Auteur Topic: Molmail  (gelezen 216100 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2009, 18:35:09 »
ik hoorde trouwens bij sebastiaan toen hij aan het praten was in het interview stuk. dat er een telefoon af ging. hint?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #21 Gepost op: 6-01-2009, 18:38:26 »
gefeliciteerd vief  ::ok::

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #22 Gepost op: 6-01-2009, 18:40:11 »
Vief zei iets in de trant dat ze Ierland heel leuk/mooi vond en dat zegt ze vast niet als ze er na één aflevering al uitgevlogen is.


Hoop ik. ::hypocriet::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2009, 18:45:53 »
ik wilde die opmerking niet maken maar dat zat ik ook te denken, ze vertelde alsof ze er 'lang' was geweest. en ook deed ze niet zo verrasd of het land :p

Offline stijn-h

  • Forumlid
Re: Molmail
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2009, 19:14:08 »
Ik heb even goed naar het introfilmpje gekeken en je kunt al van veel mensen zeggen dat die tenminste niet in de eerste aflevering af gaan vallen.. volgensmij zijn alleen van Dennis, Jon en Sebastiaan beelden uit de eerste aflevering.
De Viviennefans hieronder hoeven pas te gaan vrezen als ze keer een kampvuurtje in een aflevering hebben gestookt (hopen dat dat nog lang duurt ;))

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2009, 19:19:12 »
In het nieuwe filmpje met de interviews over aflevering 1, zit Dennis voor een spiegel! En de rest niet..

Wordt de mol geconfronteerd met zichzelf?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2009, 19:24:03 »
Leuke molmail! Er is volgens mij nog nooit zoveel vrij gegeven aan backstage foto's en filmpje (van 6 minuten!!) voor de eerste aflevering is uitgezonden!! Echt toP!  :D

In het introfilmpje zie je na rick engelkes een vraagteken... Misschien van de vraag wie is.. de mol? En dan op het eind Sebastiaan?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molmail
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2009, 19:26:18 »
jammer genoeg is er dit keer geen molitem te winnen.  :(

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2009, 19:44:13 »
Bij het introductiefilmpje viel me trouwens nog iets op... Voor het stukje van Froukje Jansen zag je een voetbal, een 'O', en daarna zag je iemand met zijn vinger de 'L' tekenen, om het zo maar te zeggen. Beetje jammer dat ik nergens de 'M' kon ontdekken. Tenzij je dan die paardenbenen meetelt in het stukje voor de voetbal... ::hypocriet::

Ik ben verder geen Viviënne-fan trouwens, maar ze lijkt me wel een toffe kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2009, 20:02:46 door Celeone »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2009, 19:54:05 »
Vond het vooral opvallend dat Paula niet over haar ervaringen vertelt maar meer een soort reclame maakt voor de eerste aflevering. Alsof ze in het complot zit zegmaar  ::).
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Kevin M

  • Winnaar WIDM-pool 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2009, 19:58:30 »
Mooie beelden van de eerste aflevering! Het begin waarin een aantal oudgedienden bij het landhuis afgezet worden, is al meteen fantastisch om te zien. Ook het sluiten van de deuren vond ik goed gefilmd. Dit laat al meteen weer zien dat dit een serie van hoge kwaliteit is. Ik kon al niet wachten op de eerste aflevering, nu al helemaal niet meer!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2009, 20:17:15 »
De Viviennefans hieronder hoeven pas te gaan vrezen als ze keer een kampvuurtje in een aflevering hebben gestookt (hopen dat dat nog lang duurt ;))
Kampvuurtje en vivienne zijn aan elkaar geknipt, kijk maar naar de achtergrond als Vief in beeld is...




In mijn optiek schittert Anniek wederom door afwezigheid... Zowel in de interviews als in de "gesprekken met de camera" in de beelden van de eerste aflevering...

En het komt op mij over dat ze niet eens haar medekandidaten bij naam kent ofzo... Als ze bij de bus weg lopen en proberen hun volorde van de foto aan te nemen noemt ze Froukje "kleine blijerd" en Vivienne "Jij in je roze trui".

Denk nog steeds dat ik vrij goed zit dat zij de eerste afvaller wordt.



En OMG wat een hartkloppingen toen de SMS in de taxi's arriveerden... gewoon 5 generaties mollen in 1 gebouw... :D

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: Molmail
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2009, 21:52:09 »
ik vond dat Hans Schiffers zo erop hamerde dat alles nieuw voor hem was, klonk alsof hij iemand ervan moest overtuigen...

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2009, 22:02:32 »
En dan die opmerking van Pieter Jan Hagens.. ::oink::
Ach het blijft gissen..maar dat is juist zo mooi
Ananas

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Molmail
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2009, 23:04:59 »
Ik heb even goed naar het introfilmpje gekeken en je kunt al van veel mensen zeggen dat die tenminste niet in de eerste aflevering af gaan vallen.. volgensmij zijn alleen van Dennis, Jon en Sebastiaan beelden uit de eerste aflevering.
De Viviennefans hieronder hoeven pas te gaan vrezen als ze keer een kampvuurtje in een aflevering hebben gestookt (hopen dat dat nog lang duurt ;))
Ook Annieks filmpje!

en dit was echt een heel mooi filmpje... echt van hoge kwaliteit!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2009, 20:55:10 »
ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief maar nog niks ontvangen, klopt dit?
Ananas

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2009, 20:58:44 »
ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief maar nog niks ontvangen, klopt dit?

Op het forum van .nl schrijft de internetredactie vandaag het volgende over de molmail:

Citaat van: webredactie wieisdemol.nl[/quote
Beste forummers,

heb je je opgegeven voor de MolMail, maar geen bevestigingsmail gehad? Kijk dan even in je spambox, bij sommige providers komt de bevestigingsmail daar in. Mocht je je aan hebben gemeld, maar überhaupt geen bevestigingsmail hebben gehad stuur dan even een mailtje naar wieisdemol@avro.nl met daarin je naam (voor- en achternaam), emailadres en de zin Ja, ik wil me graag aanmelden voor de MolMail.
Mochten er andere problemen zijn met de MolMail stuur dan ook even een mailtje naar bovengenoemd adres.

Groetjes,

Internetredactie Wie is de Mol?

Misschien heb je hier wat aan.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2009, 21:27:34 »
dankje, dat gaat dus via .nl..daar heb ik me nu ook weer opnieuw aangemeld met moeite, kreeg steeds een foutmelding, maar dan moet ik daar dus zijn, ik dacht dat ik gisteren op dit forum iets had aangevinkt qua nieuwsbrief maar ben denk ik wat in de war.. ::)
Ananas

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Molmail
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2009, 21:40:31 »
ik dacht dat ik gisteren op dit forum iets had aangevinkt qua nieuwsbrief maar ben denk ik wat in de war.. ::)

als je op dit forum iets hebt aangeklikt over de nieuwsbrief, dan heeft dat niks met de avro te maken, dan zou je Molcrazy eens moeten vragen hoe het zit :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2009, 21:43:00 »
ok dankje..ik wacht eerst wel rustig af tot het weekend en dan zien we weer verder..
Ananas