Auteur Topic: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg  (gelezen 170479 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
[KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Gepost op: 14-12-2014, 15:47:12 »


Naam: Marlijn Weerdenburg
Geboortedatum: 1 april 1983
Beroep: Actrice en Zangeres

Meer info over Marlijn kun je HIER vinden.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2014, 20:14:30 »
Zij is het. ZIJ is de mol!!!  ::trots:: ::tandpastasmiley:: ;D ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2014, 23:17:34 »
Ik zie haar inderdaad ook wel ver komen. Ze is heerlijk enthousiast, vooral op twitter! ::bravo::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #3 Gepost op: 16-12-2014, 23:35:10 »
Jep, dit is mijn schot-voor-de-boegje dit jaar  ::ok:: ::vergroot::

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #4 Gepost op: 17-12-2014, 20:31:37 »
Ik heb juist zo'n voorgevoel dat die er het eerst uit vliegt.

Offline inspectormol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #5 Gepost op: 30-12-2014, 17:14:52 »
Foto op haar eigen site.
Het ligt er wel dik op maar alles kan he ::jaja::
Je suis (Miss) Molly (& Me)
Ik ben de Molly
« Laatst bewerkt op: 30-12-2014, 17:23:00 door inspectormol »

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #6 Gepost op: 1-01-2015, 23:09:43 »
Marlijn had de jokers al van de regie gehad en dus gedaan alsof de jokers er wel lagen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #7 Gepost op: 1-01-2015, 23:20:56 »
Waarom zou de regie haar jokers geven? Volgens mij heeft Viktor gewoon niet goed gekeken.
Mol Marlijn wist natuurlijk dat die jokers er wel lagen. Jammer genoeg voor haar kon Viktor ze niet vinden en moest ze zelf de stoute schoenen aantrekken. Want waarom een joker geven aan een medekandidaat??? Waarom niet tegen Viktor zeggen: ja idd ze lagen er niet en dan die 2 jokers zelf houden? Erg mols, want de mol wil natuurlijk dat die joker wordt ingezet door een kandidaat, die haar vervolgens helpt met mollen...

Ik heb nog wel veel meer verdachte dingen gezien van Marlijn maar die komen later wel.
« Laatst bewerkt op: 1-01-2015, 23:25:23 door Mollenmania »

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #8 Gepost op: 1-01-2015, 23:24:47 »
En toen ze de joker gaf aan viktor zei ze in de biecht dat de mol ze anders wel had weggegooid dus dat viktor de mol niet is. Terwijl ze later tegen rik hem helemaal zwart maakt. Volgens mij had ze door dat rik haar een beetje verdenkt en probeert ze hem op deze manier af te leiden. Mislukt.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #9 Gepost op: 1-01-2015, 23:31:18 »
En toen ze de joker gaf aan viktor zei ze in de biecht dat de mol ze anders wel had weggegooid dus dat viktor de mol niet is. Terwijl ze later tegen rik hem helemaal zwart maakt. Volgens mij had ze door dat rik haar een beetje verdenkt en probeert ze hem op deze manier af te leiden. Mislukt.

Dat is op zich toch niet mols? Vind ik meer kandidaats want ze probeert Rik dan op het verkeerde spoor te zetten. Veel molser vind ik het dat ze eerst Viktor als onmogelijk de mol bestempelt en een dag later Viktor als hoofdverdachte noemt tijdens de test.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #10 Gepost op: 2-01-2015, 01:52:30 »
Dat heftige zorgt er bij mij voor dat ze meteen duikelt in mijn verdachtenlijstje. Ze zorgt op het perron ook voor grote irritaties, gelijk Jan Willem met Aaf verleden jaar. En dan het bondgenootschap zo met Rik zoeken.... nee, niks voor een mol. Jammer, Miss Molly.....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #11 Gepost op: 2-01-2015, 02:17:34 »
Dat heftige zorgt er bij mij voor dat ze meteen duikelt in mijn verdachtenlijstje. Ze zorgt op het perron ook voor grote irritaties, gelijk Jan Willem met Aaf verleden jaar. En dan het bondgenootschap zo met Rik zoeken.... nee, niks voor een mol. Jammer, Miss Molly.....

  :\'( Lo, laat je ons nu al in de steek? Je weet dat de mol dit jaar aanvallend is he. En dat de tactiek heel anders is dan vorige jaren. Het is dat ze het zelf zei...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #12 Gepost op: 2-01-2015, 02:27:02 »
Lo, laat je ons nu al in de steek?
Haha ja het is wat he ::rofl::. Ze was wel een leuke schot voor de boeg maar voel me helemaal niet meer behaaglijk in de tunnel nu ik daadwerkelijk beelden heb gezien ::schaam::.

En ja, ik hoop dat de mol ook aanvallend is dit jaar. Maar het begint me nu ook langzaam te bekruipen dat ze daarmee alleen bedoelen dat de mol wat briefjes her en der rondbezorgt en hulpmollen zoekt..... dan is er dus niets meer over van die daadwerkelijke Aanvaller die we zo vurig wensen ::ohno::. Ik zoek nog maar wel in dat hoekje hoor ::love::, vandaar bestaat mijn top-3 uit louter aanvallers;

1 Evelien
2 Chris
3 Marlijn

Maar wellicht moeten we het daar dus helemaal niet zoeken en meer de kant uit van Carolina ofzo. Hoop het niet en is het weldegelijk een pro-actieve mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #13 Gepost op: 2-01-2015, 13:50:58 »
Dat 'he, dit is ons perron, wat doen jullie hier! ksst!' Hoe moeten we dat interpreteren?

- De mol heeft het spel goed uitgedacht en nu komen er ineens anderen op haar perron... stress!?
- Niet de mol, want de mol zou hierbij het hoofd koel houden en vriendjes blijven met iedereen?
- fanatieke kandidaat die wil dat anderen hun best doen op hun perron?

Vond t vreemd gedrag van mijn schot-voor-de-boeg-mol...
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #14 Gepost op: 2-01-2015, 14:55:11 »
Vond die actie op het perron eerder kandidatengedrag dan mols. Ze zorgt er zo voor dat er overal gezocht werd, dus meer kans om de mensen te vinden. Maar van de andere kant, als ze als Mol weet op welk perron die mensen lopen, kan ze er ook voor zorgen dat Pieter en Martine voor niets op dat perron gingen zoeken. Het blijft een vreemde actie. Schrijf Marlijn nog niet af als Mol...  ::vergroot::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #15 Gepost op: 2-01-2015, 15:13:55 »
Bepaald moment als ze de joker aan Rik toont, kan je vrij duidelijk 'De Mol' lezen.
Een tip in de trant als de groene schijf van Susan of het scherm bij 'de toekomst' maar zou zomaar kunnen.
klaar voor de strijd

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2015, 17:08:55 »
Viktor vind ze niet,  maar de mol wel.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #17 Gepost op: 3-01-2015, 01:16:41 »
voel me helemaal niet meer behaaglijk in de tunnel nu ik daadwerkelijk beelden heb gezien

Haha dacht ik eindelijk een echte partner in crime gevonden te hebben...


En ja, ik hoop dat de mol ook aanvallend is dit jaar. Maar het begint me nu ook langzaam te bekruipen dat ze daarmee alleen bedoelen dat de mol wat briefjes her en der rondbezorgt en hulpmollen zoekt.....

Zo kan je het ook bekijken. Is wel logisch omdat JP anders wel een erg cruciale eigenschap van de mol weggegeven zou hebben. Maarja niets is wat het.... Jeweetwel.

Chris denk ik niet, die wordt al als 2e meest verdacht op widm.nl. Evelien lijkt me echt meer een fanatieke kandidaat; is te oprecht in dr emoties
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Mijn redenen om Marlijn juist wel te verdenken volgen later! Houdoe.

Offline Lesterharmony

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #18 Gepost op: 3-01-2015, 01:34:58 »
Ik vond het juist wel mols dat marlijn zo reageerde toen ze medekandidaten op haar perron zag lopeb.
Wellicht WIST ze dat op haar perron 1 van de gezochte mensen stond, en waarschijnlijk wist ze dan ook waar deze stond. Evelien bij deze persoon weghouden zou dan haar taak zijn op dit perron, en om dan medekandidaten op jouw perron tegen te komen, dat zou nog wel eens roet in het eten kunnen gooien. Marlijn is mijn molletje  ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Marlijn Weerdenburg
« Reactie #19 Gepost op: 3-01-2015, 13:03:53 »
Marlijn is zeker een grote molkandidaat. Zo als ze ook de nadruk op legde dat het gedrag van Viktor die de jokers niet vond molgedrag was mols van haar kant. Zo kon ze hem mooi verdacht maken.
Ich bin ein Bärliner!