Poll

wat vind je van serie 6, in vergelijking met andere series?

helemaal GE-WEL-DIG!!!
28 (22%)
net zo leuk als altijd
65 (51.2%)
minder leuk dan vroeger
29 (22.8%)
mijn verslaving zakt echt weg
5 (3.9%)

Totaal aantal stemmen: 127

Auteur Topic: wat vind je van serie 6?  (gelezen 43494 keer)

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #60 Gepost op: 5-05-2006, 14:21:08 »
Serie 5 was de 1e die ik helemaal heb gezien en had ik al snel de kriebels te pakken om die mol te ontmaskeren. Bij deze serie vond ik het begin een beetje zwakjes: ik keek het wel, maar was niet fanatiek. Na aflevering 5 veranderde dat ontzettend, want toen begon de serie pas echt voor mijn gevoel :) Ik heb de 3e serie (met George ;D) nu op DVD gezien en vond ik die ontzettend leuk (helaas wist ik dat George de mol was). Ik kan me voorstellen dat mensen de 3e sreie het leukst vonden, maar ik heb die helaas met voorkennis gezien.
WIDM addicted....

Offline paulientje

  • Forumlid
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #61 Gepost op: 7-05-2006, 11:03:50 »

Ik heb gestemt op minder leuk dan vroeger. Want ik vind het inderdaad ook leuker met niet bekende nederlanders, al hope wel ik vorige serie wel fantastiche kandidaten vond. Ik vind ook dat de opdrachten niet zo leuk meer zijn als bijvoorbeeld widm 3 portugal die serie vond ik echt geweldig en ook toffe kandidaten.

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #62 Gepost op: 7-05-2006, 17:41:57 »
Waar kun je die DVD halen?

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #63 Gepost op: 7-05-2006, 23:13:08 »
Waar kun je die DVD halen?

Moet je dit topic doorlezen :)
WIDM addicted....

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #64 Gepost op: 7-05-2006, 23:20:46 »
WIDM is idd een van de betere series die Nederland te bieden heeft. Wel mooi dat het een echt Belgisch product is.
Ik heb het voor elkaar gekregen dat mijn vriendin nu meekijkt sinds vorig seizoen (helaas nog niet zo fanatiek als ik) en dat mijn collega sinds aflevering 8 ook meekijkt. De fans worden talrijker...

Minder dan de vorige seizonen of niet.... ik blijf kijken

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #65 Gepost op: 8-05-2006, 17:41:25 »
WIDM is idd een van de betere series die Nederland te bieden heeft. Wel mooi dat het een echt Belgisch product is.
Ik heb het voor elkaar gekregen dat mijn vriendin nu meekijkt sinds vorig seizoen (helaas nog niet zo fanatiek als ik) en dat mijn collega sinds aflevering 8 ook meekijkt. De fans worden talrijker...

Minder dan de vorige seizonen of niet.... ik blijf kijken

WIDM rulezzz. Iedere keer als ik het over WIDM heb, praat ik blijkbaar zo enthousiast dat m'n omgeving nu zoiets heeft van: heb je hem weer met WIDM... :P
WIDM addicted....

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #66 Gepost op: 8-05-2006, 17:54:37 »
WIDM is idd een van de betere series die Nederland te bieden heeft. Wel mooi dat het een echt Belgisch product is.
Ik heb het voor elkaar gekregen dat mijn vriendin nu meekijkt sinds vorig seizoen (helaas nog niet zo fanatiek als ik) en dat mijn collega sinds aflevering 8 ook meekijkt. De fans worden talrijker...

Minder dan de vorige seizonen of niet.... ik blijf kijken

WIDM is volgens mij het beste programma ooit van de Lage Landen! Ik snap wel niet echt waarom je deze reeks minder vind dan de vorige seizoenen. Ok, je mag het niet vergelijken met de Vlaamse reeksen of met het derde Nederlandse seizoen, maar in vergelijking met de Nederlandse seizoenen vier en vijf vind ik deze reeks heel tof. De opdrachten zijn niet altijd even origineel, maar de leuke deelnemers maken wat mij betreft veel goed.   


Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #67 Gepost op: 8-05-2006, 23:40:24 »
Ik vond IMHO de vorige reeks leuker. Mede door Marc Marie en het feit dat de kandidaten niet zo obvious meemolden...

Het feit dat de Mol nu geen telefoontje pleegde of een briefje achterliet voor de kandidaten om een hulpmol in te schakelen, is gewoon omdat de kandidaten al zelf verdacht wilden worden..... Dat vind ik jammer

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #68 Gepost op: 8-05-2006, 23:41:45 »
De serie werd leuker naarmate hij verder kwam. Uiteindelijk was hij meer Wie is de Mol dan 2005. Want die vond ik soms wat té grappig. 2002 Portugal blijft natuurlijk gewoon de beste

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #69 Gepost op: 14-05-2006, 17:06:17 »
ff mn eigen topic weer optakelen...

ik geloof dat de meningen over de serie nogal verdeeld zijn!! ::)
Tell me what your telescope says

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #70 Gepost op: 14-05-2006, 17:09:30 »
Naja...de eerste twee opties komen eigenlijk op hetzelfde neer hè? ;D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #71 Gepost op: 14-05-2006, 20:36:21 »
Ik vond het echt een leuke serie! Het kwam een beetje laat op gang, maar het heeft echt de serie van vorig jaar overtroffen :) Ik ben nu trouwens bezig met een filmpje over deze serie (de hoogtepunten, etc.). Ik weet niet wnnr hij af is, maar ik zal een link op dit forum plaatsen.
WIDM addicted....

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #72 Gepost op: 19-07-2006, 12:23:03 »
ben ik nou echt de enige die de 6e serie het saaiste vond??? widm 5 was ook saai totaal geen spanning behalve de executies dan mijn vader heeft de nico-serie op dvd ik heb hem gekeken en die vond ik top vreemd dat ze bij de 5e+6e serie geen gavangenis-opdracht was bij de 1e 2e serie deden ze dit wel zou veel spannender zijn de beste die ik ooit heb gezien is australië the mole in paradise waar petrina de mol was
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #73 Gepost op: 21-07-2006, 14:09:18 »
Ik vond Serie 6 wel leuk, alleen Serie 5 had leukere kandidaten en ook leukere opdrachten. Maar we zullen zien wat Serie 7 wordt! :D

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #74 Gepost op: 21-07-2006, 15:34:59 »
nou ja smaken verschillen
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #75 Gepost op: 21-07-2006, 17:37:20 »
nou ja smaken verschillen

Klopt helemaal ::ok::

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #76 Gepost op: 21-07-2006, 20:58:48 »
de beste die ik ooit heb gezien is australië the mole in paradise waar petrina de mol was
Vond je? Ik vond de hele gelikte commerciële kijk-ons-nou stijl van die serie (ik heb maar één of twee afleveringen gezien hoor) helemaal niet leuk. Qua vormgeving en zo kunnen ze daar nog wat van ons (en de Belgen) leren. Misschien dat het op het gebied van opdrachten en intrige wel leuker was, ik heb niet genoeg gezien om dat te kunnen beoordelen.


Ik vond serie 6 overigens een stuk leuker dan serie 5, omdat deze een veel rauwere sfeer had. Het werd weer echt een spel, en niet een BN-er-theekransje.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #77 Gepost op: 21-07-2006, 22:55:20 »
Ik vond serie 6 overigens een stuk leuker dan serie 5, omdat deze een veel rauwere sfeer had. Het werd weer echt een spel, en niet een BN-er-theekransje.

Dat gevoel heb ik ook. De opdrachten waren dit jaar heftiger (fietsen, op die zoutvlakte enz.), terwijl het vorig jaar veel relaxter was: golfen enz.)

Misschien kwam het ook wel door Karel.. het maakte het toch allemaal een beetje anders.. :)
The sun came up and reality set in.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #78 Gepost op: 22-07-2006, 09:38:32 »
Dat gevoel heb ik ook. De opdrachten waren dit jaar heftiger (fietsen, op die zoutvlakte enz.), terwijl het vorig jaar veel relaxter was: golfen enz.)

Misschien kwam het ook wel door Karel.. het maakte het toch allemaal een beetje anders.. :)
betwijfel ik serie 5 was heftiger dan 6 ik vind lasergamen spannender dan de zoutvlakte stuntvliegen is leuker dan dan shoppen maar ja dat is mijn mening
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #79 Gepost op: 22-07-2006, 11:06:11 »
betwijfel ik serie 5 was heftiger dan 6 ik vind lasergamen spannender dan de zoutvlakte stuntvliegen is leuker dan dan shoppen maar ja dat is mijn mening
Als je het zo bekijkt was 5 inderdaad heftiger. Maar 6 had Sjekkels, die het spel (psychologisch) veel harder maakten, had Karel, die iedereen constant bang maakte, had een opdracht waarbij je de mol te zien zou krijgen... en zo kan ik wel even doorgaan. Het hele spel werd serieuzer.
Take a glorious bite out of the whole world