Auteur Topic: Bestellen van Wie is de Mol dvd's  (gelezen 45155 keer)

WorldExpress

  • Gast
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #20 Gepost op: 13-02-2007, 20:41:48 »
Mijn belgische series niet, maar neem aan dat je dat niet bedoeld ;)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #21 Gepost op: 13-02-2007, 22:49:17 »
Mischien stomme vraag, maar zijn de series die jij op dvd hebt ondertiteld? (de buitenalndse dan uiteraard  ;D)

Nee, de Belgische, Amerikaanse, Engelse en Australische series zijn niet ondertiteld, daar doen ze niet aan in het buitenland. ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #22 Gepost op: 14-02-2007, 17:25:33 »
Nee, de Belgische, Amerikaanse, Engelse en Australische series zijn niet ondertiteld, daar doen ze niet aan in het buitenland. ;D

 ::rofl:: nee had ik ook niet verwacht eigenlijk, stom trouwens van die gasten zeg...  ;D
Goed, ik zal er nog es over nadenken. Belgische lijkt me sowieso wel leuk.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #23 Gepost op: 14-02-2007, 23:14:18 »
Ik weet de mol al van de Belgischen, dat is wel jammer.

Offline sammy3000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Nadja is mijn mol; Alex mijn held... :)
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #24 Gepost op: 15-02-2007, 15:55:44 »
Kan iemand me zeggen in welke jaren Australië zijn uitgezonden. Ik weet van 2000, 2003 en 2005. Gok dat 2000 serie 1 is, maar daarna durf ik de jaren niet in seizoenen in te delen...  ???

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #25 Gepost op: 15-02-2007, 17:34:03 »
Kan iemand me zeggen in welke jaren Australië zijn uitgezonden. Ik weet van 2000, 2003 en 2005. Gok dat 2000 serie 1 is, maar daarna durf ik de jaren niet in seizoenen in te delen...  ???

Heb even in de Wiki gekeken (phoe, ik was net op tijd met wegklikken -> ben nu seizoen 4 van de Australische mol aan het downloaden via een gesloten bittorrent-forum en zag dus bijna de mol staan :o): de volgorde is 2000, 2001 ,2002 ,2003 ,2005. Het vierde seizoen (2003 dus, bijgenaamd The Mole: In Paradise) ben ik nu aan het downloaden en kan ik je echt aanbevelen. Lekker mysterieus, nog met de oude (& leuke) presentator Grant Bowler. Gewoon goed!

Offline sammy3000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Nadja is mijn mol; Alex mijn held... :)
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #26 Gepost op: 15-02-2007, 18:27:35 »
Dank je wel!
Zal 2003 eens gaan kijken, als die zo leuk is...

Heb zoveel series in de kast staan, maar kom er niet toe om te kijken. Een beetje een probleem met mijn hele DVD-collectie.  >:(
Neem me nu voor om na afloop van NL-7 verder te gaan met de DVD-series.

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #27 Gepost op: 16-02-2007, 19:24:08 »
hallo luitjes,
ik zal ook nog even mijn gezicht laten zien op dit topic.....
 ::tandpastasmiley::
Arco is een dag of wat uit de lucht dus hij kan je wellicht niet 1,2,3 antwoorden.
Als je bevestiging wilt hebben dat je bestelling is ontvangen kun je mij ook mailen (PM, please), ik stuur het door naar hem. Anders moet je even wachten tot Arco weer achter zijn pc zit.
groeten
Lutek
 ::zwaai::
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #28 Gepost op: 16-02-2007, 19:24:50 »
Ik ga aan het eind van dit seizoen wel wat bestellen ;D

Offline Lesser Spotted

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #29 Gepost op: 16-02-2007, 22:16:57 »
In welke landen hebben de buitenlandse series zich zoal afgespeeld ?

Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #30 Gepost op: 17-02-2007, 09:37:07 »
Zou je van de eerste 4 nederlandse series kunnen vertellen in welk land ze zich afgespeeld hebben, en wat de beeldkwaliteit is (video/DVD)?
Als ik 4 series zou willen bestellen, dan zijn dat dus 2 DVDs?

Goed initiatief trouwens! Maak je veel mensen blij mee.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #31 Gepost op: 17-02-2007, 12:00:39 »
In welke landen hebben de buitenlandse series zich zoal afgespeeld ?

Ik weet het alleen van degene die ikzelf gezien heb. Australië seizoen 1 t/m 3 gewoon in Australië zelf; Amerika seizoen 2 speelt zich af in Zwitserland & Italië en voor Australië seizoen 4 gaan ze naar Nieuw Caledonië: een eiland ten oosten van Australië, boven Nieuw Zeeland.

De Nederlandse series spelen zich overigens achtereenvolgens af in: Australië, Schotland, Portugal, Canada, Australië/Indonesië, Argentinië, Thailand.

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #32 Gepost op: 19-02-2007, 00:49:52 »
Zou je van de eerste 4 nederlandse series kunnen vertellen in welk land ze zich afgespeeld hebben, en wat de beeldkwaliteit is (video/DVD)?
Als ik 4 series zou willen bestellen, dan zijn dat dus 2 DVDs?
Goed initiatief trouwens! Maak je veel mensen blij mee.
Waar de Nederlandse series zich afspelen is door Honeymaker al gemeld. (of een serie de moeite waard is, is trouwens niet echt afhankelijk vann waar het is opgenomen).
Serie 1-4 komt van verschillende video-bronnen. Vanaf 5 zijn ze direkt op dvd opgenomen.
Je berekening klopt niet. 1 serie staat op 2 dvds (alleen NL5 en USA, die staan op 3), dus 4 series staan op 8 dvds.
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #33 Gepost op: 27-02-2007, 16:41:57 »
geinteresseerden kan ik zeker de drie belgische mollen aanraden (de eerste is toch wel een must, het echte begin, het spel is nog 'puur', kandidaten denken er nog niet aan om de boel te verzieken) en natuurlijk de derde mol van nederland, ook een pareltje

kan iemand zeggen of de britse mollen de moeite zijn?

Offline Jantina

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #34 Gepost op: 1-03-2007, 19:19:49 »
Ik heb ook wel intresse in de series. Alleen ben ik een beetje bang dat ik de buitenlandse series niet goed kan volgen doordat er geen ondertitels bijzitten. Nu is er met mijn engels niets mis hoor, maar kan iemand me vertellen of ze wel goed volgbaar zijn en verstaanbaar(niet dat ze allemaal met een zwaar accent spreken o.i.d.)
En verder vroeg ik me af of je de series wel goed kunt volgen, ook al is de kwaliteit dan niet zo geweldig(van Belgie heb ik begrepen).
Het zal dan sowieso gaan om de buitenlandse series (Belgie, Australie, Amerika & Engeland) Zijn ze allemaal wel de moeite waard?
Nou, dat waren mijn vragen, misschien dat iemand ze kan beantwoorden? ::zwaai::

Offline Lutek

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #35 Gepost op: 1-03-2007, 22:03:23 »
Ik heb ook wel intresse in de series. Alleen ben ik een beetje bang dat ik de buitenlandse series niet goed kan volgen doordat er geen ondertitels bijzitten.
<edit>
Zijn ze allemaal wel de moeite waard?
hoi Jantina, en Roel ook, (en iedereen)
Ik snap wat je bedoelt, er zijn altijd mensen met aparte accenten in het spel. De spelleiders praten in ieder geval altijd heel duidelijk, net als Karel, dus die kun je zeker zonder moeite volgen. Van de 10 kandidaten is het net als in Nederland, er zit altijd wel 1 Marc-Marie bij  ::rofl::  maar wat ik denk is dat je daar vanzelf aan gewend raakt. En je weet natuurlijk al helemaal wat het onderwerp is waar ze over praten, dat scheelt ook. Ik zou zeggen, probeer er 1 van Engeland en 1 van Australie, dan kun je daarna altijd nog verder beslissen.
Ze zijn zeker de moeite waard!  ::ok::
groetjes
 ::zwaai::
ja, bij mij moet je zijn voor de mol op dvd

Offline falangchokdee

  • Forumlid
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #36 Gepost op: 2-03-2007, 09:18:04 »
Quaote: De dvd's worden vanaf 19 maart gebrand, dus ook na 19 maart verstuurd.

sommige mensen op forum hebben ze al binnen worden ze gelijk opgestuurd of moeten we wachten zoals u zegt

het blijft uiteraard een beetje riskant met al die fake persons op het internet,ik hoop dat het betrouwbaar is

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #37 Gepost op: 2-03-2007, 14:41:29 »
Ik kan je verzekeren dat deze personen niet fake zijn.
The British are not impressed.

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #38 Gepost op: 2-03-2007, 14:52:20 »
Ik kan je verzekeren dat deze personen niet fake zijn.

ik sluit me daar bij aan!
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

WorldExpress

  • Gast
Re: Bestellen van Wie is de Mol dvd's
« Reactie #39 Gepost op: 3-03-2007, 22:11:32 »
ik sluit me daar bij aan!
Ik ook! Ik heb al mijn dvdtjes die ik heb besteld snel ontvangen, allemaal in een plastic hoesje! Nogmaals bedankt Lutek, ik heb er nog steeds heel veel plezier van! ::ok::