Auteur Topic: Top 3 Molverdenkingen  (gelezen 22509 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #20 Gepost op: 5-01-2013, 11:55:17 »
- Anne-Marie ná aflevering 1 op plek drie stond qua verdachten.
- Anne-Marie (na aflevering 3) altijd tot de twee minst verdachte personen behoorde
Ja, dat is ook mijn perceptie, dat deze 'regel' het sterkst is tussen aflevering 1 tot zeg maar de laatste 4 a 5 kandidaten. Het is nu nog erg vroeg; men moet die poll nog goed weten te vinden en 'in' het spel komen.

Frappant dat je vaak ziet dat zelfs als er nog maar 4 over zijn de mol niet in de top-3 staat.

Ik vind de regel zo sterk dat ik na komende donderdag zeker het gevolg ga trekken dat ik degene bovenaan uitsluit als mol, hoe ik zelf ook over die persoon mag denken. En de nummers 2 en 3 toch ook dikke vraagtekens ga geven.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2013, 12:28:09 »
Op live.avro.nl staan al de percentages verdenkingen van aflevering 2? ???
...óf niet!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2013, 12:41:20 »
Ja, dat is ook mijn perceptie, dat deze 'regel' het sterkst is tussen aflevering 1 tot zeg maar de laatste 4 a 5 kandidaten. Het is nu nog erg vroeg; men moet die poll nog goed weten te vinden en 'in' het spel komen.

Frappant dat je vaak ziet dat zelfs als er nog maar 4 over zijn de mol niet in de top-3 staat.

Ik vind de regel zo sterk dat ik na komende donderdag zeker het gevolg ga trekken dat ik degene bovenaan uitsluit als mol, hoe ik zelf ook over die persoon mag denken. En de nummers 2 en 3 toch ook dikke vraagtekens ga geven.

Ik ga het dit jaar ook niet meer bijhouden. Ná de dominatie van de top 3 door Art (2011) en Liesbeth (2012), neem ik de persoon die ná aflevering 3 op nummer één staat niet meer serieus.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2013, 14:23:26 »
Ná de dominatie van de top 3 door Art (2011) en Liesbeth (2012), neem ik de persoon die ná aflevering 3 op nummer één staat niet meer serieus.

Maar wel om af te strepen toch?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2013, 16:49:01 »
Maar wel om af te strepen toch?
Ja, kom maar op met die strafpunten in de taart. Of maak je een cupcake dit jaar  ??? ::) :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2013, 16:59:51 »
Ik denk dat Tim de finale haalt, en hij daarom verdachter in beeld wordt gebracht dan hij eigenlijk bezig is geweest. Dan kunnen de mol en de finalist elkaar blijven verdenken tot het einde. Daniel krijgt eenzelfde rolletje toebedeeld, maar die zal er als 'onverwachte wending' rond aflevering 5 wel uit gaan. Ik verwacht een finale van mijn top3 (Carolien, Tim en Paulien). Wat betreft Kees zou ik verkeerd kunnen zitten, maar ik verwacht dat hij net de finale zal missen.

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2013, 17:10:21 »
Ik denk dat Tim de finale haalt, en hij daarom verdachter in beeld wordt gebracht dan hij eigenlijk bezig is geweest. Dan kunnen de mol en de finalist elkaar blijven verdenken tot het einde. Daniel krijgt eenzelfde rolletje toebedeeld, maar die zal er als 'onverwachte wending' rond aflevering 5 wel uit gaan. Ik verwacht een finale van mijn top3 (Carolien, Tim en Paulien). Wat betreft Kees zou ik verkeerd kunnen zitten, maar ik verwacht dat hij net de finale zal missen.

Kan inderdaad best zo zijn, ik hoop iig dat het zo is en dat Tim niet de mol is  ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2013, 02:44:55 »
Wat blijft deze hint toch ontzettend opvallend zeg. De laatste heren vormen nog altijd de top-3, en maken ook hierom wat mij betreft geen schijn van kans op de moltitel ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

1 Tim   5174
2 Kees  3584
3 Daniel 2659

En ja hoor, op Hyves zie je exact hetzelfde staatje;

Meest gekozen Mol:
Tim 44,7%
Kees 16,2%
Daniël 8,3%

Hoe is het mogelijk he. Leidt wat mij betreft helemaal geen twijfel meer dat de mol een vrouw is.


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2013, 15:13:39 »
Top drie is nu: Paulien, Tania, Zarayda.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2013, 18:06:06 »
Hoe kom je daar nu bij? Net nog even gecheckt, beide polls zijn nog hetzelfde, bijv. Hyves statistieken Aflevering 3
 
43.556 Hyvers hebben hun mol gekozen;

Tim45,3%
Kees15,9%
Daniël8,6%

Zarayda7,9%
Carolien6,8%
Paulien6,2%
Tania4,7%
Janine4,7%
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #30 Gepost op: 18-01-2013, 14:26:37 »
polls zijn nog hetzelfde
Door grijze Tim heenkijkend is dit nog steeds het geval:

1 Tim   5873
2 Kees  4732
3 Daniel 3356

Maar Hyves trapt grappig genoeg wel in Tim's "afscheid". Weer een reden te meer om te weten dat Tim gewoon blijft (.nl weet dat immers, Hyves niet)

Meest gekozen Mol nu:
Kees 30,7%
Daniël 17,8%
Zarayda 14%

Tim "moet" ook al blijven omdat anders Kees no. 1 komt te staan, zoals al op Hyves het geval is. Dan zou de regel niet meer opgaan dat de mol nooit op 1 staat bij .nl (en dat kan natuurlijk niet  ;D ::) ::trots::!).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #31 Gepost op: 20-01-2013, 15:40:34 »
Nog steeds overal dezelfde uitslagen. Al wisselt Paulien stuivertje met Daniel, dit alles op grote afstand van Kees.

Ik vind het nu echt een moeilijk verhaal worden mocht Tim er donderdag ("met vertraging") uitvliegen ::oink::.

Dan staat Kees namelijk in alle polls heel dik eerste ::ohno::.

Niet bepaald een verrassend seizoen dan, en nog nooit vertoond op de .nl poll. Als dit gebeurt moet ik toch maar weer eens omzien naar een -ien, Carol of Paul?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #32 Gepost op: 24-01-2013, 00:18:16 »
Ja als dat gebeurt, dan weet echt iedereen het al en we zijn nog niet eens op de helft van het seizoen. Zou ik niet erg leuk vinden eigenlijks ::niet-ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #33 Gepost op: 24-01-2013, 00:43:29 »
En daarom hou ik er ernstig rekening mee dat de mol dan toch maar een vrouw zal zijn dit jaar. Al zou het wel een unicum zijn hoor, dat de .nl site voor het eerst dan de mol massaal verdenkt. Blijf het gevoel houden 'dit is te makkelijk' en 'er mist nog iets, maar wat'
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #34 Gepost op: 24-01-2013, 09:47:27 »
Het is voor mijn gevoel of tegen beter weten in Kees niet verdenken of teegen beter weten in Kees wél verdenken. ???
...óf niet!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #35 Gepost op: 24-01-2013, 10:03:39 »
Het is voor mijn gevoel of tegen beter weten in Kees niet verdenken of teegen beter weten in Kees wél verdenken. ???

Mooi verwoord Pac !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #36 Gepost op: 24-01-2013, 10:56:04 »
Het is voor mijn gevoel of tegen beter weten in Kees niet verdenken of teegen beter weten in Kees wél verdenken. ???

En toch, om de vergelijking met serie 7 te trekken toen de gebarentaalhint gevonden was, viel die per nieuwe aflevering telkens weer te bevestigen. De priesterhint kent geen herbevestiging per aflevering die nu uitgezonden zijn. Bovendien was de gebarentaalhint klare taal en van meet af aan duidelijk: ingeis... Wat zou ze toch zijn?  ::) Juist omdat er veel voor de priesterhint te zeggen valt, maar ook weer niet (want cis is multiinterpretabel dus aan wie link je dat?) blijft het een verwarrende hint. En als je enkel de rest neemt, dan weten we daar nog steeds niet het verlossende woord op ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #37 Gepost op: 24-01-2013, 14:13:15 »
Het is voor mijn gevoel of tegen beter weten in Kees niet verdenken of teegen beter weten in Kees wél verdenken. ???

Tegen beter weten in?  ???

Ik ben het met je eens dat het ambivalent voelt, nog steeds..
Toch denk ik dat er in afl 3 redenen zijn om richting Kees te blijven denken. En ik ben er niet eens bewust naar op zoek gegaan in tegendeel zelfs.  ::rofl::

Ik vind de situatie nog steeds niet leuk, of de hint nu echt is of niet.
Als ze echt deze hint erin hebben gestopt baal ik er ook wel van, maar als het geheel ontkend wordt voelt het ook niet goed omdat het daarvoor toch allemaal wel te precies net past..  ::ohno::

Ik wou gewoon dat dit soort hints niet meer gegeven werd waardoor we niet met dit soort dilemma's zouden zitten op het forum, klaar. Het is absoluut niet leuk voor de speurders.. Geef iets te speuren ja zeker, ook liever iets wat in de richting van iemand wijst.. Maar zeker niet in de zin van die-valt-dan-en-dan af etc. Gewoon niet meer aub...
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #38 Gepost op: 24-01-2013, 16:51:42 »
Tegen beter weten in niet, omdat ik de priesterhint toch wel erg sterk vind, tegen beter weten in wel omdat ik hem toch te verdacht vind en hem te veel  vind ophalen.
...óf niet!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Top 3 Molverdenkingen
« Reactie #39 Gepost op: 24-01-2013, 16:53:51 »
Tegen beter weten in niet, omdat ik de priesterhint toch wel erg sterk vind, tegen beter weten in wel omdat ik hem toch te verdacht vind en hem te veel  vind ophalen.

Te verdacht? Op de fora bedoel je dan?
Miloeska en Dennis waren hier op het forum ook enorm verdacht maar bij de kandidaten totaal niet.

Niet gezegd dat dit nu weer het geval is, maar ik wil maar aangeven hoe betrekkelijk dat is.
Ongeacht 'edit'.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)