Auteur Topic: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?  (gelezen 10004 keer)

Offline NellekeP

  • Forumlid
Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Gepost op: 20-10-2009, 18:18:53 »
Hallo Wie is de Mol fans!

Ik zal ons eerst even voorstellen: wij zijn Lisette en Nelleke en allebei groot fan van Wie is de Mol. We kunnen echt niet wachten tot het nieuwe seizoen weer is begonnen. 
Ook studeren we allebei communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en we hebben dit kunnen combineren door onderzoek te doen naar Wie is de Mol! Sorry dat we de tweede zijn met de vraag om mee te doen aan ons onderzoek, onze studiegenootjes Estelle en Gemma waren ons net voor. ;) Maar hopelijk willen jullie ook nog aan ons onderzoek deelnemen, het gaat namelijk over een totaal ander aspect van Wie is de Mol! :)

Wij zijn namelijk benieuwd naar wat de echte fans van Wie is de Mol allemaal doen! Dus naast het kijken van het programma zelf ook bloggen, Hyven, radio luisteren, zelf Wie is de Mol spellen organiseren, weddenschappen afsluiten en ga zo maar door!

Jullie zouden ons echt enorm helpen als jullie 10 minuutjes vrij zouden willen maken om onze vragenlijst in te vullen. Die vind je hier: http://www.thesistools.com/?qid=92453&ln=ned

Alvast super bedankt! En mochten jullie zelf ooit een onderzoekje moeten doen voor je studie dan willen wij best helpen!

Groetjes,
Lisette en Nelleke.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #1 Gepost op: 20-10-2009, 18:36:30 »
Zo. Ook maar ingevuld. Alleen de eerste paar pagina's met vragen over privé niet.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #2 Gepost op: 20-10-2009, 18:37:49 »
ik voel me net een aapje in een dierentuin ::) :P

maar voor mede-UvA'ers doe ik het graag :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #3 Gepost op: 20-10-2009, 18:45:54 »
als Tdietz invult, zal het wel goed zitten  ;)

ik doe mee, maar als dank verwacht ik van de vragenstellers ook jullie stem vrijdagavond!!!! ::bravo::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline NellekeP

  • Forumlid
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #4 Gepost op: 20-10-2009, 20:36:25 »
Super bedankt allemaal! :)
En ik ga uiteraard vrijdag op Wie is de Mol stemmen, ze verdienen die Televisier Ring echt! :D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #5 Gepost op: 20-10-2009, 20:42:42 »
Ik ook ingevuld. Wel weer een klein puntje van kritiek: "ik heb nooit over Wie is de Mol geblogt". 'Geblogt' is hier voltooid deelwoord. Dan geldt uiteraard de 't kofschip-regel. Stam van het werkwoord bloggen is blog-. Zit de g in 't kofschip? Ja, als je het op de puberale wijze als 'kofsgip' zou spellen wel, maar officieel dus niet. Ergo, 'geblogd' dient te worden geschreven eindigend op een -d.
Zo ook in "Wat zou er aan Wie is de Mol verandert kunnen worden..." 'Veranderd' is hier het voltooid deelwoord en eindigt tevens op -d. :P

En als je denkt "ah joh, je weet toch wat ik bedoel, wat maakt die achterlijke spelling nou uit," lees dan nog eens het bericht Schrijffout kost man 43.000 euro.
The British are not impressed.

Offline NellekeP

  • Forumlid
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #6 Gepost op: 20-10-2009, 20:46:44 »
Ik ook ingevuld. Wel weer een klein puntje van kritiek: "ik heb nooit over Wie is de Mol geblogt". 'Geblogt' is hier voltooid deelwoord. Dan geldt uiteraard de 't kofschip-regel. Stam van het werkwoord bloggen is blog-. Zit de g in 't kofschip? Ja, als je het op de puberale wijze als 'kofsgip' zou spellen wel, maar officieel dus niet. Ergo, 'geblogd' dient te worden geschreven eindigend op een -d.
Zo ook in "Wat zou er aan Wie is de Mol verandert kunnen worden..." 'Veranderd' is hier het voltooid deelwoord en eindigt tevens op -d. :P

En als je denkt "ah joh, je weet toch wat ik bedoel, wat maakt die achterlijke spelling nou uit," lees dan nog eens het bericht Schrijffout kost man 43.000 euro.

Wat stom zeg! We hebben nog zo goed opgelet maar die fouten sluipen er dan toch in. Ik heb het aangepast, bedankt voor je feedback! :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #7 Gepost op: 20-10-2009, 20:57:03 »
Ik heb mijn lijstje ingevuld. Wie weet, hebben jullie er iets aan.

Wat ik grappig vind: jullie zijn beide grote molfans, maar toch komen jullie met een net geopend account. Wellicht eerder geen tijd gehad om te registreren?

Offline NellekeP

  • Forumlid
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #8 Gepost op: 20-10-2009, 21:04:26 »
Bedankt! (Y)

Ik weet niet hoe het met Lisette zit (ze is niet zo heel erg into internet zeg maar :)) maar ik heb de neiging een forumverslaving te ontwikkelen. :P Dan moet ik echt alles lezen en ben ik er echt veel te veel tijd aan kwijt! Maar heb al wel jaren een account op het forum op de site van de Avro. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #9 Gepost op: 20-10-2009, 21:07:31 »
oh, maar dan zijn we bekenden, al ben ik daar de laatste tijd niet zo vaak meer.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #10 Gepost op: 20-10-2009, 21:12:02 »
zo eentje ingevuld, dus dat betekent voor jullie nog een stem vrijdagavond ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline NellekeP

  • Forumlid
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #11 Gepost op: 20-10-2009, 21:12:52 »
zo eentje ingevuld, dus dat betekent voor jullie nog een stem vrijdagavond ;)

Deal, voor iedere ingevulde vragenlijst een stem vrijdagavond!  ::tandpastasmiley::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #12 Gepost op: 20-10-2009, 21:14:24 »
Deal, voor iedere ingevulde vragenlijst een stem vrijdagavond!  ::tandpastasmiley::
oew, gewaagd >:D
daar gaat je beltegoed ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #13 Gepost op: 20-10-2009, 21:56:49 »
Oke, deze ook ingevuld.
Dat zijn dus 2 stemmen van mij.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #14 Gepost op: 21-10-2009, 09:10:48 »
Ingevuld! Persoonlijke vraag stond er ergens bij. ::rofl::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #15 Gepost op: 21-10-2009, 11:27:24 »
En mochten jullie zelf ooit een onderzoekje moeten doen voor je studie dan willen wij best helpen!

Nou dat komt goed uit!
Ik ben bezig met een onderzoek en daar moet 14 uur per week in zitten.
Dus als jullie nou even de politieacademies contacteren, onze enquetes verzenden, het onderzoeksrapport schrijven én alles in SPSS verwerken zal ik jullie enquete invullen. ;D



Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #16 Gepost op: 21-10-2009, 17:50:34 »
......hoe ver gaan de die hard fans voor hun serie?

Ik denk toch dat het antwoord dat er met stip bovenuit komt, toch is: we zitten vrijdag met een paar mensen op het balkon van Carre........

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #17 Gepost op: 21-10-2009, 20:55:10 »
......hoe ver gaan de die hard fans voor hun serie?

Ik denk toch dat het antwoord dat er met stip bovenuit komt, toch is: we zitten vrijdag met een paar mensen op het balkon van Carre........

En ik acht de kans dat we zonder botbreuken naar beneden kunnen springen niet zo groot. Helaas. :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #18 Gepost op: 22-10-2009, 12:51:58 »
Ach, als toevallig die Surinamer uit de Lassie-reclame precies onder je zit, valt dat wel mee, dan veert Laura even hard omhoog als dat ze naar beneden gezeild is. ::rofl::

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: Hoe ver ga jij met Wie is de Mol?
« Reactie #19 Gepost op: 22-10-2009, 12:55:20 »
Hey, zelf studeer ik ook Communicatiewetenschap alleen dan in Nijmegen :D Ik zal hem even invullen