Poll

wat vind je van serie 6, in vergelijking met andere series?

helemaal GE-WEL-DIG!!!
28 (22%)
net zo leuk als altijd
65 (51.2%)
minder leuk dan vroeger
29 (22.8%)
mijn verslaving zakt echt weg
5 (3.9%)

Totaal aantal stemmen: 127

Auteur Topic: wat vind je van serie 6?  (gelezen 43624 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #80 Gepost op: 22-07-2006, 12:28:23 »
Als je het zo bekijkt was 5 inderdaad heftiger. Maar 6 had Sjekkels, die het spel (psychologisch) veel harder maakten, had Karel, die iedereen constant bang maakte, had een opdracht waarbij je de mol te zien zou krijgen... en zo kan ik wel even doorgaan. Het hele spel werd serieuzer.

Het spel werd wel serieuzer, ja.
Alleen over de opdrachten kun je weinig zeggen,want de ene opdracht was spannender of saaier als de ander, dat kun je dus niet echt goed vergelijken.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #81 Gepost op: 22-07-2006, 23:25:48 »
betwijfel ik serie 5 was heftiger dan 6 ik vind lasergamen spannender dan de zoutvlakte ...

Dat is waar.. maar de zoutvlakte was inspannend en in dat lasergamen zit iets van ontspanning. Lasergamen doe je tenslotte voor de lol.. en met zo'n zware slee over een vlakte banjeren niet. :)
The sun came up and reality set in.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #82 Gepost op: 23-07-2006, 11:04:42 »
ja maar uit een gevangenis ontsnappen doe je ook niet voor de lol shoppen wel
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #83 Gepost op: 23-07-2006, 11:25:54 »
ja maar uit een gevangenis ontsnappen doe je ook niet voor de lol shoppen wel

Dat snap ik even niet

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #84 Gepost op: 23-07-2006, 12:26:07 »
nou de gevangenis opdracht moet je hard voor werken en je zit niet dagelijks in een cel en voor de meeste mensen is shoppen een hobby dus wel leuk snappie?
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #85 Gepost op: 23-07-2006, 14:20:33 »
nou de vergelijking gaat niet helemaal op want ontsnappen uit de gevangenis is juist omdat je het niet dagelijks doet gewoon een spel net als lasergamen alleen over de zoutvlakte lopen is een heftigere opdracht omdat het heel erg zwaar is en daarbij snappen we ook wel wat je bedoelt maar we snappen de context even niet dus als je dat zou willen uitleggen in een post voorzien van juiste interpunctie dan snappen we het allemaal weer
The British are not impressed.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #86 Gepost op: 23-07-2006, 14:24:22 »
ik ga het niet nog eens uitleggen wie zijn jullie de mollen zeker om mij het moeilijk te maken trap ik niet in
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #87 Gepost op: 23-07-2006, 14:28:05 »
dan niet maar dan moet je niet gek opkijken als men je opmerking verder links laat liggen
The British are not impressed.

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #88 Gepost op: 23-07-2006, 14:33:05 »
nee
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #89 Gepost op: 23-07-2006, 16:06:06 »
ik niet snap niks meer van deze topic jullie praten maar raar door elkaar en ik kan het niet lezen want jullie doen geen punten of andere leestekens het bevordert niet mijn lees plezier op deze forum dus als jullie en vooral degenen die dit standaard doen eens even normaal zouden gaan typen willen dan snap ik er nog wat van snap je gesnopen?  >:(

 ::pinokkio::

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #90 Gepost op: 23-07-2006, 16:13:05 »
ja,ik,snap,het,inderdaad,ja, zo,genoeg,leestekens,?!?.,?!?
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #91 Gepost op: 23-07-2006, 16:48:09 »
ahhhhhhhhhhhh levi irritante gozer.
het is wel handig om leestekens te gebruiken [ tenzij je graag echt als een klein kind wil overkomen ]
« Laatst bewerkt op: 23-07-2006, 17:01:40 door nevermind »
dennis for mole !

Offline levi123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • en als dat een matennaaier is dan ben ik er een
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #92 Gepost op: 23-07-2006, 18:06:13 »
ahhhhhhhhhhhh levi irritante gozer.
het is wel handig om leestekens te gebruiken [ tenzij je graag echt als een klein kind wil overkomen ]

IK BEN NIET IRRITANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn beroep? mole hunter!!!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #93 Gepost op: 23-07-2006, 18:49:29 »
IK BEN NIET IRRITANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote van de dag... ::rofl::
Molloot sinds seizoen 4

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #94 Gepost op: 23-07-2006, 20:51:17 »
nou de vergelijking gaat niet helemaal op want ontsnappen uit de gevangenis is juist omdat je het niet dagelijks doet gewoon een spel net als lasergamen alleen over de zoutvlakte lopen is een heftigere opdracht omdat het heel erg zwaar is
Wat is precies het verschil tussen ontsnappen uit de gevangenis en over een zoutvlakte dat het ene 'iets dat je niet dagelijks doet en daarom gewoon een spel' en het andere 'iets wat je niet doet uit het dagelijks leven en daarom heel zwaar' maakt? Mijns inziens zijn het allebei situaties waarin je in het normale leven niet snel terecht komt, en allebei dingen die je doet voor het spel. Niet zo'n heel groot verschil dus.

ja,ik,snap,het,inderdaad,ja, zo,genoeg,leestekens,?!?.,?!?
Meer dan genoeg. Maar weet je... bij leestekens gaat het over het algemeen niet om de kwantiteit, maar meer om de juiste plaatsing ervan.

IK BEN NIET IRRITANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Irritation is in the eye of the beholder.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #95 Gepost op: 24-07-2006, 00:34:28 »
Wat is precies het verschil tussen ontsnappen uit de gevangenis en over een zoutvlakte dat het ene 'iets dat je niet dagelijks doet en daarom gewoon een spel' en het andere 'iets wat je niet doet uit het dagelijks leven en daarom heel zwaar' maakt? Mijns inziens zijn het allebei situaties waarin je in het normale leven niet snel terecht komt, en allebei dingen die je doet voor het spel. Niet zo'n heel groot verschil dus.
Ik zal het even uitleggen. Wie wat zei kun je terugvinden als je alles terugleest:

"betwijfel ik serie 5 was heftiger dan 6 ik vind lasergamen spannender dan de zoutvlakte ..."

"nou de gevangenis opdracht moet je hard voor werken en je zit niet dagelijks in een cel en voor de meeste mensen is shoppen een hobby dus wel leuk snappie?"

Dus: volgens bovenstaande citaten is uit de gevangenis ontsnappen heftiger dan over de zoutvlakte lopen, mede doordat je niet dagelijks in een cel zit. En juist dat laatste maakt het voor mij een spel. En lopen over de zoutvlakte heeft niets met of je het wel of niet dagelijks doet te maken. Dat is zwaar omdat het zwaar is. Ergo, over de zoutvalkte lopen is heftiger dan uit de gevangenis ontsnappen. Lichamelijk.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #96 Gepost op: 24-07-2006, 17:33:54 »
Het shoppen in Canada was beslist geen hobby te noemen, want ze moesten op drie dingen tegelijk letten: de tijd, de omgeroepen aanbiedingen, en het bedrag moest omgerekend naar euro's een vantevoren vastgesteld bedrag zijn (weet niet meer precies hoeveel, maar dat was een vrijwel onuitvoerbare opdracht onder die tijdsdruk).

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #97 Gepost op: 24-07-2006, 18:13:52 »
Het shoppen in Canada was beslist geen hobby te noemen, want ze moesten op drie dingen tegelijk letten: de tijd, de omgeroepen aanbiedingen, en het bedrag moest omgerekend naar euro's een vantevoren vastgesteld bedrag zijn (weet niet meer precies hoeveel, maar dat was een vrijwel onuitvoerbare opdracht onder die tijdsdruk).

geen hobby???  ??? ???

maar.. maar.. doe ik dan iets fout..?  :-X

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #98 Gepost op: 24-07-2006, 18:14:50 »
Het shoppen in Canada was beslist geen hobby te noemen, want ze moesten op drie dingen tegelijk letten: de tijd, de omgeroepen aanbiedingen, en het bedrag moest omgerekend naar euro's een vantevoren vastgesteld bedrag zijn (weet niet meer precies hoeveel, maar dat was een vrijwel onuitvoerbare opdracht onder die tijdsdruk).
4, ook de hartslag was van belang.

@Lautjuh: LOL!!! ;D
Molloot sinds seizoen 4

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: wat vind je van serie 6?
« Reactie #99 Gepost op: 2-08-2006, 20:10:11 »
tmoest 250 euro zijn ... en ze hadden veel te weinig [ whaaat, vrouwen en te weinig uitgeven ?  ::oink:: ]
maar goed :) ik vond serie vier ook erg leuk ! heb ik van de week net weer gekeken
dennis for mole !