Auteur Topic: Het Molboekje 2015  (gelezen 18636 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Het Molboekje 2015
« Reactie #20 Gepost op: 20-11-2014, 02:36:31 »
Zo lief

Vandaag kreeg ik van mijn huisgenootje/beste vriendin molboekje, ze liep langs de bruna en zag het en moest meteen aan mij denken.

Now thats a best friend.   ::love:: ze is zelf gewoon een gemiddelde molkijker maar ze vind het zo leuk en schattig dat ik zo fanatiek (gestoord) ben haha.

Even kort over het molboekje, eerste jaar dat ik hem heb dus kan weinig zeggen over vorige jaren maar voor 14,99 vind ik het een erg mooi notitieboekje met mooie foto's, (bio's, geschiedenis en dat soort dingen heb je niet zo veel aan als molloot, ik weet het uit mijn hoofd maar ze maken die boekjes natuurlijk niet alleen voor molloten haha), leuke notes van Art van tussen de opnamens, paar opnamelocaties, sterrenbeelden, genoeg notitie ruimte, al ga ik wel een extra molboekje bijhouden waarin ik uitgebreide schema's kan tekenen..

Opvallend, en ik weet niet of ik het leuk vindt of juist niet, die interviewtjes met eerste afvaller, verliezend finalist, winnaar en mol.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Verder ziet het er top uit!!! leuke interviewtjes met oud kandi en ook leuk stuk van Art over zijn band met Patrick (binnen en buiten de mol)

 ::ok:: ::ok::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Molboekje 2015
« Reactie #21 Gepost op: 20-11-2014, 20:17:55 »
Beetje hopen dat ik het boekje met de prijsvraag win. 

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Het Molboekje 2015
« Reactie #22 Gepost op: 21-11-2014, 17:40:32 »
mocht iemand hier het wel hebben gelezen en zeggen, nee je haalt er NIETS uit, laat het weten dan ga ik die interviewtjes nog doorlezen voor de uitzendingen. Is wel heel leuk, alleen bang dat ik er iets uithaal wat mijn kijkplezier bederft...

Ik vind dat je er behoorlijk wat uit kunt halen.  Zeker na het lezen van het interview met de Mol was ik best teleurgesteld, omdat je toch eigenlijk aardig wat mensen af zou kunnen strepen. Ik heb maar besloten om het diep weg te stoppen in m'n geheugen en verder geen gebruik te maken van deze interviews bij het speuren  ::trots::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Het Molboekje 2015
« Reactie #23 Gepost op: 23-11-2014, 21:16:34 »
Als je het boekje nog niet hebt maar wel wilt kopen/ het interview van de mol nog niet gelezen hebt: niet het interview met de mol lezen. Je kunt al één persoon afstrepen en dat is erg jammer.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Het Molboekje 2015
« Reactie #24 Gepost op: 23-11-2014, 21:29:01 »
Als je het boekje nog niet hebt maar wel wilt kopen/ het interview van de mol nog niet gelezen hebt: niet het interview met de mol lezen. Je kunt al één persoon afstrepen en dat is erg jammer.

Ik heb alleen die met de eerste afvaller gelezen en ik kan nu al sowieso 2 mensen afstrepen die niet als eerste afvallen.

dankje @JPmol & Tunnelvisie  ::ok::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Het Molboekje 2015
« Reactie #25 Gepost op: 2-12-2014, 16:32:35 »
Oke, vraag!!

Ik heb vandaag mijn beste vriendin de 4 interviews laten lezen en haar de opdracht te geven mij te vertellen of ik er dan WEL OF NIET iets kan uithalen.

Waarom?

Die 4 interviews, zijn, buiten wat leuke info over Sri Lanka en de kandidaten (die ook op wiki te vinden) is het enige 'geheime' en 'interessante' aan het boekje voor 15euries.

Ik snap NIET maar dan ook echt NIET dat de crew van Wie is de mol steekjes laat vallen als het gaat om die interviews en de bekendmaking van kandidaten op tv.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: Het Molboekje 2015
« Reactie #26 Gepost op: 6-12-2014, 22:47:25 »
Ik blijf Nederlander en schaf het molboekje iets later aan, wanneer die een paar euro goedkoper is, was vorig jaar ook en het seizoen was toen nog niet eens begonnen.