Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 256913 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #780 Gepost op: 13-05-2006, 21:37:52 »
Jep, op www.jeugdjournaal.nl en dan 'uitzendingen gemist' ;D
Merci  ;D  ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #781 Gepost op: 14-05-2006, 10:19:49 »
Milouska: grandioos! Fantastisch gespeeld. Helemaal niks verdient voor de pot en zelf aardig wat geld eruit gehaald. Toppie
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #782 Gepost op: 14-05-2006, 13:35:43 »

verspreking bij 1e aflevering. Het zou heel misschien nog een verspreking hebben kunnen zijn van een fanatieke en enthousiaste kandidaar, maar waarom zeggen dat eerst een fout antwoord was gegeven? Als kandidaat zijnde wil je dat er geld in de pot komt.

Over welke verspreking hebben jullie het? Heeft ze iets verkeerd gezegd bij het speeddaten of op de brug misschien?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #783 Gepost op: 14-05-2006, 13:43:18 »
Over welke verspreking hebben jullie het? Heeft ze iets verkeerd gezegd bij het speeddaten of op de brug misschien?
Bij het vragenvuur van de speeddate maakte een andere kandidaat een fout, maar verbeterde zich. Milouska leek toen te willen zeggen: "Ja, maar het was al fout" oid, maar onderbrak zichzelf halverwege met een 'OOPS' uitdrukking op haar gezicht.

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #784 Gepost op: 14-05-2006, 13:56:06 »
Bij het vragenvuur van de speeddate maakte een andere kandidaat een fout, maar verbeterde zich. Milouska leek toen te willen zeggen: "Ja, maar het was al fout" oid, maar onderbrak zichzelf halverwege met een 'OOPS' uitdrukking op haar gezicht.

Dit was me eigenlijk nooit opgevallen, maar nu ik heb even terug heb gezien, is het inderdaad nogal opvallend dat ze dat plotseling zei, en daarna ook gelijk die handen voor haar mond. Hmm.. dat was inderdaad wel dé verspreking achteraf gezien. Maarja, in mijn ogen bleef ze gewoon dom en snapte ze er niets van  ::ohno::
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Knijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Stille wateren diepe gronden
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #785 Gepost op: 14-05-2006, 14:06:26 »
Heb vanaf het begin gedacht dat Roderick de mol zou zijn. Echter een week of 2 geleden wist ik al dat het Milouska was, wat speurwerk bij dropdown menu KANDIDATEN en daarbij de verdenkingen van iedere deelnemer bekijken was het duidelijk dat er wel logo's van DE MOL stonden en van alle deelnemers behalve Milouska..
Beetje jammer overigens...
In de toekomst net even iets anders doen?!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #786 Gepost op: 14-05-2006, 14:07:25 »
Geweldige actie van WIDM ook dat ze tussen al die acteurs voor een niet-acteur als Mol hebben gekozen. Eén die nota bene geweldig kan acteren ook! De kandidaten hadden NIETS in de gaten, en dat terwijl Milouska NIETS voor de pot heeft betekend...

Ook een Mol die zegt "ik wil wel wat meer verdenking" (daarom had ze dat M-shirt steeds vaker aan), humor.  ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Philemon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #787 Gepost op: 14-05-2006, 14:26:56 »
Zoveel acteerwerk kwam er niet bij kijken; denk dat ze zichzelf is gebleven  >:D

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #788 Gepost op: 14-05-2006, 20:05:10 »
Misschien had ik na verloop der tijd ook wel wat verdenkingen graag op me. Straks denk je nog dat je een te slechte Mol bent ofzo  ;D (wat ze niet was)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #789 Gepost op: 14-05-2006, 20:25:16 »
Is dat na te zien  :D ???

Milouska's stukje in het jeugdjournaal staat ook al in het media-deel van Realitynet.

Op http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm6-media bij Filmpjes en Geluidsfragmenten!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline muismuizenis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I'm suffering... neverending moldreams
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #790 Gepost op: 1-12-2006, 21:31:22 »
test

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Milouska is de mol!
« Reactie #791 Gepost op: 1-12-2006, 22:08:38 »
test

als je Test nodig hebt mag je m ook gewoon pm'en hoor ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.