Auteur Topic: [Australië] The Mole 5  (gelezen 31891 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #60 Gepost op: 21-10-2005, 13:20:06 »
Heb zojuist aflevering 9 gezien

.
.
.
.
S
P
O
I
L
E
R
S
P
A
C
E
.
.
.
.

De gehoopte finale is idd uitgekomen, ik ergerde me dood aan Liz en was dus blij dat ze weg is. John deed ook opeens heel raar vandaag, maar ik denk nog steeds dat hij gaat winnen. Craig is mijn mol. Na het vertrek van Lianne, dat rare lachje, toen de presentator zei dat volgende week de mol bekend wordt. Craig, you're the mole!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #61 Gepost op: 22-10-2005, 14:11:31 »
De gehoopte finale is idd uitgekomen, ik ergerde me dood aan Liz en was dus blij dat ze weg is.
Ik had het gezien tot vlak voordat Craig het doolhof in moest. Toen was ik gaan eten enzo. Intussen vergeten dat ik het nog niet afgekeken had  :-[
Dus toen ging ik hier lezen, las je waarschuwing en dacht, ik heb het al gezien, dus ik kan doorlezen en toen las ik bovenstaande... dat Liz weg was en dacht sh*t!!! dat had ik nog niet gezien!!
Dus meteen weggeklikt en met lood in de schoenen verder gekeken want ik vind Liz wel leuk.

En toen bleek dat je Liz en Liane even verward had en Liane dus GELUKKIG naar huis is!!  ;D

Geen idee wie de Mol is. Om de spanning er in te houden zal ik iemand anders kiezen dan jij. Dan ga ik maar voor John (Liz denk ik niet, aangezien het leek dat Kristy daar op gestemd heeft)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #62 Gepost op: 22-10-2005, 23:42:30 »
Sorry ::schaam::

Lianne en Kristey waren er van overtuigd dat óf Liz óf John de mol is/was. Toen Kristey op de een stemde en eruit vloog, is Lianne waarschijnlijk geswitched naar de ander. En zij ligt er nu ook uit. Dan blijft alleen Craig over. Zo zie ik het tenminste. Zou mijn kuikentjestheorie toch nog kunnen uitkomen, had ik nu maar volgehouden. ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #63 Gepost op: 22-10-2005, 23:54:01 »
Haha nee niet sorry zeggen. :)
Was m'n eigen schuld dat ik ging kijken en bovendien had je toen uiteindelijk nog niks gespolied omdat ik na de 1e zin gestopt was met lezen en dacht dat Liz er uit zou gaan. Dus had een extra grote verrassing dankzij jou!  ;D

En klinkt als een goeie theorie!
Maar Liane zei Thank God toen ze er uit lag, dus heeft misschien opzettelijk alles fout ingevuld? Stom schaap dat het ook is.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #64 Gepost op: 22-10-2005, 23:55:37 »
Graag gedaan dan ::rofl:: ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #65 Gepost op: 27-10-2005, 17:28:28 »
Leuk dat aanwijzingen filmpje, ook al heb geen aflevering gezien ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #66 Gepost op: 28-10-2005, 13:24:46 »
NIET LEZEN ALS JE NOG NIET GEKEKEN HEBT

H
I
E
R
O
N
D
E
R

V
O
L
G
T

D
E

O
N
T
H
U
L
L
I
N
G

Ik ben nog nooit zo schocked geweest over de mol ::oink:: Ik heb er nog nooit zo naast gezeten. Ik was er van overtuigd dat het Craig was. Toen hij niet budgeyjumpte en de vragen vreemd beantwoorde, was ik helemaal zeker van m'n zaak. Craig en Kristey heb ik alleen maar verdacht, alleen Mark vond ik een beetje vreemd, aan de rest heb ik geen seconde gedacht. En Big John al helemaal niet. Ik vond het zo'n lieve man ::schaam:: . Die viel voor mij als snelste af. Knap gedaan ::bravo:: En leuk voor Liz dat ze gewonnen heeft :D ::ok::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #67 Gepost op: 28-10-2005, 22:33:28 »
Geweldig dat Liz gewonnen heeft! En ja, ik was dan wel voor John gegaan op het einde, zoals gepost, maar zat dus eigenlijk heel de tijd op Kristy. Dus dan telt het niet echt. Bovendien gokte ik maar dat het dan John was, zonder enige motivatie. :)

Hopelijk maken ze een 6e reeks!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #68 Gepost op: 28-10-2005, 23:21:00 »
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zo om de tuin ben geleid ::ohno:: Beloofd weer veel goeds voor de Nederlandse reeks. ;D

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #69 Gepost op: 29-10-2005, 22:47:18 »
Net de finale gezien. Ik dacht dat het Liz was, omdat die het minst slimme van de drie overkwam en dus vast niet op eigen kracht de finale heeft gehaald :-[ Dat was ook echt enige motivatie, verder had ik echt geen idee. Die hints waren ook wel lastig te spotten.

En Robbie... als je nog eens een buitenlandse serie weet die te downloaden is... posten! ::ok::

Offline Spoor-N

  • Forumlid
  • Stacy Keibler
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #70 Gepost op: 18-11-2005, 21:04:14 »
Hmmm, ik heb alles achter elkaar gekeken, was vrij overtuigd van Liane, John kwam idd uit het niets, goede mol weer :)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Australië] The Mole 5
« Reactie #71 Gepost op: 9-06-2007, 14:58:29 »
Ik heb vandaag de finale gekeken uiteindelijk.

Ik zat vanaf aflevering 3 al op Craig.
Daarvoor heb ik ook Juan nog even verdacht.

Ik had John eigenlijk al afgeschreven als mol omdat hij dat met die schapen wist.
Je zegt het goede antwoord toch niet als mol ::ohno::

Ik ergerde me dood aan Liane. Blij dat ze niet de finale haalde.

Jammer vond ik dat Nat er al snel uitging. Ook Heidi vond ik een erg leuke speler. had haar graag zien winnen.
Liz is ook een leuke winnares daar niet van. Op het begin vond ik haar nix. maar later vond ik haar steeds leuker worden.

John de mol... nouja dat moet dan maar ::rofl::

Ik hou vol dat het Craig is 8)