Auteur Topic: Help de Mol naar de RING!  (gelezen 264147 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Help de Mol naar de RING!
« Gepost op: 30-08-2010, 11:28:50 »
Kreeg laatst een mail van de televizier. Vanaf 1 september kunnen we weer stemmen voor de gouden televizier ring. En wat zou het dan leuk zijn als Wie is.. de mol weer genomineerd zou zijn!

Dus hoop ik dat alle mol fans natuurlijk gaan stemmen op WIDM als beste tv progamma van seizoen 2009/2010 ! En natuurlijk Pieter-Jan Hagens als beste presentator seizoen 2009/2010.!

Ikzelf heb geen twitter, maar zou misschien een idee zijn als iemand wat oud molkandidaten kan aansporen om in een twitter bericht te zetten dat ze moeten stemmen op wie is.. de mol! Namelijk BN'ers hebben de meeste followers! Denk aan Sanne, Frits, Manuel, Tim, Arjen, Erik, Barbara & Hind!

Zou mooi zijn als al deze kandidaten (+ natuurlijk oud mollers zoals Jon van Eerd) een tweet zouden plaatsen over het stemmen voor de mol voor die RING!

Ikzelf ga met 3 verschillende mail adressen iig lekker stemmen op WIDM. En hopen dat ze dit jaar weer genomineerd zijn, en natuurlijk met een Big smile Theater Carré uitlopen!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #1 Gepost op: 30-08-2010, 11:33:27 »
Tommie, ik vrees overigens wel dat die stunt die Laura, Heinz en ik hebben uitgehaald vorig jaar, dit jaar niet meer zal lukken. De AVRO heeft aangekondigd ook tijdens het feest op de juiste kaarten te gaan controleren.

Ik weet dat je het toen ontzettend jammer vond dat je vorig jaar na afloop van de opname naar buiten bent gegaan, wij waren wel binnen, toen. Maar ze gaan gewoon strenger controleren dit jaar.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #2 Gepost op: 30-08-2010, 11:35:38 »
Tommie, ik vrees overigens wel dat die stunt die Laura, Heinz en ik hebben uitgehaald vorig jaar, dit jaar niet meer zal lukken. De AVRO heeft aangekondigd ook tijdens het feest op de juiste kaarten te gaan controleren.

Ik weet dat je het toen ontzettend jammer vond dat je vorig jaar na afloop van de opname naar buiten bent gegaan, wij waren wel binnen, toen. Maar ze gaan gewoon strenger controleren dit jaar.


Haha toch knap dat het gelukt is  ::rofl::
Maar dat maakt mij ook niks uit. Wil gewoon dat de Mol die ring krijgt. Vorig jaar baalde ik verschrikkelijk namelijk toen Linda de andere Mol hem kreeg.
En zo erg vond ik het niet hoor ;) Ik dacht alleen dat dat never nooit zou lukken. Maar dus wel  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 30-08-2010, 11:41:23 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #3 Gepost op: 30-08-2010, 12:28:43 »
Ik slaagde er overigens in na de show op het podium te komen, waar Linda nog stond te glunderen. Ik heb haar eerlijk gezegd dat ik eigenlijk kwam voor die andere mol, maar nu ik daar TOCH stond, dat ik haar net zo goed kon feliciteren. Je mag van me aannemen dat ze verbaasd was dat ik daar stond, maar ze lag wel in een deuk toen ik met dat verhaal kwam.

Die TSC-beveiligers mogen dan wel dikke koppen hebben, ze zijn echt te dom om uit hun ogen te kijken. Wanneer iemand daar kwaad had willen doen, was het een fluitje van een cent geweest. Dan sta je daar aan de deur te checken, en is iedereen al lang binnen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #4 Gepost op: 30-08-2010, 20:22:21 »
Yeah! Stemmen mensen ;D (wat een nutteloze oproep op zulk een forum...)

Dit keer gaan we 'm winnen, hoe dan ook! We moeten echt keihard campagne voeren en stemmen binnenhalen, vooral op de avond zelf! Want vorig jaar was de uitslag echt bedroevend laag!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #5 Gepost op: 30-08-2010, 20:34:36 »
Wie gaan we champagne voeren? Als je vrijwilligers zoekt...
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #6 Gepost op: 30-08-2010, 20:49:13 »
Wie gaan we champagne voeren? Als je vrijwilligers zoekt...

Anton, JP, PJ en de geluidsman. Als die er dit jaar weer zijn tenminste. :D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #7 Gepost op: 30-08-2010, 21:15:23 »
Tuurlijk ga ik stemmen werven... En mee naar het gala, uiteraard!  ;D
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #8 Gepost op: 30-08-2010, 22:11:10 »
Tuurlijk ga ik stemmen werven... En mee naar het gala, uiteraard!  ;D

He Veer, wij moeten toch nog de straat op om stemmen te werven voor iets anders... laptopje meteen even gebruiken voor Televizierring stemmen? ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #9 Gepost op: 30-08-2010, 22:11:52 »
Het zou inderdaad fantastisch zijn als we het weer voor elkaar zouden krijgen dat WIDM genomineerd wordt! We hebben vorig jaar gemerkt dat het kan, dus dit jaar weer allemaal stemmen en vrienden en familie laten stemmen! ::cheerleader::

(En het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als de jubileumreeks van WIDM met de ring bekroond wordt!)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #10 Gepost op: 1-09-2010, 10:05:31 »
Gestemd!  ::boogie::

Tip 1: Bij de mannelijke presentatoren staat Pieter-Jan er niet bij, maar je kunt hem alsnog invullen als je onderaan op de suggesties-link klikt!
Tip 2: Bij het afsluiten kun je voor 5 euro de televiziergids bestellen en dan maak je kans op een VIP arrangement naar het televiziergala!
Tell me what your telescope says

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #11 Gepost op: 1-09-2010, 10:35:06 »
Ik heb met 8 verschillende mail adressen gestemd op de mol..   :D
Ik hoop echt zo dat ze erbij zitten. Ik hoop het zo!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #12 Gepost op: 1-09-2010, 10:39:37 »
Zo, ook gestemd! 8)

Stemmen doe je >>>hier<<<.

Tip 2: Bij het afsluiten kun je voor 5 euro de televiziergids bestellen en dan maak je kans op een VIP arrangement naar het televiziergala!

Kans maken op de kaartjes is wel leuk (als WIDM genomineerd wordt), maar je weet dan wel zeker dat je die waardeloze gids 15 keer in de bus krijgt. Ik houd maar gewoon de site van Televizier in de gaten om te zien of er kaartjes verkocht gaan worden. (Vorig jaar kostte een kaartje iets van 7 of 8 euro, en dan had je precies hetzelfde als het VIP arrangement nu. :P)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #13 Gepost op: 1-09-2010, 11:16:13 »
Ook ik heb gestemd. Net zoals ieder jaar op het Sinterklaasjournaal.

Dieuwertje moet nu maar eens eindelijk die ring winnen..............

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #14 Gepost op: 1-09-2010, 15:06:27 »
Mijn stem is ook verstuurd. En natuurlijk ook op Sesamstraat; die mogen wat mij betreft net als WIDM ook eindelijk eens winnen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #15 Gepost op: 1-09-2010, 16:40:38 »
Ook gestemd! ;D 
En Angela en Frits Sissing voor een zilveren televier-ster.
...óf niet!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #16 Gepost op: 1-09-2010, 19:19:29 »
Ik ben nu aan t stemmen!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #17 Gepost op: 1-09-2010, 19:23:58 »
Heb ook mijn jaarlijkse stem weer uitgebracht !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #18 Gepost op: 1-09-2010, 19:30:15 »
Gestemd!  ::boogie::

Tip 1: Bij de mannelijke presentatoren staat Pieter-Jan er niet bij, maar je kunt hem alsnog invullen als je onderaan op de suggesties-link klikt!
Tip 2: Bij het afsluiten kun je voor 5 euro de televiziergids bestellen en dan maak je kans op een VIP arrangement naar het televiziergala!

Tip 3: Stem lekker onder werktijd ;D

Mijn stem komt eraan! En ik ga even flink spammen overal! ::boogie::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #19 Gepost op: 1-09-2010, 19:42:11 »
Ik heb overal en nergens oproepjes geplaats!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!