Auteur Topic: Rank de mollen en seizoenen!  (gelezen 57955 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2015, 23:48:52 »
Dat touwtrekken was naar mijn mening veel meer in your face dan het snoer. Dennis' actie op de boot behoort ook niet tot mijn favorieten, want het is gewoon makkelijk mollen. Gelukkig heeft Dennis ook nog andere dingen gedaan die veel gedurfder en in your face waren, denk aan de achtbaanantwoorden en de taxi-opdracht. En dat is ook wat ik zoek in een goede mol: gedurfd acties.
Maar een envelop uit het raam gooien terwijl er kandidaten een paar meter achter je staan is toch gedurfd? Aan kabels trekken terwijl de kandidaten je elk moment kunnen betrappen? De kar omhoog tillen zodat het voor Rik nog zwaarder werd? Gewoon zelf die molbriefjes gaan neerleggen en het niet de productie laten doen (niet direct een molactie maar zeker wel gedurfd)?

Margriet haalt wat mij betreft ook niet het niveau van mollen als Dennis en Kees, omdat ze daarvoor te veel verdacht werd. Maar als ze nou ook nog vrijwel onverdacht was gebleven, had ik haar zeker één van de beste mollen ooit gevonden. Ze heeft absoluut wel gedurfde acties.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2015, 23:54:21 »
Nou nee dus, want Kees was de achterste persoon en kon niet gezien worden. Margriet kon wel gezien worden. Zowel door de mensen in de controlroom (vlak bij haar) als de mensen die ineens een camera hadden kunnen zien schuiven (ze zagen het nu pas achteraf voor zover we weten) en op onderzoek uit konden gaan.

En Margriet heeft dat ook gedaan.

Maar ik reageerde op jouw voorbeelden. En Margriet heeft dingen gedaan die dus (minimaal) gelijkwaardig zijn aan die voorbeelden of zelfs gewaagder waren.  ;)

Dus het ligt ergens anders aan. Of omdat je de ene persoon leuker/grappiger/enthuousiaster vindt dan de andere persoon, of dat de programmamakers het leuker in beeld brachten of [vul maar in]. Maar aan die acties ligt het niet  ::ohno::

Kijk de situaties zijn heel vergelijkbaar. De mol staat achter de kandidaten te mollen. Als Carolien had omgedraaid en het spottende gezicht van Kees had gezien was het ook game over geweest. Welke actie je beter vind is subjectief, maar als je mij vraagt zijn ze redelijk gelijk (ik heb het net terug gekeken en het is inderdaad een goede actie). Het probleem is dat ze niet meer van dit soort acties gedaan heeft/niet meer van deze acties in beeld zijn gebracht. Dus, het ligt wel degelijk aan de acties.

Maar een envelop uit het raam gooien terwijl er kandidaten een paar meter achter je staan is toch gedurfd? Aan kabels trekken terwijl de kandidaten je elk moment kunnen betrappen? De kar omhoog tillen zodat het voor Rik nog zwaarder werd? Gewoon zelf die molbriefjes gaan neerleggen en het niet de productie laten doen (niet direct een molactie maar zeker wel gedurfd)?

Margriet haalt wat mij betreft ook niet het niveau van mollen als Dennis en Kees, omdat ze daarvoor te veel verdacht werd. Maar als ze nou ook nog vrijwel onverdacht was gebleven, had ik haar zeker één van de beste mollen ooit gevonden. Ze heeft absoluut wel gedurfde acties.

De kandidaten stonden niet achter haar, die zijn nergens in het shot te zien. De briefjes neerleggen is niet iets wat ik meeneem met mijn beoordeling, omdat het geen acties zijn. De kar tillen had absoluut in de uitzending gemoeten, want dat was een goede actie! Ik herhaal het nog maar een keer, ze was geen slechte mol, veel beter dan een mol die bijna niks durfde zoals Suzan. Maar het kan zo zijn dat we gewoon te verwend zijn geraakt met Kees die veel gedurfde acties deed. Daarom vond ik haar waarschijnlijk wat tegenvallen.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 00:01:46 door Jordyep »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2015, 23:56:58 »
Nouja ik vind het wel een verschil of je het in aflevering 9 doet, terwijl de twee laatst overgebleven kandidaten je allang verdenken, of in aflevering 1. Maar dat is een andere discussie. :P

Ik vind dat Margriet het goed gedaan heeft. Leuke acties ook.  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2015, 00:14:47 »
Doe alleen bekende Nederlanders seizoenen, heb nl van de onbekende nederlanders alleen één seizoen gezien (die met George uiteraard).

Mollen
1. Dennis - Spreekt voor zich!
2. Kees - Ook een fantastische mol, gewoon zo vertrouwd door bijna iedereen, werd 0 mee genomen in de test door de meesten en heeft super leuke molacties
3. Milouska - Heeft het super effectief gedaan, werkte fantastisch
4. Patrick - Werd ook heel erg vertrouwd door de meesten in de groep, heeft best prima molacties
5. Susan - Werd ook erg vertrouwd maar molacties konden beter
6. Jon - Heeft het nog erg goed gedaan als je kijkt dat hij geen voorbereiding heeft! Leuke chaoot, leuke acties. Werd wel wat verdacht maar dat kan
7. Margriet - Enorm veel verdacht helaas, maar heeft wel aardig gemold
8. Yvon - Ik kan misschien niet helemaal goed oordelen over dit seizoen als ik eerlijk ben, maar ik vond haar een beetje té
9. Inge - Werd bijna niet verdacht. Maar dat komt ook omdat ze gewoon niet gemold heeft. Misschien moet ik haar nog onder Kim zetten.
10. Kim - Ook gewoon té. Niks aan.
11. Anne-Marie - .................................verdacht door iedereen........................amper gemold.............

Seizoenen
1. Zuid-Afrika
2. Mexico
3. El Salvador / Nicaragua
4. Noord-Ierland / Jordanië
5. Argentinië
6. Hong Kong
7. Australië
8. Sri Lanka
9. Thailand
10. IJsland
11. Japan

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2015, 00:52:18 »
Mollen:
1. Milouska Meulens
2. Dennis Weening
3. Margriet van der Linden
4. Patrick Stoof
5. Jon van Eerd
6. Kees Tol
7. Yvon Jaspers
8. Susan visser
9. Inge Ipenburg
10. Kim Pieters
11. Anne-Marie Jung

Landen:
1. Argentinië (2006)
2. Noord-Ierland en Jordanië (2009)
3. Mexico (2008)
4. El Salvador en Nicaragua (2011)
5. Sri Lanka (2015)
6. Thailand (2007)
7. Japan (2010)
8. Australië en Indonesië (2005)
9. Zuid-Afrika (2013)
10. Hongkong en Filipijnen (2014)
11. IJsland en Spanje (2012)



Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #25 Gepost op: 6-03-2015, 01:02:21 »
Ik weet het niet zo met ranken, vind het erg leuk dat jullie het doen hoor, maar vind het zelf echt lastig.
Ik heb niet een bepaalde mol die ik boven de andere mollen zou plaatsen. Heb uiteraard wel favorieten, maar om een lijst te maken, nee hoor dat kan ik niet!  ::schaam::

Ik vind de diversiteit van mollen gewoon erg leuk en iedereen heeft een andere smaak wat dat betreft. Zo zijn er mensen die Margriet erg goed vonden, maar ook mensen die haar vonden tegenvallen. Velen vinden Dennis echt de top-mol, maar er is de ook weer een groep (kleine, dat wel) die het te obvious vond. Dat maakt het zo leuk, vind het ook erg leuk om te lezen hoe jullie erover denken. Waarom jullie die bepaalde mol zo goed of slecht vonden. En ga elkaar niet tegenspreken met zinnen als: 'Vond jij Anne-Marie goed? Dan snap jij helemaal niks van het spel en ben je geen echte fan!'. Iedereen heeft een andere mening en laat elkaar hierbij in elkaars waarde.

Welke mollen vond ik goed?
-Milouska: Knap hoe ze zichzelf neerzette als typetje en zich erg dom en naïef voordeed! Bijna niks voor de pot opgebracht en slechts door één kandidaat verdacht.
-Dennis: Chaotisch, maar wist iedereen in zijn val te lokken. Weinig geld opgebracht voor de mol en ook slechts één keer verdacht door iemand.
-Margriet: Een echte aanvallende mol. Waar ik dit bij AM en Kim wat minder uit de verf vond komen, vond ik dit bij Margriet erg leuk! Jammer dat ze zo snel verdacht werd door veel mensen, maar goed hoe ze hier mee om is gegaan en gewoon lekker door is gegaan met mollen. (Zoals Heinz in het Margriet topic ook al zei).
« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 01:05:18 door DylanS »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #26 Gepost op: 6-03-2015, 02:53:00 »
9. Inge - Werd bijna niet verdacht. Maar dat komt ook omdat ze gewoon niet gemold heeft. Misschien moet ik haar nog onder Kim zetten.
Ze hoefde ook helemaal niks te doen met ultranepmol Nadja en kandidaten als Eva, Renate en Alex die per ongeluk opdrachten verknalden. Inge had gewoon echt pech met de kandidaten dat jaar en heeft daardoor de kans niet gekregen om een topmol te zijn.

Mijn topmollen:

1. Dennis
2. George
3. Milouska
4. Kees

5 t/m 10 in willekeurige volgorde: Deborah, Elise, Susan, Margriet, Jon, Yvon

11. Yvon
12. Kim
13. Inge
14. Anne-Marie
15. Nico

Mijn favoriete seizoenen:

1. Seizoen 8 - Mexico
2. Seizoen 9 - Noord-Ierland en Jordanië
3. Seizoen 11 - El Salvardor en Nicaragua
4. Seizoen 6 - Argentinië
5. Seizoen 13 - Zuid-Afrika
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Milady

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2015, 09:12:09 »
Mijn favoriete mollen zijn nog steeds Dennis en Jon. Ik heb in 2013 en 2014 geen widm gezien, dus die mollen ken ik niet.
Persoonlijk heb ik margriet niet hoog staan omdat ik het jammer vind dat een deel van het geld uit de pot is gehaald door anderen is gedaan. Echt geweldig dat ze die brieven daar zelf heeft neergelegd en riskant maar ik vind het jammer dat daardoor anderen het eigen hebben gedaan en de nadruk meer op de beloning lag.

Persoonlijk vond ik Yvon ook echt een supergrappige mol. Misschien niet een van de beste maar een van de molacties die mij altijd is blijven hangen was dat ze personen met een bepaalde naam moest zoeken en ze er al snel een heleboel had gevonden  had maar ''bezweet'' aan kwam rennen en niemand gevonden had.
Sowieso een grappig seizoen met Marc-Marie.


Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #28 Gepost op: 6-03-2015, 09:46:34 »
Ze hoefde ook helemaal niks te doen met ultranepmol Rik en kandidaten als Marlijn, Martine en Chris die per ongeluk opdrachten verknalden. Margriet had gewoon echt pech met de kandidaten dit jaar en heeft daardoor de kans niet gekregen om een topmol te zijn.

Vooral niet omdat ze ondanks de uitbesteding van haar taak toch terwijl de camera's uit zijn kennelijk door iedereen verdacht over kwam. En dat zonder zelf veel te mollen. Daar kampte Anne-Marie ook mee, al is Margriet de versie 2.0 door nog wel ala Kees in de controlroom aan kabels te sjorren achter andermans rug om, ala Yvon en haar Nyoman stukje bij Galle op mol camera lekker de tijd nam en in haar nopjes was als mol.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2015, 09:58:56 »

Persoonlijk vond ik Yvon ook echt een supergrappige mol. Misschien niet een van de beste maar een van de molacties die mij altijd is blijven hangen was dat ze personen met een bepaalde naam moest zoeken en ze er al snel een heleboel had gevonden  had maar ''bezweet'' aan kwam rennen en niemand gevonden had.
Sowieso een grappig seizoen met Marc-Marie.



Eens. Yvon was weliswaar vrij obvious - dat vonden de kandidaten achteraf ook, al stemden veel afvallers op Lottie in de test - maar had een paar leuke molacties, die echter ook niet allemaal slaagden omdat ze in klunzigheid overtroffen werd door haar medekandidaten. Van dat laatste hebben helaas meer mollen last, maar Margriet probeerde er met de molbrieven (en het feitelijk uitbesteden van molacties) ten minste nog invloed op uit te oefenen.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2015, 10:00:41 door Michmol »
Woosie down?

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2015, 10:26:17 »
Ik denk dat in de loop van de jaren Margriet echt nog heel erg in deze lijstjes gaat stijgen. Dat sommigen haar onder Patrick ranken? Dat was echt niet zo'n geweldige mol en het seizoen was mogelijk het minst memorabele ooit. Maar goed...

1. Dennis
Hij had lef, was goed in de verdenkingen van zich afschudden en was geweldig in de groep. Überhaupt de meest entertainende mol (waarbij de laatste aflevering, waarbij we hem in actie zagen) misschien nog wel de beste aflevering van het seizoen was.

2. Margriet
Gewoon op 2! Dat mag, dat kan en dat hoort zo. Sterke molacties, een lage pot, lekker agressief en wat een krachtige persoonlijkheid... dat hadden we nog niet eerder in de Mol gezien. Ik denk  ook dat de aflevering van gisteren dat goed laat zien. In de eerste opdrachten direct de leiding nemen, direct de penningmeester worden en direct beschuldigingen in het rond strooien; dat hadden we nog niet eerder op deze manier gezien!

3. George
Er is genoeg over George gezegd. Het belangrijkste? Hij heeft Wie is de Mol getransformeerd en is een groot voorbeeld geworden voor alle mollen na hem. Alles tot in de puntjes voorbereiden, maar in het seizoen geen moment die schijn wekken.

4. Kees
Zelfde als Dennis, die entertainmentfactor lag gewoon hoog. Goed, het was in dit seizoen wel erg vroeg erg duidelijk dat hij dat was, maar ik vond het gaaf dat die verhoogde spanning Kees geen enkel moment nerveus maakte. Knap, die houding deed me toch af en toe nog licht twijfelen.

5. Milouska
Wist geweldig de verdenkingen van haar af te schudden. Ze nam een kinderlijke jeugdjournaalpresentatorrol aan en combineerde dat met verlegenheid. Gevolg? Niemand wilde haar zelfs verdenken en iedereen trapte in de naïeve rol die ze speelde. Oh, en wat sterk meespeelde, was dat het sowieso één van de beste seizoenen ooit was, en dat maakt ook vaak dat een mol het leuker kan doen.


En dit seizoen niet memorabel? Ook daar praat je later wel anders over. Er was geen toneelstukopdracht of zoiets misschien, maar ik kan een heel aantal dingen noemen die briljant waren:
- Chris en Rik die een envelop voorbij lopen en een boottocht gaan maken.
- Edo 1974. :')
- Ajouad die de namen van werkelijk alle vrouwen tijdens de eiland-opdracht kent.
- Chris, die huilend het spel verlaat.
- De zogenaamde zwarte vrijstelling van Martine, en Chris' reactie op het 'toneelspel'.
- De Mol die ZELF brieven bezorgt. Vond ik een mooie onthulling gisteren!

Nou ja, en nog wel wat zaken.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2015, 10:49:27 »
Favoriete seizoenen:
1. Seizoen 7
2. Seizoen 6
3. Seizoen 5
4. Seizoen 10
5. Seizoen 14

Favoriete mollen:
1. Milouska
2. Dennis
3. George
4. Margriet
5. Inge
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2015, 11:01:12 »
1. Dennis
2. Margriet
3. George
4. Kees
5. Milouska

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #33 Gepost op: 6-03-2015, 11:01:32 »
Ik houd nog steeds dezelfde vereisten voor een goede mol aan als voorgaande jaren.

Citaat
Ik kijk  om de beste mol te vinden voornamelijk naar actieve molacties en de hoeveelheid geld die een mol wel / niet in de pot heeft gebracht. Ik vind een mol echt goed als hij/zij zelf en actief geld uit te pot weet te spelen in plaats van te profiteren van fouten van andere kandidaten. Directe beïnvloeding van het spel door de crew (door bijvoorbeeld een mol dingen te laten afluisteren) vind ik minder leuk. Ook heb ik een gruwelijke hekel aan opdrachten waarbij de hele pot wordt verspeeld, want in de praktijk blijkt dat het de kandidaten vrijwel nooit lukt om de pot te behouden (en zo hoeft de mol van tevoren niet echt zijn best te doen). Natuurlijk speelt ook nog een deel persoonlijke voorkeur mee; als een mol mij een hele serie niet weet te boeien (o.a. Kim en Anne-Marie) vind ik ze minder goede mollen. En het is ook wel fijn als de kandidaten de mol niet meteen vanaf de eerste aflevering door hebben gehad.

Hoe scoort Margriet op dit lijstje eisen? Ze was een actieve mol die haar medekandidaten het hele spel door wist te beïnvloeden. Wat ze zei, werd gewoon gedaan of het nu zinnig was of niet. Erg knap! Ook vind ik het erg stoer dat ze die briefjes zelf neerlegde (maar dat is niet echt een molactie). Tegelijkertijd is ze in het spel enorm geholpen door haar medekandidaten die enorm hun best deden zelf verdacht te worden. Rik, Marlijn, Martine en Chris hebben allemaal toegegeven regelmatig bewust foute dingen te doen om verdacht te worden en hebben hier heel wat grotere bedragen verspeeld dan Margriet.

De historisch lage pot is deze kandidaten net zo aan te rekenen als Margriet. Bovendien waren veel opdrachten gewoonweg onmogelijk (ook zonder mol), bijvoorbeeld het treinstation en het geld plukken. Ook gingen veel opdrachten om veel lagere bedragen dan in voorgaande seizoenen. Ook heeft Margriet onnodig geld in de pot gebracht, weliswaar maar 250 of 500 euro, maar dan alsnog.

En het element verdacht worden? Door haar houding is ze vanaf het begin door werkelijk iedereen verdacht. Geen van de kandidaten keek ook maar een beetje verbaasd bij de onthulling van Margriet als mol. Dat de kijkers zich wel massaal in de luren lieten leggen komt puur door de montage. Qua persoonlijke voorkeur zit het wel goed: ik heb enorm van Margriet genoten, zo grappig en dominant als ze het spel heeft gespeeld.

1 Dennis
2 George
3 Milouska
4 Kees
5 Elise
6 Margriet
7 Yvon
8 Deborah
9 Nico
10 Jon
11 Inge
12 Patrick
13 Kim
14 Susan
15 Anne-Marie

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #34 Gepost op: 6-03-2015, 11:08:19 »
Mijn lijstje beste mollen sluit behoorlijk aan bij dat van jolmolletje zie ik. Iedereen ranken vind ik niet te doen maar zo ziet mijn top er ongeveer uit:

George
Dennis, Kees
Elise, Milouska, Jon, Margriet

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #35 Gepost op: 6-03-2015, 11:24:34 »
1. Milouska
2. Dennis
2. Kees (gelijk aan elkaar voor mij want soortgelijke moltactiek)
4. George
5. Yvon
6. Margriet
7. Susan
8. Elise
9. Nico
10. Deborah
11. Kim
12. Patrick
13. Jon
14. Anne-Marie
15. Inge

Lijstje weer bijgewerkt. Top 5 blijft onveranderd, Margriet scoort beter dan Susan omdat ze ondanks massale verdenkingen haar hoofddoel: een historisch lage pot bleef handhaven. Weliswaar voor mij op een discutabele manier (maar then again: het fenomeen hulpmol & kandidaten die verdachte dingen doen is zo oud als het programma zelf) maar ze durfde nog wel te mollen. Ondanks het uitbesteden van haar eigen taak gelukkig geen molbiechten: "En daar deed ik niks, want ja x, y en z deden het werk al voor mij" Dus dat valt mij dan weer mee, een goede subtopper dus maar al met al zal ik het seizoen eerder blijven onthouden wegens Chris/Rik/Marlijn (en Martine die Margriet afschiet  ::rofl::) dan door wat Margriet deed.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #36 Gepost op: 6-03-2015, 12:20:30 »
Top 15 Mollen:

1 Dennis
2 George
3 Milouska
4 Kees
5 Jon
6 Kim
7 Margriet
8 Inge
9 Elise
10 Yvon
11 Patrick
12 Anne-Marie
13 Susan
14 Deborah
15 Nico

NB - heb seizoen 1 t/m 9 alleen in de herhaling gezien, terwijl ik dus al wist wie de mol was.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #37 Gepost op: 6-03-2015, 13:39:06 »
Ik denk dat in de loop van de jaren Margriet echt nog heel erg in deze lijstjes gaat stijgen. Dat sommigen haar onder Patrick ranken? Dat was echt niet zo'n geweldige mol en het seizoen was mogelijk het minst memorabele ooit. Maar goed...



Patrick vond het molschap toch ook eigenlijk helemaal niet leuk? Ik dacht zoiets gelezne te hebben. Ik vind hem echt één vand e mindere mollen, vooral ook door het aan Art hangen.

De moppermol had er iig lol in ;)
No Milk today???

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #38 Gepost op: 6-03-2015, 14:36:55 »
Margriet komt zeker hoog op m'n lijstje ::jaja:: Ze werd misschien redelijk veel verdacht, maar wat een prestatie om na 15 seizoenen nog met een vernieuwende moltactiek te komen ::bravo::

De beste Mollen hebben gewaagde molacties én weten zichzelf onder de radar te houden door zichzelf uit te vergroten.
Wat mij betreft past Margriet wel in het rijtje, Dennis, Milouska, Kees, Margriet... ::hyper:: (George heb ik niet live gevolgd) Hoewel Margriet misschien meer verdacht werd dan de anderen, vind ik haar rol en acties briljant gespeeld.
In dat rijtje denk ik ook wel Junior Mol 2,
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Rank de mollen en seizoenen!
« Reactie #39 Gepost op: 6-03-2015, 14:49:23 »
Ik ga dit weekend toch maar eens de ontknopingen van alle seizoenen kijken :) Seizoen 1 werd uitgezonden toen ik 11 was, en toen was ik dus een casual "voor de leuk" kijker. En hadden we nog niet eens een computer thuis ;D Jarenlang ben ik eigenlijk een casual kijker geweest en kan me ook weinig dingen echt herinneren dus lijkt me wel leuk om even het geheugen op te frissen ;)