Auteur Topic: Kandidaten WIDM 2012 gespot op Schiphol? (SPOILERS)  (gelezen 186123 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Ik weet niet waar ze de geruchten van Art vandaan halen, maar ik denk niet dat ze voor een oud kandidaat/winnaar gaan kiezen om het programma te presenteren. En dat we dan al langer hadden geweten dat PJ ermee ging stoppen.

Begin dit jaar heb ik op het Media Park in Hilversum van enkele mensen het gerucht opgevangen dat Pieter Jan bij de AVRO weg zou willen. Totaal onverwacht zou ik het daarom niet vinden als er inderdaad een nieuwe presentator voor WIDM is. En Art Rooijakkers is dan wel de meest logische opvolger.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Bah, ik wil dit helemaal niet weten, maar we ontkomen er niet aan!

Frits Huffnagel? Krijg nou wat!

Ik hoop dat het vals alarm was.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 10:59:34 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Geen spoilers nodig hier, Vera.

Trouwens, zou de eerste politicus zijn
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 10:05:16 door Bodejos »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De groep zou vorige week al zijn vertrokken,

Er wordt nergens gezegd wanneer de groep op Schiphol gespot is toch?

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik hoorde het vanochtend ook en dacht gelijk aan '71 graden noord'. Dat programma is dit jaar niet uitgezonden (de laatste finale was in februari 2010). Ik vind zowel de setting (IJsland) als de presentator (Art) wel passen. De vorige serie werd door Ruben Nicolai gepresenteerd, maar die is weer terug naar BNN.

m0ll0m

PS: Wel leuk: zowel William Spaaij als Frits Hufnagel hebben (nu) 23 uur geleden een tweet geplaatst (na dagenlange stilte).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Haha Ijsland? Denk dan met Art als presentator samen aan 71 graden noord..

Ik hoorde het vanochtend ook en dacht gelijk aan '71 graden noord'. Dat programma is dit jaar niet uitgezonden (de laatste finale was in februari 2010). Ik vind zowel de setting (IJsland) als de presentator (Art) wel passen. De vorige serie werd door Ruben Nicolai gepresenteerd, maar die is weer terug naar BNN.

Goede optie! Laatst in een persconferentie over de voorgenomen fusie van AVRO en TROS werd dat programma nog trots genoemd, wat wel duidt op een vervolg.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2011, 10:16:42 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Er wordt nergens gezegd wanneer de groep op Schiphol gespot is toch?
Er wordt gesproken over extreem vroeg, dat moet dan (ver) voor 14 mei zijn geweest.

Ik baseer me dan op het feit dat een politicus niet zomaar buiten de reces-periodes vrij kan nemen. Het paasreces liep van eind april tot 16 mei.

Dus wat dat betreft acht ik het onwaarschijnlijk  dat een politicus hieraan meedoet. Kan uiteraard wel in dit reces.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Frits Huffnagel? Krijg nou wat!

Ik kan me ook niet voorstellen dat de redactie van WIDM die man uitkiest. En begin steeds meer te geloven in 71 Graden Noord. Ook die musicalster past daar prima in, ik zag op Wikipedia dat er vaker van die types (zanger en acteur) aan dat programma meededen. De hele lijst met kandidaten en de rest van het Privé-artikel zal een hoop duidelijkheid verschaffen denk ik.

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Hier ga ik me niet druk om maken. Waarschijnlijk is het onzin. En mocht het wel waar zijn, dan maakt dat ook niet zoveel uit. Al was Frans Bauer de presentator en deden Gert en Samson mee, de crew blijft hetzelfde en dus kunnen we weer een fantastisch seizoen verwachten! En of dat nou in Ijsland of Irak is, ik heb er nu alweer zin in!
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
En Art Rooijakkers is dan wel de meest logische opvolger.

Hoezo is dan Art een meest logische opvolger? Ja oke hij heeft peking Express gedaan..
Maar ik vind (buiten het feit om dat hij het hele spel heeft gespeeld, en vind dat je als kandidaat niet opeens 'de baas' bent van het spel) hem een beetje jong..  :-[
Bij Angela & Karel had (ik iig dan) toch een beetje een Moeder en Vader rol.. En PJ dan een soort oom  :P

Maar ik vind Art om een psychische rol te spelen als presentator van WIDM een beetje jong.. 

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Twee andere namen (bron):

Anne-Marie Jung (op twitter niet actief tussen 15 en 21 mei)
Marit van Bohemen

m0ll0m

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Annemarie ken ik niet, Marit wel. En die is leuk (die reclame van die mislukte date.....).


We zullen zien, het speculeren is begonnen, en daar draait het om.

Ik ga eten........ ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Overigens is Privé het blad wat met dit soort roddels probeert extra verkopen te halen. Met het naar buiten brengen van deze informatie hopen ze ongetwijfeld dat molloten ook de nieuwe editie van het blad gaan kopen, om de foto's en het verhaal te zien. Dat verhaal valt daarna altijd een beetje tegen, als je de koppen en de vooraankondigingen al hebt gehad.

Daarom lijkt het me geen slecht plan als alle molloten massaal de Privé boycotten en de komende editie niet zullen kopen. Kortom:
::megafoon:: BEN JE EEN MOLLOOT? KOOP NIET DE NIEUWE PRIVE!
::megafoon:: Molloten doen niet mee aan de roddeljournalistiek!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Wow, kijk ik gewoon even op Google Nieuws, zie ik WIDM bij de hoofd-berichten !

Wel rare artikelen, ik kan ook moeilijk geloven dat Art de presentator wordt. Het kan mij trouwens niet zoveel schelen als locatie/deelnemers uitlekken ... of ik dat nou nu hoor, in september of in januari, maakt het veel uit ?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik geloof het deze keer eigenlijk wel. Ik zie namelijk William Spaaij echt niet mee doen aan 71 graden Noord en Frits Huffnagel al helemaal niet. Vind ik 2 types die juist erg goed bij Widm passen. Art zou een logische opvolger zijn aangezien hij net een contract heeft getekend bij de AVRO, bekend is met het spel, de regels. En hij heeft al eerder een realityshow (Peking Expres) gepresenteerd. Vind het wel jammer van Pieter-Jan.
When life knocks you down, fight back!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Overigens is Privé het blad wat met dit soort roddels probeert extra verkopen te halen.

Een deel van het bericht staat ook in het Privedeel van de Telegraaf van 25 mei (blz. 15)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vind ik 2 types die juist erg goed bij Widm passen.

Frits Huffnagel? Sure?  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Ik lees het artikel in de Prive wel in de supermarkt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Frits Huffnagel? Sure?  :-\\

Eerder in Wie is de Mol dan in 71 Graden Noord in ieder geval.
When life knocks you down, fight back!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
De namen die in de Privé staan zijn buiten de genoemde Huffnagel en Spaaij: Marit van Bohemen, Hadewych Minis, Maarten van der Weijden, Dio, Anne-Marie Jung en Liesbeth Staats.

De BN'ers zouden 16 mei gespot zijn op Schiphol. Art Rooijakkers is helemaal niet gespot maar omdat Pieter Jan Hagens later nog te zien was bij Een Vandaag wordt er in een bijblokje vanuit gegaan dat Art de nieuwe presentator wel zal zijn.