Auteur Topic: laatste aflevering portugal  (gelezen 30755 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #20 Gepost op: 1-09-2003, 10:54:51 »
bedankt voor de info
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #21 Gepost op: 1-09-2003, 10:57:52 »
De AVRO bleek vanmorgen, en eind vorige week overstelpt te zijn met telefoontjes van boze en verontwaardigde molfanaten. De fout zou bij de netmanager hebben gelegen, die er kennelijk vanuit ging dat het toch maar een herhaling betrof
en dat werkt natuurlijk niet, want dit is de aflevering waar de hele serie omheen draait... ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #22 Gepost op: 1-09-2003, 10:58:14 »
Het geeft weer eens aan hoe netmanagers te werk gaan. Kennelijk hebben ze geen flauw benul van het soort programma's dat ze programmeren.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #23 Gepost op: 1-09-2003, 11:28:36 »
Dat ben ik met je eens. Heb ik je trouwens al eens iets zien posten op de NL-site? Wat er nu zo belangrijk is aan het uitzenden van een herhaling van Get The Picture en Rail Away, snap ik ook niet helemaal. Natuurlijk is er voor die programma's ook wel belangstelling. Vooral Rail Away is best interessant.

[offtopic]Maar je moet eens kijken wat er gebeurt met zo'n serie als Heartbreak High. Ook altijd het slachtoffer van toevallige gebeurtenissen. Het is niet bepaald op mijn leeftijd gericht, maar mijn neven die de leeftijd ervoor hebben, keken er altijd graag naar. Die serie is nog nooit in zijn geheel uitgezonden, althans als serie niet. Dit gaat een klein beetje offtopic, maar het gaat er mij om, dat het vaak een rommeltje is met het uitzenden van (populaire) televisieseries. [/offtopic]
« Laatst bewerkt op: 3-09-2003, 20:56:40 door bodejosm43 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #24 Gepost op: 1-09-2003, 11:36:09 »


Maar je moet eens kijken wat er gebeurt met zo'n serie als Heartbreak High. Ook altijd het slachtoffer van toevallige gebeurtenissen. Het is niet bepaald op mijn leeftijd gericht, maar mijn neven die de leeftijd ervoor hebben, keken er altijd graag naar. Die serie is nog nooit in zijn geheel uitgezonden, althans als serie niet. Dit gaat een klein beetje offtopic, maar het gaat er mij om, dat het vaak een rommeltje is met het uitzenden van (populaire) televisieseries.


(Offtopic)
Heartbreak High werd (voor de zomer) voor de derde keer herhaald, ik ben het met je eens dat het irritant is dat om de haverklap werd onderbroken, want in zekere zin is het een vervolgserie (afleveringen staan wel los van elkaar, maar ook een soort van rode draad). De hele serie is by the way wel een keer helemaal uitgezonden, op het laatste seizoen na, NPS  (toch?) had geen geld om het laatste seizoen te kopen. Ook weer erg matig  :-\

(Offtopic)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #25 Gepost op: 1-09-2003, 11:52:40 »
Dan maar weer Ontopic: nu moeten we nog een kleine week wachten om erachter te komen dat John toch niet de mol was. En ik wil uiteraard, net als Maapie dat al schreef, dat schijnheilige gezicht van Georges weleens zien, als hij heel per ongeluk dat geld weg werkt, terwijl hij op dat pleintje bij die kerk rondloopt (was het wel een pleintje, eerder een soort binnenplaats, voor zover ik mij herinner).

Offline JoyceLangenberg

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #26 Gepost op: 1-09-2003, 15:27:26 »
Ik heb ook meel gehad van de AVRO, hihi. Met de data dat het wel uit wordt gezonden. Is ze geraden ook... Grr...

VCR aan.... en kijken dan maar!!

 ;D

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #27 Gepost op: 2-09-2003, 12:22:36 »
hebben er heel veel mensen die aflevering gemist of willen ze hem nog een keer zien?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #28 Gepost op: 2-09-2003, 15:08:34 »
hebben er heel veel mensen die aflevering gemist of willen ze hem nog een keer zien?

 ??? Niemand heeft hem toch gezien
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #29 Gepost op: 2-09-2003, 15:15:02 »
als niemand hem nog heeft gezien, waarom weten sommigen dan al wie er gewonnen had/heeft?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #30 Gepost op: 2-09-2003, 15:28:19 »
als niemand hem nog heeft gezien, waarom weten sommigen dan al wie er gewonnen had/heeft?

Ooh bedoel je zo, het is toch een herhaling, sommigen hebben hem in 2002 al gezien. :-\
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #31 Gepost op: 2-09-2003, 20:01:42 »
Ik heb 'm dus nog niet gezien. Bovenaan kun je lezen dat ik de laatse aflevering voor de derde keer dreigde mis te lopen.

bodejosm43: ik heb inderdaad wel eens gepost op de.NL site.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #32 Gepost op: 2-09-2003, 20:27:22 »
ok elise_is_de_mol en hänsel heb je je bericht dan vaak op .nl gepost?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #33 Gepost op: 2-09-2003, 21:12:12 »
ok elise_is_de_mol en hänsel heb je je bericht dan vaak op .nl gepost?

Wat bedoel je nou? Je vraagt mij iets maar ik snap je niet.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #34 Gepost op: 2-09-2003, 22:37:48 »
wat vraag ik jou dan?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #35 Gepost op: 3-09-2003, 00:55:36 »
Niet iedereen heeft serie drie in 2002 gezien, sommigen willen hem gewoon nog eens een keer zien. De AVRO heeft gewoon een heel irritante fout gemaakt, door juist de ontknoping niet uit te zenden op het tijdstip dat ze dat hadden beloofd, 1 september om 9.50 op Nederland 1.

Die fout gaan ze nu goedmaken door de ontknoping alsnog uit te zenden. Ik ga niet de tijden herhalen, die zijn nu overal wel te vinden. Het gaat er gewoon om: als je als netmanager iets plant, plan dan de complete serie in het uitzendschema in, en niet een serie, uitgezonderd de laatste aflevering. Die was namelijk juist zo leuk, en hoort onlosmakelijk bij de rest van de serie.

De wereld draait niet alleen om Wie Is De Mol, dat is natuurlijk wel zo, maar het is gewoon niet leuk als je verwacht de ontknoping van de serie te zien, en die komt dan niet omdat de netmanager niet zo'n hele grote fan van WIDM blijkt te zijn.

Offline hänsel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1 2 snor!
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #36 Gepost op: 3-09-2003, 20:02:39 »
ok elise_is_de_mol en hänsel heb je je bericht dan vaak op .nl gepost?

In het algemeen of een specifiek bericht dat ik de laatste aflevering zoek?

Ik heb af en toe iets gepost op de .NL site. Ik ben nl niet continue online en dat scheelt natuurlijk. Deze site heb ik veel later pas ontdekt. Hij is eigenlijk beter, gebruikersvriendeljker en vollediger. Bij een (hopelijk) volgende serie houd ik het op de .COM site.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #37 Gepost op: 3-09-2003, 20:03:37 »
das beter hänsel
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #38 Gepost op: 3-09-2003, 20:55:01 »
Eventjes als aanvulling:

Toen vandaag de nieuwe televisiegids in mijn brievenbus lag, heb ik meteen even gekeken of a.s. zaterdag de betreffende uitzending van Wie Is De Mol gepland stond.

Jawel, dat bleek het geval te zijn. Niet om 9.00 uur, zoals ze verschillende bellers, en via email hebben laten weten, maar om 9.05, op Nederland 1.

Als dat dus in die gids staat, hebben ze het ook eerder geweten. Een programmagids ligt op dinsdag in de winkel, programmagegevens (het ''spoorboekje'' zoals ze dat noemen, staat al veel eerder vast. Met andere woorden: dat had de AVRO ook wel eerder bekend kunnen maken, lijkt me.

Offline angelique

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:laatste aflevering portugal
« Reactie #39 Gepost op: 3-09-2003, 21:25:10 »
heej allemaal!!!

oh jongens wat ben ik blij dat de allerlaatste uitzending toch nog wordt uitgezonden!! goh heb net effe een vreugdedansje gemaakt van blijdschap zeg!!!
maarre mag ik jullie wel even bedanken voor de reacties die ik heb gekregen!!! helemaal super!!!
ik kom denk ik wel ff vaker kijken op deze side want tis wel errug leuk!!!
en nou mensen heel erg veel plezier met het kijken van de ontknoping he!!!

de geroetjes angelique