Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 257692 keer)

Offline Rob78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #760 Gepost op: 13-05-2006, 03:00:49 »
niet één keer uit haar rol gevallen, en dan nog niet eens verdacht worden... geweldig.



verspreking bij 1e aflevering. Het zou heel misschien nog een verspreking hebben kunnen zijn van een fanatieke en enthousiaste kandidaar, maar waarom zeggen dat eerst een fout antwoord was gegeven? Als kandidaat zijnde wil je dat er geld in de pot komt.


Eigenlijk zat ik vanaf aflevering 4 definitief op haar als mol als optelsom van potentiele mol-acties. Die lead heet ze ook nooit meer weggegeven wat mij betreft.

En bij de laatste 3 in de finale was het voor mij al helemaal duidelijk:

Roderick was een paar dagen helemaal weg van de groep waar de vragen over de mol moesten worden ingevuld. Deze mensen zouden dan zijn afgevallen zonder enige kans op informatie over de mol.

Frederique speelde geen rol, maar was zichzelf. Geweldig dat ze gewonnen heeft! Mooiste moment van de serie is toch wel waar zij het hele laatste stuk de berg op fietst.


ik moet de laatste aflevering nog kijken, ben wel benieuwd welke hints en sabotages ze nog laten zien.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #761 Gepost op: 13-05-2006, 03:12:54 »

verspreking bij 1e aflevering. Het zou heel misschien nog een verspreking hebben kunnen zijn van een fanatieke en enthousiaste kandidaar, maar waarom zeggen dat eerst een fout antwoord was gegeven? Als kandidaat zijnde wil je dat er geld in de pot komt.


hm oké, dan nog verder niet uit haar rol gevallen. maar dat vind ik knap van elke mol. ik zou binnen de kortste keren mn mond voorbij praten...

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #762 Gepost op: 13-05-2006, 06:16:01 »
Heel knap van Milouska.
Moedig van haar om dat irritante gedrag zo lang vol te houden.
Ze is een George-achtige Mol, met zeer gedurfde actie.
George was echter de gangmaker van het spel, de klungelige grapjas, terwijl Milouska de klungelige irritante Mol was.
Milouska hoort toch wel tot mijn top 3 mollen (incl. Belgische reeksen)
Milouska, je hebt dit fantastisch gespeeld.

... ach ja, en wederom is er een echte Mol-baby op komst  ::joehoe::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Sjoerdiosie

  • Forumlid
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #763 Gepost op: 13-05-2006, 07:44:02 »
Super Mol!                                   Super Mol! Ontzettend goed gedaan, zeg! Heel veel acties, geld laten wegwaaien, geen euro verdiend en toch niemand die je verdenkt! Dan ben je een geweldig actrice! Ik ben echt een en al "R - E - S - P - E - C - T"

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MOLouska MOLlens
« Reactie #764 Gepost op: 13-05-2006, 08:32:48 »
argentinie is aangerand?
ik weet niet wat jij voor serie gekeken hebt hoor, maar eh...  :-\\

Citaat
De mol is ontmaskerd
We zijn klaar
Weer een jaar
dus wachten maar

 :\'(

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MOLouska MOLlens
« Reactie #765 Gepost op: 13-05-2006, 09:33:39 »
argentinie is aangerand?
ik weet niet wat jij voor serie gekeken hebt hoor, maar eh...  :-\\

 :\'(
je snapt ook weer helemaal nix van dichten he ::ohno::


maarehhh ik vond haar opzich geen slechte mol.
Alleen heb ik nou gemist of heeft ze niet gemolt bij de laatste opdracht?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MOLouska MOLlens
« Reactie #766 Gepost op: 13-05-2006, 09:48:40 »
je snapt ook weer helemaal nix van dichten he ::ohno::


maarehhh ik vond haar opzich geen slechte mol.
Alleen heb ik nou gemist of heeft ze niet gemolt bij de laatste opdracht?

pardon?
waar baseer je dat op?  :-\\


Offline susan36

  • Forumlid
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #767 Gepost op: 13-05-2006, 10:03:42 »
Ik heb alleen de laatste 2 jaar gekeken en heb het vanaf het begin juist , goed naar de uitstraling kijken dan zie je dat de meeste regelmatig toch wel verontwaardigd kijken maar de mol kijkt of ze het stiekem toch allemaal wel weet. ::joehoe::


 ::regenboog::op naar de volgende  ::ok::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #768 Gepost op: 13-05-2006, 10:27:58 »
Hoera, ik had het goed  :D ::trots:: :D
En ik vind dat ze het heel goed had gedaan. Alle kandidaten om de tuin geleid, en heel veel mensen hier zijn er ook  al ingetrapt  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #769 Gepost op: 13-05-2006, 10:45:44 »
Ondanks de lichte teleurstelling over hóe ze de mol heeft gespeeld (niet over hoe goed, want ze heeft ècht een fantastische prestatie geleverd... wat een acteerwerk!) vind ik haar een hele goede mol geweest.

Dat stukje na de treetops opdrachten, hoe ze daar die domme vraag stelt over de terugkeer van Roderick en Liz... dat onnozele en 'oprecht' verwarde vragen en hardop denken. GEWELDIG! Ze heeft ze recht in hun gezicht bedrogen, terwijl ze natuurlijk alles wist over het programma!

De verontwaardiging over het ontbreken van haar joker, het fanatisme met die jokers! Haar schrik bij de kapel is zo goed gespeeld (ze had Karel daar zelfs om de tuin, zei hij). Jammer dat niemand de vragen daar goed had, want ik was benieuwd geweest hoe er dan gereageerd was op de beelden van Molouska.

Geen cent in de pot en heel veel zaaien van twijfel, verwarring en vooral irritatie.
Laten we jabberen.

Offline Mrisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Rust zacht.
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #770 Gepost op: 13-05-2006, 12:18:51 »
Ik had het dus toch goed. Ik was op het laatst zo aan het twijfelen, maar ik ging voor Milouska.


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #771 Gepost op: 13-05-2006, 12:27:34 »
ik wist het gewoon :D   

Offline Carlijn_Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #772 Gepost op: 13-05-2006, 14:55:55 »
ik ook :D

1 ding wist ik heel zeker fredique was de winnaar en geen mol...

milouska was me mol!!! en roderick als Milouska het niet was...

me broer had het helemaal fout :P
wie is de mol? INGE!

Offline WH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #773 Gepost op: 13-05-2006, 15:17:07 »
Tss ik heb het in een ander topic ook al aangegeven, ik ben echt teleurgesteld in haar als mol, ok, ze heeft individueel geen geld verdient, maar das niet zo lastig, als groep, en er voor zorgen dat anderen geen geld verdienen is lastig en volgens mij heeft ze dat nooit gedaan.

Al met al vond ik deze serie minder worden toen Toine eruit ging, en dan ook nog de finale  ::ohno::

Volgend jaar beter...

Offline abc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #774 Gepost op: 13-05-2006, 16:10:04 »
Verspreking bij 1e aflevering. Het zou heel misschien nog een verspreking hebben kunnen zijn van een fanatieke en enthousiaste kandidaar, maar waarom zeggen dat eerst een fout antwoord was gegeven? Als kandidaat zijnde wil je dat er geld in de pot komt.

Dat was inderdaad een misstapje en dus een hint vanaf aflevering 1. Ik zat op Milouska nadat Richard eruit moest.
Haar acteerkunst vond ik niet geweldig, het overdreven verbaasd zijn (bij de kooi met Richard) en overdreven schrikken (bij de vragen aan De Mol waar opeens Karel opdook) waren eigenlijk héél slecht geacteerd en voor mij de belangrijkste hints bijna. Zij heeft verder niet geacteerd, alleen maar een lichte neiging van haarzelf - je dommer voordoen dan je bent, en ik herken dat, heb dat zelf ook - dik aangezet.

Ik vond de deal met Liz en Roderick de grootste hint, want dat was overduidelijk bedoeld om Liz en Roderick een kans te geven om langer in het spel te blijven. Daar zou geen kandidaat op komen.
« Laatst bewerkt op: 13-05-2006, 16:36:43 door abc »

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #775 Gepost op: 13-05-2006, 17:27:40 »
Ik vond de deal met Liz en Roderick de grootste hint, want dat was overduidelijk bedoeld om Liz en Roderick een kans te geven om langer in het spel te blijven. Daar zou geen kandidaat op komen.
Vanaf die aflevering ging ik Milouska verdenken, vanwege het feit:

- Dat ze dacht dat de wereld plat was
- Dat ze jokers gaat weggeven wat in haar nadeel is als ze een kandidaat is

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #776 Gepost op: 13-05-2006, 17:45:57 »
Vanaf die aflevering ging ik Milouska verdenken, vanwege het feit:

- Dat ze dacht dat de wereld plat was
- Dat ze jokers gaat weggeven wat in haar nadeel is als ze een kandidaat is

en amper jokers inzetten bij de cruciale eerste testen, was eigenlijk ook wel een duidelijk teken, ze had hier beter net als de rest alle jokers steeds in moeten zetten, want ze waren toch niet belangrijk voor haar als mol.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #777 Gepost op: 13-05-2006, 18:46:36 »
Milouska is over enkele minuten in het Jeugdjournaal met een verhaal over De Mol.
The British are not impressed.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #778 Gepost op: 13-05-2006, 19:45:46 »
Milouska is over enkele minuten in het Jeugdjournaal met een verhaal over De Mol.
Is dat na te zien  :D ???
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #779 Gepost op: 13-05-2006, 19:58:07 »
Is dat na te zien  :D ???
Jep, op www.jeugdjournaal.nl en dan 'uitzendingen gemist' ;D
First you go backwards, but then forwards again