Auteur Topic: We zullen snel weten of het een warm land wordt  (gelezen 52606 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #20 Gepost op: 11-06-2009, 19:28:05 »
Die twee mensen van die weblog schrijven dat ze op hun reis ruim 14.000 foto's hebben gemaakt.

Misschien een idee om ze te vragen of daar héél toevallig ook een foto van PJH en die groep Nederlanders tussen zit?  :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #21 Gepost op: 11-06-2009, 19:35:25 »
Die twee mensen van die weblog schrijven dat ze op hun reis ruim 14.000 foto's hebben gemaakt.

Misschien een idee om ze te vragen of daar héél toevallig ook een foto van PJH en die groep Nederlanders tussen zit?  :P
heb hen net benaderd. Ze vragen wel om niet te spammen, maar ik heb het heel erg netjes gevraagd.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #22 Gepost op: 11-06-2009, 19:38:30 »
Goed werk!  ::ok::

Ik ben benieuwd! :)

Geweldige reis trouwens, maar dat tussen twee haakjes. ;D ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #23 Gepost op: 11-06-2009, 19:43:17 »
Oeh.. spannend!!! Dit maakt me allemaal wel heel nieuwesgierig!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #24 Gepost op: 11-06-2009, 19:48:08 »
heb hen net benaderd. Ze vragen wel om niet te spammen, maar ik heb het heel erg netjes gevraagd.

Willen we zo'n foto wel zien dan? Stel dat er nog precies 2 andere BN'ers naast PJ en
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
op staan, dan weten we straks misschien al de 3 finalisten en dus de 7 kandidaten die niet de Mol zijn. Als er zo'n foto zou bestaan hoop ik echt dat die niet uitlekt.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #25 Gepost op: 11-06-2009, 19:49:37 »
Tsubasa en Vanu en nog wat noemden Japan overigens in februari al. Wel grappig.


De grap van dit hele verhaal is, dat welk land ook genoemd wordt, iedereen zich meteen daarop stort. Ik doe daar van harte aan mee hoor. Gewoon voor de leukigheid.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #26 Gepost op: 11-06-2009, 19:56:42 »
Willen we zo'n foto wel zien dan? Stel dat er nog precies 2 andere BN'ers naast PJ en
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
op staan, dan weten we straks misschien al de 3 finalisten en dus de 7 kandidaten die niet de Mol zijn. Als er zo'n foto zou bestaan hoop ik echt dat die niet uitlekt.

Ik zou hem wel graag willen zien. Gewoon uit nieuwsgierigheid. :P
Als er nou geen foto is, kunnen we die mensen misschien foto´s voorleggen van BN´ers-die-toch-niet-zo-heel-bekend-zijn, die voorkomen op de shortlists van 'logische kandidaten'. 'Heeft u deze meneer gezien? Nee? Deze mevrouw dan?' ;D ;) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #27 Gepost op: 11-06-2009, 20:02:58 »
Ik zou hem wel graag willen zien. Gewoon uit nieuwsgierigheid. :P

Het zou hier hoogstwaarschijnlijk wel gaan om het moment dat de hele WIDM-groep weer naar huis gaat, dus met slechts de finalisten als kandidaten over. Zou zo'n foto uitlekken dan zou een zeer groot deel van het meest fantastische tv-programma dus om zeep zijn. Dat wil jij toch ook niet?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #28 Gepost op: 11-06-2009, 20:10:36 »
Ik hoop dat de WIDM-redactie zo slim is alles goed geheim te houden. Maar als ze dan toch zo onhandig zóuden zijn de drie finalisten met PJH in het vliegtuig te zetten én er zou een foto van zijn, dan wil ik het wel zien. Om even een bizarre vergelijking te maken: Ik wilde ook niet dat terroristen door het WTC zouden vliegen en dat iemand op Koninginnedag mensen zou doodrijden. Maar als het toch gebeurd is, wil ik de beelden wél zien.

Bovendien: we speculeren hier over de kandidaten van WIDM, maar zodra er feiten boven water dreigen te komen, zouden we ineens niets meer moeten willen weten. Dat vind ik een beetje struisvogelgedrag. ;) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #29 Gepost op: 11-06-2009, 20:14:09 »
We speculeren hier over de kandidaten van WIDM, maar zodra er feiten boven water dreigen te komen, zouden we ineens niets meer moeten willen weten. Dat vind ik een beetje struisvogelgedrag. ;) ;)

Ik ben ook nieuwsgierig naar het land en de kandidaten, maar daarmee houdt het op. Ik wil van te voren niets weten over het spelverloop en al helemaal niet wie de finalisten zijn, want dat haalt de pret tijdens de serie voor ons allemaal naar beneden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #30 Gepost op: 11-06-2009, 20:21:24 »
Nee inderdaad. Stel nou dat die mensen een foto hebben dan moeten we ff vragen hoeveel mensen er op die fot staan en hoeveel er eventueel nog bn'ers zijn. Stel dat er 11 mensen op staan. Dan is het mss wel het hele team en niet alleen de finalisten. Ik wil namelijk ook nog niet weten wie dat zijn. Al heb ik helaas wel die ene naam gelezen. Wilde het eigenlijk niet doen, maar kon me er niet van weerhouden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #31 Gepost op: 11-06-2009, 20:31:46 »
 ::)

@ Jos: Mocht je wat horen, zou je dan willen PM'en?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #32 Gepost op: 11-06-2009, 20:34:37 »
Als er al foto's zijn, dan is dat na afloop van het geheel. En het lijkt me wel een bestemming waar afgevallen kandidaten wel wat langer zouden willen rondneuzen, dus het is ook weer heel goed mogelijk dat ze samen teruggekomen zijn. Dus ik zou me er niet al te druk om maken.


Vooropgesteld: ALS het al in die context geplaatst kan worden. De datum en de aanwezigheid van PJH lijken er wel op.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #33 Gepost op: 11-06-2009, 20:40:49 »
::)

Hopelijk (waarschijnlijk ook) maak ik me druk om niks en bestaat er helemaal geen foto van de finalisten, maar even hypotetisch; het zou toch van de gekke zijn als wij molfans WIDM 2010 zouden verpesten voor onszelf, andere molfans en de makers door er via een foto achter te komen welke 7 van de 10 kandidaten de Mol niet zijn?!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #34 Gepost op: 11-06-2009, 20:42:08 »
nieuwsgierigheid is soms lastig te onderdrukken :p

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #35 Gepost op: 11-06-2009, 20:42:48 »
Je hebt helemaal gelijk, mooi gesproken. Hopelijk houdt ook H. Schutte uit Leiden zijn kwekker...... ::trots::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #36 Gepost op: 11-06-2009, 20:44:34 »
slapen jullie wel vannacht? :P
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #37 Gepost op: 11-06-2009, 20:46:18 »
Ik hoop wel heel erg dat wanneer mensen het weten ze het niet op het forum gaan zetten. Ook niet in spoilers want dan kan ik mij niet weerhouden (A)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #38 Gepost op: 11-06-2009, 20:48:24 »
slapen jullie wel vannacht? :P
ja hoor, ik heb net een leuk nekkussentje gekocht bij de Lidl. Zou dat helpen? ::rofl::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #39 Gepost op: 11-06-2009, 20:48:54 »
nieuwsgierigheid is soms lastig te onderdrukken :p

Precies! :P

Als informatie te krijgen is, wil ik het graag hebben ook. Ik kan heel goed begrijpen dat jij het niet wilt weten, Heinz. Maar 'verpesten voor onszelf, andere molfans en de makers' vind ik onzin. Als je het niet wilt weten, moet je het vooral niet lezen. En aan 'verpesten voor de makers' heb ik al helemaal geen boodschap, die moeten zelf maar zorgen dat ze de boel geheim houden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.