Auteur Topic: Naomi is niet de Mol  (gelezen 29121 keer)

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #40 Gepost op: 1-06-2008, 13:47:14 »
Ze acteert bij de executie inderdaad best slecht. :-\\

Met nadruk op acteert ja. Naomi... Amin... Naomi... Amin... ik word er gek van. Tijd dat Amin een roodscherm krijgt dan weten we zeker dat het Naomi is (en ik vind Naomi een leukere kandidaat dan Amin als ik zo eerlijk mag zijn). Maar ja, als het Amin is dan zullen ze beide tot het eind der tijden in het spel blijven want Naomi blijft op Amin inzetten tijdens de tests.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #41 Gepost op: 1-06-2008, 15:00:04 »
Ik snap niet dat jullie denken dat Naomi de Mol is.
Voor zover ik weet heeft ze niks foutgedaan!

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #42 Gepost op: 1-06-2008, 17:13:14 »
Belspel:
2e telefoontje. Door het telefoontje van Sioux heen kwekken + verkeerd voorzeggen.

Torenspel:
Vrijstelling kapen zodat zij geen geld hoeft te doneren.

Fotospel:
1. Voor de 2e keer voor kleren gaan en lang wachten in de kleding zaak.
2. Ruziën met Amin over de verblind foto - tijd roven en vervolgens met een belaberde foto komen.

Tanks:
Heel lang doen over een te korte coordinaat. Een andere coordinaat niet scherp inzoemen (verkeer voorgelezen?)

Carten:
6 lantarenpalen tellen waar het er 14 hadden moeten zijn. Hierdoor kon de opdracht nooit meer slagen omdat de code voor de kluis nu een cijfer te weinig had.

Museum:
In plaats van naar de uitgang te rennen wil ze terug naar de controle kamer. Tijdens deze opdracht is er door niemand echter veel gemold.

Naomi heeft trouwens pas 1x geld verdient voor de pot en da's omdat Sioux het antwoord voorzei en ze dus wel moest (toen twijfelde zo ook nog lang). Behalve dat staat de teller voor Naomi op 0 (net als Amin trouwens).
« Laatst bewerkt op: 1-06-2008, 17:22:59 door LatH123 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #43 Gepost op: 1-06-2008, 17:16:54 »
Museum:
In plaats van naar de uitgang te rennen wil ze terug naar de controle kamer.

Volgens mij gaan Naomi en Jelani een kamer in om op Amin en Beau te wachten zodat ze met z'n allen tegelijk naar buiten kunnen.

Maar ik ben het er mee eens dat Naomi best wel eens de Mol zou kunnen zijn als je naar haar lijstje mogelijke molacties kijkt. Toch verdenk ik haar op de een of andere manier een stuk minder. Ik twijfel nu vooral tussen Amin en Iris.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #44 Gepost op: 5-06-2008, 20:52:03 »
Het truitje van Naomi in aflevering 3 was weer toepasselijk >>> rood truitje - rode kart.
Maar ze had letters op de achterkant staan en ik werd nieuwsgierig.
Ik heb er een print van gemaakt en oordeel zelf.
Er staat cool babe maar die cool is ook te vervormen als mol met een beetje fantasie.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #45 Gepost op: 5-06-2008, 21:26:10 »
 ::jaja:: , klopt ik zie het ook.
Maar een beetje ver gezocht, vind je niet?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #46 Gepost op: 8-06-2008, 09:27:21 »
Zij speelt verreweg het meeste spel, het lijkt er allemaal erg dik op te liggen... of is zij het dan toch? Ik weet het niet meer  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #47 Gepost op: 8-06-2008, 10:55:40 »
Ik weet het niet... ik dacht heel heel lang dat Naomi het was en dat eventueel Amin het zou kunnen zijn. Maar na aflevering 4 denk ik eerder dat Amin het is en dat Naomi het eventueel zou kunnen zijn (indien Amin het is, is de kans trouwens groot dat Naomi als winnares uit het spel komt, zij is de enige die al lange tijd Amin blijft noemen als mol).

Met het spel op de markt kon ik er echt geen touw aan vast knopen wie de mol is. Jelani noemde de meest dure items maar hij heeft al zoveel gecashed in eerdere afleveringen dat hij mijn mol zeker niet is.

Het spel met de molen liep iedereen nogal te mollen. Amin maakte zeer slechte foto's maar ja... Lara gaf het ook allemaal niet echt lekker door aan hem. Moeilijk moeilijk moeilijk. In de pool blijf ik op Naomi als mol onder het motto die heb ik steeds ingevuld - alles of niets. Maar ik heb gelijkertijd Naomi ook als winnares getipt.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #48 Gepost op: 8-06-2008, 14:37:42 »
In de pool blijf ik op Naomi als mol onder het motto die heb ik steeds ingevuld - alles of niets. Maar ik heb gelijkertijd Naomi ook als winnares getipt.

Dat is ook een tactiek natuurlijk. Wie is de volgende afvaller? Naomi. Wie is de winnaar? Naomi. De verliezer? Naomi. De Mol? Naomi. Dan heb je sowieso wat goed (maar ook sowieso meer fout dan goed). :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #49 Gepost op: 8-06-2008, 14:53:46 »
Jelani noemde de meest dure items maar hij heeft al zoveel gecashed in eerdere afleveringen

Vind je? Jelani daalt als achtste af van de toren. Hij moet vergelijken met 75 meter op 310 meter, dat verschil is wel erg groot. Dus zegt hij het goed. Het was ook wel erg opgevallen als dit fout was gegaan want de 7 kandidaten voor hem gaven al ervaring in de inschatting. En als 'held' deed hij bijna alles fout, 1tje zei hij maar (half maar werd helemaal) goed. Hij zou het kunnen zijn al houd ik mn gokje op Naomi.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #50 Gepost op: 9-06-2008, 14:30:25 »
Ik heb nog maar 2 afleveringen gekeken, maar na 1 minuut wisten mijn vriendin en ik zeker dat het Naomi is. Je ziet op tv heel duidelijk dat ze acteert en ze lacht bij aflevering 2 ook een keer naar de camera.

Fantastisch om een keer zo te zien en ik vind dat ze het hartstikke goed doet!
You don't wanna fall apart this time

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #51 Gepost op: 9-06-2008, 17:17:10 »
Ik heb nog maar 2 afleveringen gekeken, maar na 1 minuut wisten mijn vriendin en ik zeker dat het Naomi is. Je ziet op tv heel duidelijk dat ze acteert en ze lacht bij aflevering 2 ook een keer naar de camera.

Fantastisch om een keer zo te zien en ik vind dat ze het hartstikke goed doet!

You're so right!
Maar het kan ook zijn, dat ze gewoon een beetje zenuwachtig wordt, van al die camera's om zich heen. Maar ik ga Naomi niet verdedigen, aangezien ze best wel de mol is :P
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #52 Gepost op: 10-06-2008, 19:25:18 »
qua montage zou je denken dat naomi de mol is.
ze wordt amper verdacht afgeschilderd, en iris haar opmerking 'het is een beetje gek dat ze er nog in zit' komt aardig over als hoe john over george dacht destijds  ::vergroot::

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #53 Gepost op: 10-06-2008, 21:09:08 »
Ik ben maar weer eens op kleding gaan letten en ik zag niets wat te maken had met de opdrachten.
Wel kom ik totaal iets anders tegen bij Naomi en dat zijn de OORBELLEN.
Het is onduidelijk wie oorbellen heeft genoemd in de rij van spullen, Naomi heeft wel geld genoemd.
Stel dat zij oorbellen heeft genoemd dan heeft ze misschien bij deze opdracht de oorbellen als hint gebruikt.
Het is ook niet te zien welke kleur er uiteindelijk is meegenomen, ze zaten in een zakje en ze werden niet getoond.

Zie b.v. aflevering 3 en Naomi heeft duidelijk geen oorbellen in.
Zie aflevering 4 en Naomi heeft duidelijk lichtblauwe oorbellen in.

Offline LatH123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol na aflevering 6: Ik gok op Amin :)
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #54 Gepost op: 10-06-2008, 21:38:25 »
Zie b.v. aflevering 3 en Naomi heeft duidelijk geen oorbellen in.
Zie aflevering 4 en Naomi heeft duidelijk lichtblauwe oorbellen in.

En als zij oorbellen heeft genoemd...


Afl 1 Radio de Blauwekeet
Afl 2 Zwolse Blauwvingers
Afl 3 Ring van saffier (=blauw)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #55 Gepost op: 10-06-2008, 21:39:39 »
maar ze keken naar de prijs, niet naar de kleur.

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #56 Gepost op: 10-06-2008, 21:46:42 »
Afl 1 Radio de Blauwekeet
Afl 2 Zwolse Blauwvingers
Afl 3 Ring van saffier (=blauw)

In aflevering 3 ook nog dat het lepeltje op een blauw kussentje lag. ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #57 Gepost op: 10-06-2008, 22:55:21 »
Hm ja ik denk nu ook dat Naomi het is. Nu Iris weg is weet ik niemand anders.
Jelani liep duidelijk expres te mollen afgelopen aflevering en Lara en Amin doen te hard hun best.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #58 Gepost op: 11-06-2008, 10:08:04 »
Als Naomi de Mol is, wat heeft ze dan fout gedaan de laatste drie opdrachten (museumroof, ik ga op vakantie.., molen)? Bij het spel 'ik ga op vakantie en ik neem mee..' noemt ze (waarschijnlijk) zelfs 'geld' wat sowieso al 100 vierduiten oplevert; ze krijgen geld van Sipke Jan. Ook is het Naomi die iemand met teenslippers ziet (idee van Lara).

En waarom zo'n grote fout maken in de kartopdracht die dan toch al mislukt is (6 i.p.v. 14 lantaarns)? En wat doet ze fout in de Fennek?

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Naomi is (niet) de Mol
« Reactie #59 Gepost op: 11-06-2008, 20:38:22 »
Als Naomi de Mol is, wat heeft ze dan fout gedaan de laatste drie opdrachten (museumroof, ik ga op vakantie.., molen)? Bij het spel 'ik ga op vakantie en ik neem mee..' noemt ze (waarschijnlijk) zelfs 'geld' wat sowieso al 100 vierduiten oplevert; ze krijgen geld van Sipke Jan. Ook is het Naomi die iemand met teenslippers ziet (idee van Lara).

En waarom zo'n grote fout maken in de kartopdracht die dan toch al mislukt is (6 i.p.v. 14 lantaarns)? En wat doet ze fout in de Fennek?
Bij de Fennek opdracht verdeed ze tijd door een vliegtuigbord door te geven wat geen coordinaat was. In de museumroof wilde ze niet meteen naar buiten met Jelani. Het vakantie/markt spel was voor haar het meest onmolse tot nu toe.

Wat ik mij afvraag is waarom Joost eruit was hoewel hij als enige een aantal vragen op Naomi invulde. De andere kandis stemde grotendeels op Lara en Amin. Er waren verschillende testvragen waarbij de antwoorden voor deze molkeuzes duidelijk zouden verschillen. Als Naomi de mol is, is het compleet onlogisch dat Joost is afgevallen.

Het is Amin of Jelani. Ik denk Amin, ik hoop Jelani. Als het Lara is.... ::schaam::