Auteur Topic: Locaties voor WIDM  (gelezen 40057 keer)

Offline Luke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Locaties voor WIDM
« Gepost op: 27-01-2014, 19:43:00 »
Wat zou jij een goed land vinden voor een komend seizoen WIDM en welke locaties dan in dat land?
Zelf zou ik gaan voor een land in Zuid-Amerika, zoals Chili of Peru.

Ook ideeën?
Zet het hier neer!
« Laatst bewerkt op: 27-01-2014, 19:58:01 door Luke »

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #1 Gepost op: 27-01-2014, 20:20:08 »
Ergens in Scandinavië of Canada

En dan bij beide vooral opdrachten in/rondom de natuur. (Net als bij Zuid-Afrika en IJsland)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2014, 20:24:44 »
Brazilië is top.
Turkije is top. Turkije heeft ongelooflijk veel mooie locaties, zelfs hele afgelegen steden  ::ok::
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2014, 20:25:07 »
China en dan vooral Beijing, Xi'an, de omgeving van Yangshuo en Shanghai.
Peru met Lima, Cuzco, de Machu Picchu natuurlijk, Colca Cañon, Puno. Beetje in de sfeer van El Salvador/Nicaragua.
India hoewel ik betwijfel of het heel erg geschrikt is voor WIDM, maar ik zou het fantastisch vinden om Delhi, Agra, Jaipur, Jasalmer en het noorden (Rishikesh en omgeving) te zien..

Verder ben ik wel benieuwd naar Nieuw-Zeeland, Scandinavië (Noorwegen-Zweden lijkt me mooi), en van mij mag Japan altijd nog een keertje..  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Fragiel

  • Forumlid
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #4 Gepost op: 27-01-2014, 23:02:08 »
Oeh! Zelf 2 x in Cuba geweest! Havana, Santa Clara, Cienfugos! Super mooi land!
Rijke historie en cultuur!
Profiler

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #5 Gepost op: 27-01-2014, 23:06:35 »
De VS lijkt me ook wel vet. Al heb ik volgens mij ergens gehoord dat ze daar niet met een eigen filmploeg mogen filmen. Nog een keer Canada maar (een van de seizoenen met onbekende Nederlanders was daar toch al heen?).

Met een land als China en Rusland kun je ook een hoop kanten op. Een land dat vroeger tot de SU hoorde, zou ook tot de mogelijkheden kunnen horen, zijn ze volgens mij ook nog nooit geweest.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #6 Gepost op: 27-01-2014, 23:12:59 »
Voor het derde jaar op rij noem ik Azerbeidzjan. Juist omdat ik geen idee heb wat ik er van kan verwachten, maar ze, zo ver ik weet, de afgelopen behoorlijk wat marketinggeld hebben uitgegeven om zich op de kaart te zetten als toeristische bestemming. Dan moeten ze de WIDM crew toch met open armen ontvangen en alle bezienswaardigheden ter beschikking stellen voor 'ons' prachtige programma.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #7 Gepost op: 27-01-2014, 23:20:12 »
Voor het derde jaar op rij noem ik Azerbeidzjan. Juist omdat ik geen idee heb wat ik er van kan verwachten, maar ze, zo ver ik weet, de afgelopen behoorlijk wat marketinggeld hebben uitgegeven om zich op de kaart te zetten als toeristische bestemming. Dan moeten ze de WIDM crew toch met open armen ontvangen en alle bezienswaardigheden ter beschikking stellen voor 'ons' prachtige programma.
Sluit ik me volledig bij aan, bij een dergelijk land. Of Oezbekistan bijvoorbeeld. Echt gewoon een land waar we niks van weten...

Zelf denk ik dat de 2015 serie toch weer eens naar Zuid-Amerika gaat (Brazilië iig niet omdat de opnameperiode gelijkvalt met het WK), dus misschien Chili/Peru?

Midden-Amerika: Costa Rica & Cuba

Europa: Engeland/Wales, Scandinavische landen of een Oostblokland (Slowakije + Slovenië ofzo). Bosnië-Herzegovina (Roemenië+Moldavië)

Nieuw-Zeeland is een droomlocatie, wel ver weg natuurlijk

Afrika: Ethiopië of Kenia  (Pelgrimscode heeft er ook kunnen draaien in Ethipië...)

Azië: Azerbaijan, Kazachstan, Maleisië, Zuid-Korea (maar lijkt te veel op Hong Kong)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2014, 23:23:07 door Mollenvanger-MV »

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #8 Gepost op: 27-01-2014, 23:20:35 »
Leuke combi's die organisatorisch goed te doen zijn:
Sri Lanka/Malediven, Rajasthan/Himalaya, Siberië/Mongolië, Atacama/Uyuni, Nieuw-Zeeland/Cookeilanden

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #9 Gepost op: 27-01-2014, 23:26:24 »

Europa: Engeland/Wales, Scandinavische landen of een Oostblokland (Slowakije + Slovenië ofzo). Bosnië-Herzegovina (Roemenië+Moldavië)

Ierland! ::love::
Italië! ::love::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #10 Gepost op: 28-01-2014, 12:54:16 »
India hoewel ik betwijfel of het heel erg geschrikt is voor WIDM, maar ik zou het fantastisch vinden om Delhi, Agra, Jaipur, Jasalmer en het noorden (Rishikesh en omgeving) te zien..

 ::jaja:: ::ok::

Verder ben ik wel benieuwd naar Nieuw-Zeeland, Scandinavië (Noorwegen-Zweden lijkt me mooi), en van mij mag Japan altijd nog een keertje..  ;D

 ::jaja:: ::ok::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

anoniem 24971

  • Gast
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #11 Gepost op: 28-01-2014, 17:51:58 »
Peru
Chili
India
Egypte
Marokko
Griekenland
Rusland
Honduras
Tanzania
Kenia
Polen
Wales
Zweden of Noorwegen
Oud-Joegoslavië

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #12 Gepost op: 28-01-2014, 18:08:15 »
Ik opper al een paar jaar Egypte, maar ben bang dat dat hem voorlopig nog niet gaat worden...

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #13 Gepost op: 28-01-2014, 20:48:14 »
Voormalig Joegoslavië (Servië, Kroatië, Bosnië, Macedonië), 2 afleveringen per land, en de 9e aflevering (finale) op Sicilië.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #14 Gepost op: 28-01-2014, 21:01:27 »
Bermuda!
Wordt het nog lastiger om te zorgen dat de pot niet verdwijnt ::wenkbrauw::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #15 Gepost op: 28-01-2014, 21:15:43 »
Bermuda!
Wordt het nog lastiger om te zorgen dat de pot niet verdwijnt ::wenkbrauw::

 ::rofl::

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #16 Gepost op: 9-02-2014, 20:56:42 »
Canarische eilanden

Scandinavie

Sicilië en Italië

Turkije en Griekenland

Marokko

Azoren

Hawai, Cuba of Jamaica

Gebied rond rocky mountains

Nieuw Zeeland

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #17 Gepost op: 27-03-2014, 14:39:49 »
Met een land als China en Rusland kun je ook een hoop kanten op. Een land dat vroeger tot de SU hoorde, zou ook tot de mogelijkheden kunnen horen, zijn ze volgens mij ook nog nooit geweest.

Ze zijn dit jaar in Hongkong geweest hè, dat is onderdeel van China. Dus ik verwacht niet dat ze in 2015 voor China gaan. Überhaupt Azië lijkt me voor komend jaar niet zo snel gekozen, omdat ze daar dit jaar natuurlijk al waren. Dus ik ga ook niet van Rusland uit.

Nee, ik hou het op Nieuw-Zeeland! Natuurlijk, dat is heel lang vliegen, maar het stuk van de Filipijnen waar ze dit jaar waren, was óók heel lang vliegen. Aaf heeft er drie dagen over gedaan om terug in Nederland te komen, dus dat zegt genoeg lijkt me...
En laten we wel wezen: Nieuw-Zeeland heeft zo'n beetje alles wat je kunt bedenken, dus daar een hele serie opnemen lijkt me een fluitje van een cent. Zeker ook omdat het geen supergroot land is en alles dus redelijk te rijden is...
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #18 Gepost op: 27-03-2014, 15:21:42 »
Noord-Amerika: VS,
Zuid-Amerika: Peru, Chili, Brazilie
Azie: Zuid-Korea (ze zijn wel vaak ik Azie geweest)
Oceanie: Nieuw-Zeeland, Guinea, Tuvalu, of meer van die kleine eilandjes
Afrika: Madagaskar, Kenia, Uganda
Europa: Engeland, Wales, Italie, Frankrijk, Servie, Polen, Tsjechie

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Locaties voor WIDM
« Reactie #19 Gepost op: 27-03-2014, 15:33:36 »
Volgend jaar gaat Wie is de Mol? naar:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
...óf niet!