Poll

Wat is het minst leuke seizoen?

Serie 1 - Australië
Serie 2 - Schotland
Serie 3 - Portugal
Serie 4 - Canada
Serie 5 - Australië/Bali
Serie 6 - Argentinië
Serie 7 - Thailand
Serie 8 - Mexico
Serie 9 - Noord-Ierland/Jordanië
Serie 10 - Japan

Auteur Topic: Minst leuke seizoen  (gelezen 54250 keer)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #80 Gepost op: 1-04-2010, 20:31:56 »
Echt niet? Dat is toch heel gewoon? Heb ik altijd... ;D

Voor de derde reeks van zowel VL als NL heb ik ook wel onrustig geslapen, maar nadien niet meer eigenlijk. I've lost that lovin' feeling.  :\'( Ik geniet nog wel van de reeksen, maar op één of andere manier niet meer zoals in de beginjaren. Ik denk dat de introductie van BN'ers een beetje de authenticiteit van het programma aangetast heeft.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #81 Gepost op: 3-04-2010, 21:55:32 »
De terugblikaflevering van die serie is echt zo goed. Zo mogen ze 'm in 2011 ook wel maken. Alle ruimte voor het uitleggen van molacties, superveel verborgen aanwijzingen, grappige momenten, biechts, verborgen camerabeelden.

Offline belg

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #82 Gepost op: 3-04-2010, 22:02:45 »
De afleveringen van België duren dan ook gemiddeld 10 minuten langer. De eerste uit dat seizoen zelfs 20 minuten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #83 Gepost op: 3-04-2010, 22:06:19 »
De Belgen hebben sowieso 10 minuten per uur minder irritante reclames dan wij :(
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #84 Gepost op: 11-04-2010, 13:59:10 »
En dat was Belgie 3.  ::bravo:: En zelfs wij komen nog voor in de terugblik, zij het dan in 2003.
Welke zal ik nu gaan kijken ???

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #85 Gepost op: 11-04-2010, 22:31:20 »
1. leuk seizoen om te beginnen. iedereen moet er nog een beetje inkomen maar het is al gauw duidelijk dat dit programma een blijvertje is.
2. minder als seizoen 1, maar nog steeds een leuk seizoen met echt spannende opdrachten.
3. super seizoen, beste mol ooit
4. vond ik wel een heel leuk seizoen in een prachtig land met mooie outdoor opdrachten. mijn 1-na-favoriete seizoen
5. vond ik weer wat minder, opdrachten waren wat minder, maar wel een leuke groep
6. mede door Fré het beste seizoen ooit in mijn optiek
7. vond ik het minste seizoen tot nu toe. opdrachten waren weer wat minder, mol al voor de finale bekend
8. iets beter dan seizoen 7, maar nog ruim onder het niveau van seizoen 6.
9. vergelijkbaar met seizoen 8
10. een constante lijn met seizoen 8 en 9.

dus mijn volgorde is leukst-> minst leuk:  6,4,3,1,2,8,10,9,5
Molloot sinds seizoen 4

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #86 Gepost op: 12-04-2010, 17:42:14 »
Voor de derde reeks van zowel VL als NL heb ik ook wel onrustig geslapen, maar nadien niet meer eigenlijk. I've lost that lovin' feeling.  :\'( Ik geniet nog wel van de reeksen, maar op één of andere manier niet meer zoals in de beginjaren. Ik denk dat de introductie van BN'ers een beetje de authenticiteit van het programma aangetast heeft.

Hier sluit ik me volledig bij aan!
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #87 Gepost op: 12-04-2010, 20:18:55 »
ik weet niet echt, heb dit seizoen ingevuld, meer omdat ik er niet echt in zat, had het te druk
maar vond ze allemaal fantastisch
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #88 Gepost op: 12-04-2010, 20:24:06 »
Ik weiger nogsteeds om er een te kiezen... ze zijn allemaal anders en hebben hun charmes... Ik geniet gewoon altijd enorm van widm
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #89 Gepost op: 12-04-2010, 20:27:49 »
Ik weiger nogsteeds om er een te kiezen... ze zijn allemaal anders en hebben hun charmes... Ik geniet gewoon altijd enorm van widm
tot vandaag heb ik dit dus ook gedaan, maar nu dit seizoen alweer een paar weken geleden is denk ik dat ik wel kan kiezen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #90 Gepost op: 12-04-2010, 21:31:30 »
Ik snap niet dat WIDM 7 er zo uitspringt in deze poll. Ik ben de reeks nu aan het terugkijken (ben nu bij afl. 5) en vind 'm erg sterk. Mijn minst favoriete seizoen is vier.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #91 Gepost op: 12-04-2010, 21:36:19 »
Ik snap niet dat WIDM 7 er zo uitspringt in deze poll. Ik ben de reeks nu aan het terugkijken (ben nu bij afl. 5) en vind 'm erg sterk. Mijn minst favoriete seizoen is vier.
7 was saai irritant door Inge en de veiling...de rest ervan was leuker.
4 was gewoon tof...alleen een beetje koud...

Ik weiger nogsteeds om er een te kiezen... ze zijn allemaal anders en hebben hun charmes... Ik geniet gewoon altijd enorm van widm
Daar ben ik het ook mee eens.

edit: Ik zie nou opeens dat ik al gestemd had. Dat zet mijn mening ook niet echt kracht bij :-[ Ik verwijder mijn stem nu.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2010, 22:17:06 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #92 Gepost op: 12-04-2010, 21:37:20 »
7 was saai door Inge en de veiling...de rest ervan was leuker.

De veiling saai? Geweldige wending was dat. ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #93 Gepost op: 12-04-2010, 21:51:33 »
Ik snap niet dat WIDM 7 er zo uitspringt in deze poll. Ik ben de reeks nu aan het terugkijken (ben nu bij afl. 5) en vind 'm erg sterk. Mijn minst favoriete seizoen is vier.

Snap ik ook eig niet zo.. Bedoel de meeste hebben als reden ; mol was snel bekend..
Maar oke jammer dat de mol hint snel bekend was.. Maar A; dat is wel het idee achter dit forum.. ontmaskering en opzoek naar de mol.. En B; Dan kan het seizoen toch nog leuk zijn?

Ik vind Seizoen 7 juist 1 van de leukere.. :)
Minst heb ik met Seizoen 8.. Vond de kandidaten niet zo heel erg leuk.. Behalve Edo ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #94 Gepost op: 12-04-2010, 22:13:13 »
Ik ben dat wel met jullie eens. Serie 7 dus juist wel leuk, maar daarna komt wel naar voren wat de meesten minder vinden, namelijk ook mijn 2 keuzes Serie 2 en Serie 9, erg zwakke mollen. En uit het lijstje met maar 3% komt Serie 3 - Portugal als beste enm dat vind ik ook de beste. Tja Serie 4 staat ook bij de zwakke en dat deel ik wel maar omdat ik al vanaf afl. 1 op Elise zat kies ik hem toch niet bij de slechtste... zo kan ik mezelf nog een mollenvanger noemen  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #95 Gepost op: 12-04-2010, 22:14:33 »
Ik snap niet dat WIDM 7 er zo uitspringt in deze poll. Ik ben de reeks nu aan het terugkijken (ben nu bij afl. 5) en vind 'm erg sterk. Mijn minst favoriete seizoen is vier.

Ik denk dat veel mensen elkaar napraten. Een paar mensen hebben hard geroepen dat seizoen 7 niet goed is vanwege Inge en de veiling, en dan is het opeens trendy te roepen dat je seizoen 7 niet goed vindt. Het is ook nog steeds een van mijn favoriete seizoenen, ik vind 'm bijv. leuker dan 8. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #96 Gepost op: 12-04-2010, 22:32:22 »
Die veiling, ik blijf het een rare wending vinden.
Ik vond de groep in serie 7 niet zo leuk en dat is toch wel erg bepalend voor wat je van de hele serie vindt, want met sympathieke figuren worden zelfs de sufste opdrachten nog leuk. Met Thailand heb ik niet veel, dat heeft er vast ook mee te maken. Daarbij was de mol al voortijdig bekend en dat neemt de spanning weg, wat ik echt jammer vond. Al met al niet één van m´n favorieten, maar ik ga ´m binnenkort zeker terugkijken, want zoals Elise zei heeft elke serie z´n charme.

De fandag was deze serie was overigens wel geweldig!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #97 Gepost op: 12-04-2010, 23:02:53 »
Zullen we die fandag gwn over doen.. K baal nogsteeds dat ik die fandag gemist heb :s
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #98 Gepost op: 12-04-2010, 23:06:04 »
Zullen we die fandag gwn over doen.. K baal nogsteeds dat ik die fandag gemist heb :s

Ja jammer, je hebt echt wat gemist inderdaad, het is mijn favoriet denk ik. Die spontane zoen van Karel doet het ´m nog steeds ::rofl::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #99 Gepost op: 12-04-2010, 23:07:22 »
Mijn eerste associatie met serie 7 is eigenlijk dat Inge gewoon niet zo'n leuke Mol was.

Maar goed, als je dan verder denkt, Dick Jol bij de veilig was geweldig. En Renate en Dick te water tijdens die vlot opdracht is m.i. een van de grappigste molmomenten ooit. En ja, die kano opdracht op het eind ... wat was dat prachtig !

Op het tweede gezicht was het inderdaad best een erg leuke serie !  ::)
Spelletje ?! - It's a way of life !