Auteur Topic: Loze/rare opdrachten  (gelezen 18319 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Loze/rare opdrachten
« Reactie #20 Gepost op: 24-03-2005, 19:43:34 »
Ik vond de tassen-opdracht in widm3 heel vaag.
Het is nog steeds niet duidelijk of dat nu andere tassen waren, of hun eigen tassen ???

Het waren nep-tassen want ze kregen hun eigen tassen een dag later gewoon terug. :)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Loze/rare opdrachten
« Reactie #21 Gepost op: 25-03-2005, 09:59:48 »
Citaat
Ik vraag me zelf eigenlijk eerlijk gezegd nog af wat de mol nou precies gemold heeft bij de truckopdracht.

Ja vind ik ook raar. Die truck opdracht was een geweldige molkans. Ik snap dan ook niet dat er maar 2 koppels gereden hebben. Ze hadden ook 3 koppels kunnen laten rijden en de inzet verdubbelen/extra geld eruit ofzo...

De reden waarom er maar vier mensen in twee rijbeurten reden is omdat het ondoenlijk (en ook saai) is om iedereen te laten rijden. Het is een keus die ongetwijfeld voor vele andere opties ingewisseld kan worden. De ranglijst waaruit de chauffeurs en de bijrijders naar voren kwamen is helemaal echt en we wisten vantevoren dus niet of de mol in de vrachtwagen zou komen of niet. We hoopten uiteraard wel op meer omgereden pionnen en als gevolg daarvan meer platgereden foto's.


 ::rofl:: ::rofl::

Het moet een grote verrassing zijn geweest. Yvon "Geef me even een ander" konden we uiteraard hoog op de ranglijst verwachten.  ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 25-03-2005, 13:33:13 door Castor_en_Pollux »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Loze/rare opdrachten
« Reactie #22 Gepost op: 25-03-2005, 13:30:35 »

Ook al omdat ze één kunstwerk mochten uitkiezen die ze zouden gebruiken. Het was al spannender geweest als dat vage roze krukje ook mee had moeten doen.
 
Persoonlijk vind ik 1 kunstwerk veel spannender. Een keus he.
 

Ik vond het zowiezo niet zo'n spannende opdracht, maar goed...

Dat was eigenlijk wel een kleine gok dan, want voor hetzelfde geld waren of MM of Sander ook heel creabea geweest. Dat roze krukje was natuurlijk een kunstwerk van niks, maar als ze een beetje beter hadden gekeken naar de andere opdrachten hadden ze ook wel iets simpelers kunnen maken. In plaats van een bontje op een krukje met een schoen hadden ze ook een kist met daarin een hoop stoffige schoenen ofzo kunnen maken(tenslotte zat er ook een plastic zak bij met meerdere lege flessen...)
Gewoon mazzel dus dat MM en Sander niet echt crea bea zijn.... of goed gekozen. Ik blijf het zingen een betere molpositie vinden....

Ik vind het nog steeds jammer dat er in het grasveld onder de hemdjes geen molshoopje gemaakt was....  ;D
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Loze/rare opdrachten
« Reactie #23 Gepost op: 25-03-2005, 18:05:18 »
Dat zo'n Australische kunstkenner niet weet dat een waslijn typisch Hollands is ...
 ;D ;)

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Loze/rare opdrachten
« Reactie #24 Gepost op: 27-03-2005, 14:32:52 »
 ::jaja:: Allemaal erg Nederlandse plaatjes! ::jaja::

 ;D
Mollen in Japan...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Loze/rare opdrachten
« Reactie #25 Gepost op: 27-03-2005, 22:54:04 »
Niet "loos" (god weet wat dat woord überhaupt betekent) maar wat ik wel raar vond:

Hoezo wakker worden? Waarom moet ze wakker worden? Waarom niet gewoon 'Je moet kiezen... wat kies je?'  :)

hahaha jij bent eng, dat dacht ik dus precies hetzelfde :P
waarom moet ze nou weer wakker worden?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Loze/rare opdrachten
« Reactie #26 Gepost op: 1-04-2005, 19:33:56 »
Je kan slapend toch niet kiezen? duh ::)




:P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Loze/rare opdrachten
« Reactie #27 Gepost op: 9-04-2005, 23:26:19 »
Hahaha ::rofl:: ik was dit topic nog niet eerder tegengekomen, maar hij is erg grappig! Waarom moet Lottie wakker worden, briljant Robbie ;D en 'we hebben tenslotte maar 1 rug' hehe ;D en ook erg gaaf natuurlijk dat Anton Jongstra erop gereageerd heeft! ::ok::

Oh en mss moest ze wakker worden omdat het eigenlijk een droom voorstelde en ze dus daarná dan echt wakker kon worden, maar dat geeft dan wel aan dat ze in bed ligt en euhm.. dit slaat nergens op :-[ ;D

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: Loze/rare opdrachten
« Reactie #28 Gepost op: 19-06-2006, 17:23:24 »
ik vind de "opdrachten"in de finales van de series ook zo'n gedoe waarom nou niet "het geld is voor marc-marie dus yvon is de mol jammer lottie mar je loopt je kans net mis."en dan de aftiteling
mijn beroep? mole hunter!!!