Auteur Topic: Help de Mol naar de RING!  (gelezen 264086 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #20 Gepost op: 1-09-2010, 19:58:29 »
Voor wie het handig vindt hier een standaard wervingstekstje:

In oktober is de uitreiking van de Gouden Televizier-Ring voor het beste programma van de Nederlandse tv. Met een eenvoudige registratie en een simpele muisklik help je Wie is... de Mol? aan een welverdiende nominatie! Jouw stem telt!

Namens mij, alle molloten van Nederland én de productie alvast ontzettend bedankt voor je stem!

http://www.televizier.nl/site/page/televizier-ring?ring_action=ring_start
« Laatst bewerkt op: 1-09-2010, 21:18:07 door Lautjuh »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #21 Gepost op: 1-09-2010, 20:08:43 »
Bericht naar alle leden van de molloot-hyves is verstuurd.

Citaat
Beste molloten!
Vanaf nu kun je stemmen op Wie is de Mol? voor de Gouden Televizier-Ring! Vorig jaar grepen we net mis, maar dit jaar gaan we 'm winnen!

En jouw stem is hard nodig! Steun deze geweldige serie en laat ook al je familie, vrienden en vage kennissen stemmen!
Het zou een welverdiende bekroning zijn voor tien prachtige series.

http://www.televizier.nl/site/page/televizier-ring?ring_action=ring_start

Bedankt!

Jelsir, als je dit leest, stuur jij een bericht naar alle leden van jouw WIDM hyves? Die 4000+ stemmen kunnen we goed gebruiken.
« Laatst bewerkt op: 1-09-2010, 20:24:06 door Lautjuh »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #22 Gepost op: 1-09-2010, 20:20:24 »
Op www.wieisdemol.net heb ik rechtsboven een bannertje voor de Gouden Televizier-Ring geplaatst. Wie weet levert dat ook nog een paar extra stemmen op.

Maar zo'n groepsbericht via Hyves en de nieuwsbrief van deze site zetten vast meer zoden aan de dijk. (En een topic op het forum van wieisdemol.nl is er ook nog niet. Kan ik wel even maken.)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #23 Gepost op: 1-09-2010, 20:29:26 »
Op www.wieisdemol.net heb ik rechtsboven een bannertje voor de Gouden Televizier-Ring geplaatst. Wie weet levert dat ook nog een paar extra stemmen op.

Maar zo'n groepsbericht via Hyves en de nieuwsbrief van deze site zetten vast meer zoden aan de dijk. (En een topic op het forum van wieisdemol.nl is er ook nog niet. Kan ik wel even maken.)

Alle beetjes helpen! :) al denk ik dat de nominatie niet het meest onmogelijke is, het werven van stemmen op de avond zelf is een stuk lastiger... :-X

Het zou in ieder geval goed zijn als de molmail ook een oproep doet naar hun mailinglist (volgens mij gebeurde dat vorig jaar ook).
En een oproep op wieisdemol.nl zou handig zijn. Verder weet ik het zo gauw even niet. We moeten het denk ik vooral hebben van heel veel netwerken.
« Laatst bewerkt op: 1-09-2010, 21:18:49 door Lautjuh »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #24 Gepost op: 1-09-2010, 21:15:11 »
Vorig jaar stond Ik hou van holland op nummer 4. Wie is de mol op 3. Boer zoekt vrouw extra op 2 en gooische vrouwen op 1.

Ik hoop echt niet dat IHVH genomineerd zal worden. Elke keer als ik in een reactie van iemand lees : ik heb gestemd op ik hou van holland.. Dan is het weer schrikken, en denk ik : Neeee alsjeblieft niet..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #25 Gepost op: 1-09-2010, 21:18:50 »
Ik ben nog even aan t denken waar ik t nogmeer neer kan zetten.. K heb facebook, hyves, twitter en msn al gehad.... (Ik heb trouwens gezien dat sanne en Arjen al een oproepje getwittert hebben dus dat help ook al!

Ik ga ook maar even een topic openen op widm.nl IS daar nog niet gedaan nl :O
« Laatst bewerkt op: 1-09-2010, 21:21:31 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #26 Gepost op: 1-09-2010, 21:22:11 »
Ik heb net op tijd kunnen stemmen. Overmorgen rond deze tijd zit ik namelijk aan de ouzo.


Ik mocht van iemand hier niet meer zeggen, in welk plaatsje.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #27 Gepost op: 1-09-2010, 21:31:17 »
Ik ga ook maar even een topic openen op widm.nl IS daar nog niet gedaan nl :O

Ik was er net mee bezig, maar het lukt niet, de server is bezet zegt ie. Ik laat het wel even zitten, misschien lukt het jou ondertussen wel.

edit: Het is je al gelukt zie ik. ::ok::

Online -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #28 Gepost op: 1-09-2010, 21:40:16 »
Ik was er net mee bezig, maar het lukt niet, de server is bezet zegt ie. Ik laat het wel even zitten, misschien lukt het jou ondertussen wel.

edit: Het is je al gelukt zie ik. ::ok::

T is idd gelukt... MAar toen ik iets wilde veranderen gaf ie ook een server foutmelding... Maarrrr t is gelukt :d Nu hopen dat ze daar ook 'allemaal' gaan stemmen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #29 Gepost op: 2-09-2010, 21:42:50 »
Aangezien ik zo graag wil dat ze die ring binnenslepen heb ik een filmpje gemaakt..

Maarja aangezien ik nog niet ergens illegaal een beter montage programma heb kunnen downloaden :P

Heb ik met behulp van Windowns movie maker een filmpje gemaakt. Het filmpje is helaas raar uitgevallen. Maargoed de boodschap komt duidelijk over :)

http://www.youtube.com/watch?v=yq8bQMi85Ss
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #30 Gepost op: 2-09-2010, 21:50:33 »
Knap gemaakt Tommie! ::ok::

Er zit wel een lelijk typfoutje in: progamma i.p.v. programma. (En als je dat dan toch verandert, doe dan ook even Nederlandse met een hoofdletter. :))

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #31 Gepost op: 2-09-2010, 22:04:58 »
Knap gemaakt Tommie! ::ok::

Er zit wel een lelijk typfoutje in: progamma i.p.v. programma. (En als je dat dan toch verandert, doe dan ook even Nederlandse met een hoofdletter. :))

Heee verdorie!
Zit ik hier met een knal rooie kop met een MBO opleiding.. Verschrikkelijk  ::rofl::
Probeer het even aan te passen, als Windowns media player het doet..  :-\\

(Wie dat ooit heeft uitgevonden.. Verschrikkelijk montage progamma.)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #32 Gepost op: 2-09-2010, 22:11:01 »
Heee verdorie!
Zit ik hier met een knal rooie kop met een MBO opleiding.. Verschrikkelijk  ::rofl::
Probeer het even aan te passen, als Windowns media player het doet..  :-\\

(Wie dat ooit heeft uitgevonden.. Verschrikkelijk montage progamma.)

Oh, pas dan ook even je cijfers aan.. tot twintig moet alles voluit geschreven.
En het 'u' in 'jij' (ik weet niet wat je doelgroep is, maar het zullen geen 60+ers zijn). :)
Leuk filmpje hoor verder, waar ga je 'm plaatsen?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #33 Gepost op: 2-09-2010, 22:19:54 »
Leuk filmpje hoor verder, waar ga je 'm plaatsen?

Nou ik haal m er ff af. Omdat ik echt niet blij ben met de groene rare balk onderin.
Dus probeer die van de week ook ff te verwijderen :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #34 Gepost op: 2-09-2010, 22:24:47 »
Nou ik haal m er ff af. Omdat ik echt niet blij ben met de groene rare balk onderin.
Dus probeer die van de week ook ff te verwijderen :P

Oh oke. Niet doen vanwege mijn opmerking hoor. Het was meer dat als je er toch mee bezig was, je daar misschien ook even aan kon denken.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #35 Gepost op: 2-09-2010, 23:16:36 »
Oh oke. Niet doen vanwege mijn opmerking hoor. Het was meer dat als je er toch mee bezig was, je daar misschien ook even aan kon denken.

Nee hoor :P haha maar wil het perfect hebben.  ;D
« Laatst bewerkt op: 3-09-2010, 03:30:50 door Sprien, Reden: quotefix »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #36 Gepost op: 2-09-2010, 23:37:03 »
Haha, volgende keer eerst je filmpje aan wat kritische kijkers laten zien voordat je hem uploadt ... jammer dat je inzet nu bestraft wordt met dat je zit te blozen achter je computer ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #37 Gepost op: 3-09-2010, 00:06:02 »
Haha, volgende keer eerst je filmpje aan wat kritische kijkers laten zien voordat je hem uploadt ... jammer dat je inzet nu bestraft wordt met dat je zit te blozen achter je computer ...

Is ook helemaal niet nodig, dat blozen. Het is een mooi gemaakt filmpje zoals ik al zei. Als ik het gemaakt zou hebben zou ik graag op zo'n spelfoutje gewezen worden, staat namelijk een beetje slordig en is zo aangepast. (Maar Lautjuh's opmerkingen vind ik wel een beetje gezeur. :P)

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #38 Gepost op: 3-09-2010, 01:50:19 »
Heb net mijn stem laten gelden maar we zullen er flink aan moeten trekken dit jaar.

http://zappen.blog.nl/avro/2010/09/02/promotiecircus-televizier-ring-barst-los-video

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #39 Gepost op: 3-09-2010, 08:06:47 »
Filmpje eraf gehaald? Ik kan 'm niet meer bekijken...
Tell me what your telescope says