. Niks leuker dan nooit de Mol gevangen te hebben. ;)

[verwijderd door de admin]
« Laatst bewerkt op: 24-11-2003, 19:58:25 door Heinz »