Auteur Topic: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015  (gelezen 77639 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #160 Gepost op: 17-03-2015, 12:46:26 »
Aan Evelien wat is het eerste waar je aan denkt bij "E 1974"? :P

Aan Evelien / Carolina: Jullie kenden elkaar al van vroeger, hebben jullie elkaar ooit verdacht?

Evelien: jullie bedenken een smoes om weg te zijn om mee te gaan met het programma. Hebben mensen nooit om foto's gevraagd waar je die tijd toen was?

Evelien: welke opdracht is jou het meest bijgebleven?

Evelien:
Zat Margriet in jullie verdachtenlijstje? Of zat je er totaal naast? Wie was jullie hoofdverdachte?

@Evelien: Pieter was jouw hoofdverdachte, hoe is het om je Mol als eerste te zien vertrekken? En hoe kies je dan een nieuwe Mol?

@Evelien:
Wat was jouw eerste indruk van Margriet?

Heb je ooit stilgestaan bij de bloemenhint, is er ooit over gespeculeerd waarom er bv. een bloem lag bij de molenveloppen? Bracht het iemand op het spoor van Margriet?

Oftewel, in hoeverre gingen jullie mee in het ontdekken van hints?

Als je deze Mol in een woord moesten omschrijven, wat zou dat dan zijn?

Aan Evelien en Carolina; hoe was het om te horen/zien dat jullie samen in widm zaten? ( omdat jullie elkaar zo goed kennen) #ikwilookmetjullieopdefotoopdefandag 😊

Evelien: wanneer precies was de opnameperiode? Welke dag vertrokken jullie naar Sri Lanka?

Een rijtje met vragen die al gesteld waren en die aan Evelien donderdag gesteld kunnen worden :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #161 Gepost op: 18-03-2015, 09:29:39 »
Wil jij die eens stellen Heinz? Om het raadsel van ZV-gate op te lossen?
Ik zag nog niks voorbijkomen dus ben toch maar zo brutaal geweest om nogmaals te tweeten (als ik geblockt wordt is dat maar zo ::hypocriet::)

Je moet niet al te lang meer wachten namelijk want de aandachtsspanne wordt almaar minder. Bovendien twittert ze dat ze met griep op bed ligt dus kans te meer dat ze tijd heeft voor een antwoord  >:D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #162 Gepost op: 19-03-2015, 20:51:22 »
Evelien zegt op de twitterchat dat ze zo'n 8 vragen op Margriet inzette bij de test van aflevering 2, waarna ze dus naar huis moest. Bizar. :o

Offline KeyW

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #163 Gepost op: 19-03-2015, 21:00:48 »
Evelien zegt op de twitterchat dat ze zo'n 8 vragen op Margriet inzette bij de test van aflevering 2, waarna ze dus naar huis moest. Bizar. :o

Ik zou toch altijd graag de uitslagen van alle testen een keer willen zien. Acht goed en nog wat zijdelings goed is in totaal 11 goed ongeveer. Nou waren er mensen met jokers, maar iedereen tien vragen goed is een hoop.

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #164 Gepost op: 19-03-2015, 21:40:31 »
Oeps was het bijna helemaal vergeten, toch nog een vraagje kunnen stellen, en blijkbaar heeft ze net nog op twee vragen kunnen antwoorden. Jammer want had nog wel wat vraagjes, zij was een van mijn favorieten! ::trots::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #165 Gepost op: 19-03-2015, 21:55:03 »
Waardoor Evelien Margriet "direct verdacht" vind ik ook wel een interessant antwoord. "Af en toe in gedachten verzonken. Heel grappig als de camera's uit waren en soms nors tijdens opdrachten. Dus.. eigenlijk was het m'n gevoel en niets duidelijks."

Super van Evelien dat en hoe ze deze twitterchat deed. Ze heeft op zo goed als alle vragen snel een leuk antwoord gegegeven! ::super:: ::bravo::

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #166 Gepost op: 19-03-2015, 22:45:23 »
Hé, dat ging ik normaal ook vragen! "Wat was je eerste indruk van Margriet binnen het spel en daarbuiten?" Super dat daar ook een antwoord op is gekomen. ;D Intuïtie heet zoiets, maar helaas lag ze er wel uit. Had ze een joker gehad in dat stadium was ze misschien wel verder gekomen!

Super van Evelien dat en hoe ze deze twitterchat deed. Ze heeft op zo goed als alle vragen snel een leuk antwoord gegegeven! ::super:: ::bravo::

Razendsnel was ze! Zo'n twitterchat gaat misschien wel net iets te snel voor mijn goed! :o Gebruikte mijn slapende account van jaren geleden (had 'm speciaal voor Evelien weer opengesteld) maar ben helemaal niet zo actief op twitter, ik lees er wel veel. Moet het precies wat meer doen, best wel plezant. Ze had blijkbaar net mijn tweede reactie een sterretje gegeven, had het niet eens door en toen zag ik dat ik iets vergeten was, dus wat doe ik, ik delete die reactie en stuurde ze nog maar eens ... oeps moet nog veel oefenen. :-[ Straks denkt ze nog dat ik haar spam of zo. ::rofl:: Vond het wel supertof van haar!

Toch maar eens speciaal voor widm wat meer gaan twitteren volgend jaar?!

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #167 Gepost op: 19-03-2015, 22:59:31 »
Wat ik me nu afvraag, is er überhaupt een keer antwoord gegeven op de verandering van de executie-schermen? Want waarom hebben ze in vredes-naam voor de schermen met witte kwaststrepen aan de boven en onder kant gekozen? ...

Al is deze vraag al een keer beantwoord, sorry dat ik het nog een keer vraag, ben het antwoord nergens tegen gekomen in ieder geval.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #168 Gepost op: 19-03-2015, 23:20:23 »
Wat ik me nu afvraag, is er überhaupt een keer antwoord gegeven op de verandering van de executie-schermen? Want waarom hebben ze in vredes-naam voor de schermen met witte kwaststrepen aan de boven en onder kant gekozen? ...

Al is deze vraag al een keer beantwoord, sorry dat ik het nog een keer vraag, ben het antwoord nergens tegen gekomen in ieder geval.
Die vraag is niet gesteld in dit topic dus denk het niet ::ohno:: Niet op de fandag in ieder geval.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #169 Gepost op: 20-03-2015, 00:03:33 »
Helaas vergadering vanavond dus het twitterverhaal gemist, maar ik ben toch een nerd qua twitter betreft dus was anders ook niet veel uitgekomen als ik dat was gaan volgen  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #170 Gepost op: 20-03-2015, 11:21:32 »
zo brutaal geweest om nogmaals te tweeten
Ik ben zojuist bruut doorgegaan met @Mrsvanderlinden spammen:
Molloten1 zeggen dat je de ZV pakte om kandidaats over te komen/Molloten2 ZV MOEST gewoon 'in het spel' komen, of 3e optie?

Vond het vragenvuurtje van Evelien wel een leuke aanleiding plus ik kon mijn totaal aantal tweets mooi op 100 krijgen zo ;). Nu eens kijken of ze het wil vertellen of dat ik geblockt wordt, of hoe werkt dat eigenlijk, krijg je dat wel te horen?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #171 Gepost op: 20-03-2015, 13:27:04 »
Is er een mogelijkheid om de vragen en antwoorden van het Twitteruurtje van Evelien onder elkaar terug te lezen? Ik kan alleen maar de antwoorden vinden (maar ja zonder vragen is dat toch lastig).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #172 Gepost op: 20-03-2015, 15:29:18 »
vragen en antwoorden van het Twitteruurtje van Evelien onder elkaar terug te lezen?
Ik had ook wat moeite maar je kunt op de knop rechtsonder drukken, dan zie je beiden!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #173 Gepost op: 20-03-2015, 21:56:39 »
Evelien mag blijkbaar niet zeggen wanneer de opnames plaatsvonden ???
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #174 Gepost op: 21-03-2015, 09:28:41 »
Ze zal het vast niet meer exact weten. Een vraag als "was dat na de laatste aflevering WIDM op tv" was wat preciezer geweest, dan heb je een aanknopingspunt voor je geheugen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #175 Gepost op: 21-03-2015, 11:59:07 »
Evelien mag blijkbaar niet zeggen wanneer de opnames plaatsvonden ???

Ik denk dat ze misschien bang zijn dat er anders dit jaar rond dezelfde tijd molloten op het vliegveld gaan posten ;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #176 Gepost op: 21-03-2015, 12:38:42 »
...Maar wij weten toch allang dat ze halverwege mei ongeveer vertrekken?
Ik vind het zo raar dat ze blijkbaar nog steeds niet alles mag zeggen. Maar ja zullen wel voorzorgsmaatregelen zijn of zoiets
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #177 Gepost op: 27-03-2015, 11:40:20 »
Was al duidelijk of Rik wist van dat jokers gappen in de rondleiding? Het leek er inderdaad sterk op dat hij zijn blik afwendde toen Marlijn dat ergens deed.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragen voor crew & kandidaten MolFanDag 2015
« Reactie #178 Gepost op: 5-04-2015, 19:38:29 »
Voor de crew (of Carolina & Rick):

Zijn er voor de lasergame opdracht in aflevering 3 extra sfeer-beelden gemaakt waarbij de kandidaten (in dit geval Carolina & Rick) een extra keer het parkour hebben af moeten leggen?

Toelichting: De groep staat in enkele shots niet bij de start, terwijl er ook shots zijn waarbij de groep daar wel staat (bij in dit geval Rick & Carolina).

Is hier nog een antwoord op gekomen?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)