Poll

Wat is het minst leuke seizoen?

Serie 1 - Australië
Serie 2 - Schotland
Serie 3 - Portugal
Serie 4 - Canada
Serie 5 - Australië/Bali
Serie 6 - Argentinië
Serie 7 - Thailand
Serie 8 - Mexico
Serie 9 - Noord-Ierland/Jordanië
Serie 10 - Japan

Auteur Topic: Minst leuke seizoen  (gelezen 54248 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #20 Gepost op: 12-02-2010, 12:38:48 »
Ik heb voor serie 1 en serie 4 gekozen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #21 Gepost op: 12-02-2010, 12:39:37 »
Ik vond serie 6 qua sfeer uiteindelijk wel echt goed. Argentinië vond ik een ideaal molland.

Mja,daar heb je eigenlijk wel een punt. Die zoutvlakte was bv. heel indrukwekkend. Ik denk dat de Mol van deze reeks mijn blik serieus vertroebelt.  
« Laatst bewerkt op: 12-02-2010, 13:42:59 door Cosmic Fool »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #22 Gepost op: 12-02-2010, 13:40:02 »
In serie 7 vond ik de groep niet zo leuk en dat we de mol al voortijdig hadden heeft het molplezier niet veel goeds gedaan.

Serie 4 was wel leuk, maar niet om nog 25 keer terug te kijken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #23 Gepost op: 12-02-2010, 14:03:05 »
De mol moet de serie dragen dus heb voor de 2 slechtste mollen gekozen, t.w. Nico en Jon dus series 2 en 9.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #24 Gepost op: 12-02-2010, 14:24:21 »
Ik kies automatisch voor de series met de slechtste mollen. Er zijn eigenlijk maar 3 slechte mollen geweest.
serie 2: Nico
serie 7: Inge
serie 9: John

Maar omdat serie 2 door de andere kandidaten toch geweldig was, kies ik voor serie 7 en 9.
7 ging nog wel, ondanks een (naar mijn mening) erg matige mol, maar serie 9 was echt dramatisch.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #25 Gepost op: 12-02-2010, 14:28:13 »
Idem. Seizoen zes hoorde ook bij de kanshebbers vanwege de belabberde Mol, maar alleen al door de aanwezigheid van Frédérique kon ik het niet over mijn hart krijgen om seizoen zes aan te vinken.



Seizoen 6 een belabberde mol?? Haha, Milouska, één van de beste mollen ooit!
Wat kunnen meningen toch verschillen zeg :S
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #26 Gepost op: 12-02-2010, 14:30:18 »
Ik zal Jon nooit een slechte mol noemen. Hij werd in het diepe gegooid, en heeft toen ook geen voorbereidingstijd gehad. Hij zou het op punten beslist anders hebben gedaan wanneer de gebruikelijke 2 tot 3 maanden voorbereidingstijd er waren geweest. Mensen die ongemotiveerd Jon een slechte mol vinden, doen hem daarom in mijn ogen tekort.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #27 Gepost op: 12-02-2010, 14:34:45 »
lastig. Ik ben het toevallig pas gaan volgen vanaf de BN'er series. Maar heb later wel seizoen 1 en 2 terug gekeken. Serie 3 voor de helft. Ik ga dus kiezen tussen de BN'er series.

serie 5: Marc-Marie was geniaal hier. Me zo kapot gelachen!   ;D ::rofl::
serie 6: Milouska vond ik niks, maar de serie met Frédérique was zo mooi, zo vol met haar levenlust, haar genieten van alles om haar heen. Ik zou deze serie niet hebben willen missen door Frédériquei

serie 7: het was al snel bekend dat het Inge was. Was op zich wel een leuke serie, maar niet fantastisch. Heb wel geweldige herinneringen aan de molspeurdag toen. Samen met Romy naar Huizen. Romy die bij Karel, Eva en Paul in de tuktuk mocht zitten. Dat was echt geweldig voor haar en daarom voel ik me eigenlijk wel een beetje schuldig dat ik deze als een minder seizoen bestempel. Dick Jol was ook hilarisch.

serie 8: Heerlijk genoten van Edo, wat een fantastische vent. De rest van de groep was ook leuk, al vond ik Dunya  weer niet leuk.

serie 9: ik vond het wel een opmerkelijke switch van Noord-Ierland naar Jordanië. Maar ik vond de mol tegenvallen. Aniek deed alles fout, Jon heeft niet meer gedaan dan Aniek. Daarom blijf ik bij dat Aniek de mol was :P Maar de groep heeft niet echt indruk gemaakt op me.

Serie 10: een leuke groep, vooral de mannen die nu nog over zijn: Arjen, Erik en Frits. Kim vind ik ook leuk en van degenen die er al uit zijn vond ik Barbara en Loretta ook leuk. Sanne vind ik naief en daardoor minder leuk. Ze komt zo dom over in de serie. Ze zal ongetwijfeld aardig zijn irl, maar in de serie irriteer ik me vaker dan dat ik om haar moet lachen. Alhoewel, de laatste aflevering vond ik haar wel weer oke.

Dus van de BN'er groepen ga ik voor serie 7 en 9.

van de niet BN'er series heb ik de helft niet gezien (maar wel de dvd's dus ik kan ze nog terug kijken). Maar van wat ik gehoord heb zijn dat serie 1 en 4.

(herinner me uit serie 2 dat ze aangehouden werden met een busje, en dat ze moesten uitleggen wat ze gingen doen  ;D aan Schotse agenten... Dat ze geen rijbewijs hadden omdat die afgepakt was enzo  ::rofl::.. en natuurlijk Nico in dat weiland  ::trots:: ::rofl::)
Triomf!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #28 Gepost op: 12-02-2010, 14:39:05 »
Mijn keuze is gevallen op:
Seizoen 7 - Alle redenen zijn al genoemd, en ik vond Inge geen goede mol. Alleen Dick Jol was leuk.
Seizoen 9 - Het experiment met ter plekke kiezen van een mol vond ik geen succes. ::ohno::

Seizoen 10 vind ik tot nu toe erg geslaagd. De kandidaten zijn erg leuk.


(herinner me uit serie 2 dat ze aangehouden werden met een busje, en dat ze moesten uitleggen wat ze gingen doen  ;D aan Schotse agenten... Dat ze geen rijbewijs hadden omdat die afgepakt was enzo  ::rofl::.. en natuurlijk Nico in dat weiland  ::trots:: ::rofl::)

Dat is een van mijn favoriete molmomenten ooit. Dan en Yvonne in de opdracht, en later met die fiets en scooter in de regen met 50km/h+ de berg af. ::rofl::

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #29 Gepost op: 12-02-2010, 16:36:47 »
Ik volg widm pas vanaf de BN'er series en pas echt actief vanaf serie 6. Ik kan dus niet oordelen over de eerste vier reeksen, dus die laat ik buiten beschouwing.

Ik vond seizoen 9 toch het meest tegenvallen. Het begon leuk in Ierland (en de SMS, hoewel ik nog steeds niet geloof dat Jon terpleken werd aangewezen), maar in Jordanië werden een aantal tegenvallende opdrachten uitgevoerd (bijvoorbeeld die opdracht in de supermarkt). Jon vond ik geen geweldige mol en de verborgen aanwijzingen vond ik erg tegenvallen. Een beetje een anti-climax, om eerlijk te zijn.

Offline lili(s)chat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #30 Gepost op: 12-02-2010, 16:43:12 »
Ik heb gekozen voor seizoen 4 omdat dit het seizoen is waar ik me nog het minste bij kan voorstellen en voor seizoen 9 omdat Jon inderdaad niet echt een goede mol was en ik het geen leuke groep vond.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #31 Gepost op: 12-02-2010, 16:56:31 »
Serie 2 had dan misschien niet zo'n geweldige mol, maar Schotland is wel hét molland bij uitstek, vind ik.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #32 Gepost op: 12-02-2010, 17:03:49 »
Serie 2 vond ik ook het minst dat was met Nico ja, Schotland is zeker een mooi molland waren eigenlijk allemaal wel mooi. ::jaja::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #33 Gepost op: 12-02-2010, 17:07:55 »
Serie 2 had dan misschien niet zo'n geweldige mol, maar Schotland is wel hét molland bij uitstek, vind ik.

Ik vond Nico ook maar zo/zo, maar in die slotopdracht met die doedelzakkorpsen was hij absoluut hilarisch en onvergetelijk!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #34 Gepost op: 13-02-2010, 20:29:25 »
Ik heb voor serie 1 en serie 4 gekozen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #35 Gepost op: 13-02-2010, 21:50:51 »
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen te kiezen. Ik heb van allemaal zo genoten, alleen seizoen 1 heb ik niet gezien. I  ::love::  WIDM
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #36 Gepost op: 14-02-2010, 12:55:08 »
Ik heb seizoen 2 en 4. Seizoen 9 was qua mol niet echt denderend maar de kandidaten maakten het meer dan goed!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #37 Gepost op: 14-02-2010, 12:57:30 »
Ik heb seizoen 2 en 4. Seizoen 9 was qua mol niet echt denderend maar de kandidaten maakten het meer dan goed!!!
correctie: 1 kandidaat maakte dat meer dan goed........... ::rofl:: ::rofl::

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #38 Gepost op: 14-02-2010, 13:36:30 »
correctie: 1 kandidaat maakte dat meer dan goed........... ::rofl:: ::rofl::

Wie?  :o
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #39 Gepost op: 14-02-2010, 13:38:03 »
Wie?  :o

Voor Limone ten tijde van seizoen 9 kon dat er maar 1 zijn  ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan