Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88065 keer)

Offline Dionysos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 14-01-2005, 22:58:30 »
Die fotohints vertrouw ik niet helemaal, daar heb ik in voorgaande jaren ook niks in kunnen vinden :-/. Het stukje is inderdaad ook verdacht... ik heb er alleen geen mol-gevoel bij. Een beetje het George-gevoel. En dat is vrij gevaarlijk, aangezien ik hem alleen in de laatste aflevering verdacht ;).

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 14-01-2005, 23:15:42 »
Op voorhand had ik Victoria als de mol. Ze is een boogschutter en die zijn zeer goed in staat hun ware gevoelens te verbergen. Deze aflevering heeft me niets laten zien om dit idee te laten varen.
Met dat lieve snoetje kan ze de hele wereld een enorme loer draaien..
dus voor mij is Victoria nog steeds de MOL
er was eens......

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 15-01-2005, 00:48:17 »
Ik zie Victoria niet als DeMol. Geloof wel dat ze ver komt. Ik tip haar bij deze voor de finale. Vraag me niet waarom, heb er vertrouwen in..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 15-01-2005, 00:52:38 »
Victoria heeft iets waardoor je denkt dat ze het wel niet is. Door de montage zou je moeten denken van wel. Immers: Ze zegt dat ze te veel opvalt terwijl er van haar gezged wordt dat ze dat nou juist NIET doet.

Maar later wordt van Yvon van der H ook beweerd dat ze ander overkomt dan ze denkt. Dus moeten we op zoek naar iemand die precies weet hoe hij of zij overkomt? Een bewuste Mol? Het is niet Viktoria in dat geval maar Jim die tegen haar zegt: Zo ben ik altijd...
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 15-01-2005, 00:54:45 »
Toen Victoria in het kasteel binnenkwam, liep ze de profielen van de andere kandidaten haast voorbij maar ze bleef toch nog 2 seconden staan. Heeft ze geen informatie van hen nodig?
2024: wie is de Mol?

Offline DaRealRobje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hola!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 15-01-2005, 01:15:44 »
Ook opvallend en doe er mee wat je wil: Diverse mensen worden voor Mol uitgemaakt en die geven dara geen noemenswaardig antwoord op. Gijs ... Yvonne... Er wordt zelfs iemand willekeurig aangewezen. Maar als het aan Viktoria gevraagd wordt zegt ze direct blufferig 'ja'. De enige die het dus daadwerkelijk bevestigd.
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 15-01-2005, 02:29:46 »
Ik vond het een beetje irritant dat Victoria meermaals van zichzelf zei dat ze erg opviel.
Ze gaf niet aan waarom, vanwege haar kapsel? haar persoonlijkheid, haar kleding?

Iemand meer duidelijkheid hierover?


Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2005, 03:13:21 »
Ik denk vanwege haar ego. :)
Achteloos...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 15-01-2005, 05:38:50 »
Toen Victoria in het kasteel binnenkwam, liep ze de profielen van de andere kandidaten haast voorbij maar ze bleef toch nog 2 seconden staan. Heeft ze geen informatie van hen nodig?

::rofl:: sterker nog volgens mij bekeek ze alleen haar eigen profiel even ;D

Maar of dat wat zegt over molschap.. Zowel zij als Isabelle en Gijs waren aan de late kant dus hadden wrsch weinig tijd om echt te bekijken op dat moment, en liepen vrijwel direct door naar de rest die al zat te wachten.

Ik vind dat Victoria iets te duidelijk als mogelijke mol wordt neergezet vooralsnog. Dingen als 'ze zondert zich af'(en dan zie je haar ergens alleen zitten schrijven in haar boekje), het feit dat ze kennelijk een tijdje weg was (waar Jim gretig naar vroeg althans zo laten de beelden ons geloven ;)), het hele verhaal van, ik ben te opvallend(waardoor mensen moeten gaan geloven dat ze juist wél de mol is mi) - ik vind dat ze te veel als mogelijke mol neer wordt gezet.

Ergens met Isabelle staat ze te redeneren wie je juist moet kiezen bij die filmpjes (zogenaamd onmols) en bij de executie is haar blik zeer neutraal. Ze is mi te zeer bezig met het spelletje en teveel bezig met zichzelf verdacht te maken en te worden gezien als mol toch. Iig zo de programmamakers haar 'neerzetten 'in mijn indruk. Daarom is zij voor mij voorlopig niet de mol.

Het kan in dit stadium iedereen nog zijn, maar ik heb geen aanwijzing gekregen vooralsnog dat zij het zal zijn. Ze speelt het spel vast wel slim en komt vast verder dan de eerste paar rondes (anders hadden de makers vast niet zoveel moeite gedaan haar zo verdacht uit de verf te laten komen ;)) Niet té ver echter ook misschien want degenen die nog uit de molverf moeten komen, zijn degenen die echt ver gaan komen denk ik. We zullen volgende week af moeten wachten :)
« Laatst bewerkt op: 15-01-2005, 05:43:29 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 15-01-2005, 08:26:33 »
Victoria is voor mij dus niet de mol....ik denk dat zij zich op dit moment nog erg ongemakkelijk voelt in de groep...ze is de jongste en wie weet voelt ze zich daar nog niet echt happy bij.

dat ze de molprofielen voorbij liep kan ook zijn omdat ze wellicht de laatste was die arriveerde...tja en dan voel je je al rot en wil je niks anders dan snel bij de anderen zijn...of hebben jullie dat nou nooit?

ik denk dat zij best verlegen is en dat ze daarom maar wat aan mompelt en bluft....
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 15-01-2005, 12:37:07 »
Ik heb het al gemeld onder het kopje van Hints en Clou's, maar er is in ieder geval iets aan de hand met Victoria. Op teletekst staat altijd een toelichting op een programma en de kandi's werden daar in alfabetische volgorde van de achternaam genoemd. Victoria stond echter als enige niet op de goede plek: als laatste. Dit kan naar mijn idee een aantal zaken betekenen. Of zij is Verliezer (V), Winnaar(W), of zij valt als eerste af. Volgende week kunnen we al 1 van deze mogelijkheden afstrepen. En ik houd teletekst in de gaten! De Mol is ze in ieder geval niet.   ::tandpastasmiley::
Uw betrouwbare tipgever!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 15-01-2005, 12:44:03 »
Victoria is voor mij dus niet de mol....ik denk dat zij zich op dit moment nog erg ongemakkelijk voelt in de groep...ze is de jongste en wie weet voelt ze zich daar nog niet echt happy bij.

dat ze de molprofielen voorbij liep kan ook zijn omdat ze wellicht de laatste was die arriveerde...tja en dan voel je je al rot en wil je niks anders dan snel bij de anderen zijn...of hebben jullie dat nou nooit?

ik denk dat zij best verlegen is en dat ze daarom maar wat aan mompelt en bluft....

Ben ik het helemaal mee eens....  ::jaja:: alleen ik zeg nog niet dat ze NIET de mol is, omdat we natuurlijk niet moeten vergeten dat het een actrice is he...!!! En een goede ook :P ....

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 15-01-2005, 15:27:18 »
Victoria is voor mij de mol.
Ik vond dat ze heel verdacht deed en ik heb bij die test van WIDM.nl ook bij alle vragen victoria als antwoord gegeven.

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 15-01-2005, 16:29:27 »
Victoria is de winnaar:

Opleidingen:

-Gymnasium
-Ruslandkunde
-Politicoliogie

Dus ze is slim. Ze heeft volgens mij erg veel mensenkennis, daarom houd ze zich zo op de achtergrond, ze observeerd!
Mollenvanger#1

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 15-01-2005, 17:54:24 »
ze observeerd!
Jij gaat de pool dus al niet winnen!  :P

En opleidingen hebben niets met het vinden van De Mol te maken naar mijn mening.

Offline Byxim

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 15-01-2005, 19:10:34 »
Victoria had al wat in haar notitieblokje met mol-logo geschreven. Was dat in het russisch?

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2005, 19:16:10 »
even zoeken  - zou wel erg handig zijn, zowel asl mol als als kandidaat die niet wil dat de anderen het kunnen lezen..!
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2005, 19:18:45 »
Misschien wat voer voor de Victoria fans, voor het geval de mol langs Melbourne trekt. Melbourne is de hoofdstad van de staat Victoria ;D

Victoria staat nog steeds hoog op mijn verdachtenlijstje, vind haar erg mysterieus, ik kan geen hoogte van haar krijgen. Ik houd d'r zeker nog in de gaten.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2005, 19:58:54 »
Weet iemand eigenlijk of haar achternaam nog iets betekent?
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 15-01-2005, 20:02:17 »
moet je ff zoeken in het Oekraeens-Nederlands woordenboek kijken  ;D

1. Ik vind het niet vreemd als je als laatste binnenkomt dat je dan niet ff eerst uitgebreid alle profielen gaat bekijken, maar dat je de anderen opzoekt.
2. Knip-en plakwerk kan deze suggestie opwekken.  ;)