Auteur Topic: [KANDIDAAT] Janine Abbring  (gelezen 35005 keer)

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #60 Gepost op: 18-01-2013, 00:56:07 »
Alles is hierboven eigenlijk al gezegd maar toch nog : inderdaad respect voor de integere manier waarop het ongeluk en de exit in beeld is gebracht. Groot respect voor hoe Janine terug- en vooruit kijkt !
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #61 Gepost op: 18-01-2013, 01:04:01 »
Ik zal je missen gedurende het seizoen, kom je wel naar de MFD? :)
En Dat laatste daar sluit ik me volledig bij aan!

 ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #62 Gepost op: 18-01-2013, 10:03:15 »
Dat Janine in dat interview met Art op het eind nog zegt "en ik zou verdomme ook winnen" vind ik een hele vette hint naar Kees. Janine zat als eerste op Kees en weet ook al wie de Mol is. Het lijkt er sterk op dat ze weet dat ze (verdomme) gewoon goed zat!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #63 Gepost op: 18-01-2013, 10:41:06 »
Dat Janine in dat interview met Art op het eind nog zegt "en ik zou verdomme ook winnen" vind ik een hele vette hint naar Kees. Janine zat als eerste op Kees en weet ook al wie de Mol is. Het lijkt er sterk op dat ze weet dat ze (verdomme) gewoon goed zat!
Nou ja.. Mogelijk natuurlijk maar wel zeer de vraag.
De edit suggereert wel dat zij de enige was die hem als verdachte had op dat moment maar dat wil niet zeggen dat ze hem de aflevering erna nog steeds zou hebben verdacht.  :P

Daarnaast weet ze momenteel natuurlijk evenmin wie de mol is (ze had wel contact met andere kandidaten in het ziekenhuis maar de boete op je verspreken is te hoog om enige hint daarover serieus te nemen denk ik).

Ik denk dus dat het niet veel zegt, behalve dat ze mogelijk nog steeds aan dezelfde denkt als toen ze eruit ging. De edit suggereert dat dit Kees was maar wie weet wie ze precies verdacht op het moment dat ze eruit vloog - in ieder geval niet Carolien mogen we aannemen, en waarschijnlijk evenmin Paulien (omdat ze haar haar zuurverdiende jokers gaf).  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #64 Gepost op: 18-01-2013, 10:49:02 »
Dat Janine in dat interview met Art op het eind nog zegt "en ik zou verdomme ook winnen" vind ik een hele vette hint naar Kees. Janine zat als eerste op Kees en weet ook al wie de Mol is. Het lijkt er sterk op dat ze weet dat ze (verdomme) gewoon goed zat!

Ik denk dat je gelijk hebt. Ze zegt het zo stellig, waarschijnlijk baalt ze dubbel omdat ze inderdaad wist dat ze op de goede mol zat. Ik vind het wel een tricky uitspraak though.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #65 Gepost op: 18-01-2013, 11:07:56 »
Ik vind het wel een tricky uitspraak though.

Dit. Het klopt allemaal wel erg mooi.. En wel erg vroeg..
Niet gezegd dat het niet kan, ik had véél eerder naar mijn gut instinct over Patrick S11 moeten luisteren, dan voor de 'mooiere molsoptie' te gaan en erop te blijven hopen..  :P

Maar Janine is typisch een kandidate met wie we ons wel kunnen vereenzelvigen denk ik.
Ze speelde het spel wel goed en slim, en is bovendien een sympathiek en humoristisch persoon.

Misschien is het gewoon zoals het lijkt maar ik heb er toch zo wat twijfels over, omdat het me allemaal een beetje té goed past wellicht.. Ik weet niet. Mogelijk is het zeker en ik zou het voor haar iig een mooie troostprijs vinden als het zo zou zijn - zuur wellicht maar toch ook wel een stukje genoegdoening.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #66 Gepost op: 18-01-2013, 11:21:25 »
Behalve speltechnisch is er denk ik nog iets anders:


Uit de laatste uitspraak kun je ook halen:

Kijk mij, hoe strijdvaardig hieruit gekomen ben, ik laat me er fysiek en psychisch niet onder krijgen.

In zekere zin zou je zelfs (en dat voeg ik er zelf aan toe) kunnen zeggen dat Janine wilde aangeven dat die val haar uiteindelijk meer goed dan kwaad heeft gedaan. Natuurlijk kun je dit niet zo zwart-wit stellen, Janine had de val ook even makkelijk niet kunnen overleven. En natuurlijk was ze in die eerste dagen overgeleverd aan de kundigheid van de artsen in Zuid Afrika.

Maar toch plaats ik het hier, en dus wel met een bedoeling.

En die bedoeling heb ik in de eerste alinea van mijn bericht al neergezet: ook al zag het er in het begin helemaal niet zo positief uit voor Janine, ze heeft zich niet laten ontmoedigen.



Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #67 Gepost op: 18-01-2013, 11:26:59 »
Helemaal waar Jos! ::jaja::

Offline Alja

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #68 Gepost op: 18-01-2013, 12:27:23 »
In het dagboek van de afvaller (Janine) staat me toch een mooie zin:

"P.S. Zojuist las ik ter inspiratie nog even wat dagboeken van afvallers uit eerdere seizoenen. Wie had kunnen denken dat ik nog eens een traan zou wegpinken bij een tekst van DIO. "Ik ben een bevoorrecht mens; ik maak zulke mooie dingen mee en kies mijn eigen avonturen. Ik vind dat je dat sowieso moet doen. Want dan win je altijd." En zo is het."

Echt knap hoe Janine met haar ongeluk om is gegaan. Ook de uitzending van gisteravond, waarin ze zoiets zegt als: Natuurlijk moest het spel doorgaan. Dat was helemaal geen issue voor mij. Bovendien, wat heb ik eraan als ze het spel omwille van mij zouden stoppen? Toch helemaal niets?
Mooi mens! Jammer dat we niet langer van haar konden genieten.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #69 Gepost op: 18-01-2013, 21:53:01 »
Niet iedereen heeft twitter, niet iedereen kan dit dus lezen, maar hierbij een berichtje van haar:

Citaat
JanineAbbring En dan is het nu hoog tijd om iedereen heel erg te bedanken voor alle lieve reacties. Komt ie. BEDANKT!



Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #70 Gepost op: 18-01-2013, 21:57:51 »
Ik kende haar nog niet, maar ze wordt met de minuut leuker!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #71 Gepost op: 18-01-2013, 23:11:14 »
Leuke kandidate en ze komt ook leuk en lekker ad rem over in de interviews.

Jammer dat je er zo uit moest gaan Janine. Veel sterkte nog met de revalidatie.  ::bravo::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #72 Gepost op: 19-01-2013, 00:26:27 »
Zo jammer dat ze zo het spel heeft moeten verlaten. Ik denk dat ze heel ver was gekomen en ik vond haar een leuke toevoeging aan het programma.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #73 Gepost op: 5-03-2013, 22:35:38 »
Het zou extra sneu zijn als ze ook nog op de goede mol zou blijken te zitten op het moment van haar ongeval. Ik ga wel in de gaten houden op wie Janine stemt.
De kans dat ze inderdaad op de goede mol zat is nu wel erg groot...
Aan de ene kant hoop ik het wel voor haar, maar aan de andere kant niet. Het zou haar wel een goede molspeurder maken, maar het zou het inderdaad wel extra sneu maken. Toch denk ik dat ze er eerder trots op zou zijn dan dat ze zou balen.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #74 Gepost op: 7-03-2013, 22:43:55 »
Na het zien van deze moltalk vind ik het extra zuur voor Janine dat ze op zo'n manier af moest vallen. Zij was echt iemand die het spel tot in de finesses doorhad.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #75 Gepost op: 8-03-2013, 00:02:19 »
Wat een lieverd is het toch en zo jammer dat ze zo snel uit het spel moest. :\'(
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #76 Gepost op: 8-03-2013, 00:24:17 »
Respect, Janine. Je zult dit vast wel lezen.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #77 Gepost op: 2-04-2013, 18:25:23 »
Janine terug in WIDM 2014? :)
Ze is nog lang niet de oude. Misschien zien we haar terug in seizoen 15?

Ik kan het bericht niet meer terugvinden, maar Janine zat dus niet als eerste op de juiste mol (Paulien verdacht hem al in aflevering 1 en Janine pas echt in aflevering 2). Kleine troost.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #78 Gepost op: 3-04-2013, 12:00:32 »
Het zou extra sneu zijn als ze ook nog op de goede mol zou blijken te zitten op het moment van haar ongeval. Ik ga wel in de gaten houden op wie Janine stemt.

 ::zwaai::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Janine Abbring
« Reactie #79 Gepost op: 22-10-2013, 14:13:04 »