Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 14411 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 1-06-2008, 18:27:20 »
Nadat Beau vertrok zagen we de groepsfoto waarbij Beau dus een vervaagmasker krijgt, net zoals Joost en Sioux. Iris staat nu volledig los van de anderen die over zijn op die foto. Nu vraag ik me af of er in voorgaande series een hint uit te halen was over een kandidaat die losstaat van de rest. Of diegene dus uiteindelijk de winnaar, verliezer of mol was. Ik heb het iig niet bijgehouden bij elke serie, maar het is toch zo dat de mol in principe losstaat van de rest? Je zit dan wel in 1 groep, maar 9 willen winnen/geld in de pot en 1 wil saboteren/geld uit de pot. Dus wat dat betreft sta je los van de anderen die meedoen en nu Iris losstaat van Naomi, Lara, Jelani en Amin zou het een aanwijzing kunnen zijn. Vraag me af of de redactie uberhaupt er wel hints in verstopt hebben. Ze hebben namelijk ook geen muzikale aanwijzing e.d.

wat ik wel weet, is dat ze vroeger geen fotoshop gebruikten en harry zijn hoofd dus zo in de foto zweefde  ::rofl:: ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 1-06-2008, 18:32:38 »
wat ik wel weet, is dat ze vroeger geen fotoshop gebruikten en harry zijn hoofd dus zo in de foto zweefde  ::rofl:: ::rofl::

Ik dacht toen even dat Harry's hoofd elke aflevering een stukje omhoog ging. Als een aanwijzing. ;D

@YIDM: het kan geen hint zijn dat Iris apart staat op die foto, want op het moment dat die genomen werd (dag 1) was nog niet bekend wie wanneer zou afvallen. Of begrijp ik je verkeerd?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 1-06-2008, 18:34:17 »
Ik dacht toen even dat Harry's hoofd elke aflevering een stukje omhoog ging. Als een aanwijzing. ;D

harry had sowieso een vreemd lijf, want bij de biechts ontbrak er een stuk schouder  ::)
en wat te denken van het handje van prince?
(waar ik overigens nog steeds niet over uit ben  ??? :D)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 1-06-2008, 20:17:45 »
Aantal kijkers: 75.000

Zonde zeg. Een hoop molfans die een prachtige aflevering gemist hebben. Dit programma verdient veel meer kijkers. ::ohno::

@Lautjuh: herinner je je die bewerkte foto van Jantien.org nog, die met overal handjes? ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 1-06-2008, 20:19:21 »
::

@Lautjuh: herinner je je die bewerkte foto van Jantien.org nog, die met overal handjes? ;D

nee? maar ik kan me er wel een voorstelling van maken.  :P
maar hoe zat het nou uiteindelijk met dat handje (je mag me ook pb-en?)

heb t allemaal verdrongen denk ik, hoewel george met die blauwe schilderijen me nog helder voor de geest staat.  :P

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 5-06-2008, 20:22:15 »
Wat me opvalt bij het karten is dat ze vanaf het parkeerdek "het eiland" starten, overstappen en eindigen.
Behalve Naomi en Lara. Naomi laat in de straat stoppen en Lara stapt ook in als ze op straat is.
Dan bevreemd me dat het gebouw niet in de buurt staat van het parkeerdek, voor mij dus alles een raadsel.

« Laatst bewerkt op: 5-06-2008, 20:26:04 door yessie »

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 6-06-2008, 00:05:08 »
Ze rijden heen en weer: Noordereiland (daar staan Jelani, Iris en Beau), Assiesstraat, Assiesplein, Menno van Coehoornsingel, Diezerpoortenplas, Kerkstraat, Ter Pelkwijkpark, Wilhelminasingel, Sassenstraat, Koestraat. Dan wisselen ze bij Museum De Fundatie (daar staan Amin, Naomi en Lara) en dan rijden ze dezelfde route weer terug.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 7-06-2008, 18:07:00 »
Kan iemand voor ons niet-Zwollenaren een kaartje tekenen?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 7-06-2008, 23:05:33 »
Google Earth begreep niet dat ik de kart route wilde invoeren  ::hypocriet::



Paars stippelde Google Earth voor mij uit, blauw heb ik via paint de route juist weergegeven ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 19-06-2008, 20:34:59 »
De aflevering weer eens bekeken, ook nu we weten dat er nog 3 over zijn: Lara Amin Naomi.
Als ik de museum opdracht bekijk dan vraag ik me af welke rol hier de mol moest spelen.
Amin laat het Beau opknappen.
Naomi laat het Jelani opknappen.
Lara heeft dan wel een leidende positie samen met Iris.