Auteur Topic: DANK!!  (gelezen 17562 keer)

Offline coach

  • Forumlid
DANK!!
« Gepost op: 6-03-2015, 11:20:01 »
Dank jullie wel, bovenstebeste Molloten, voor weer een geweldig seizoen theorieën, kansberekeningen, complotten, leugens en waarheden die jullie zagen. We lezen steevast mee in het Molteam en genieten ontzettend van de berichten op het forum. Jullie inzichten voeden ons enorm en hebben mede geleid tot de geweldige finale in het Vondelpark gisteren. Tot volgende week! JP

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: DANK!!
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2015, 11:32:16 »
En jullie bedankt voor alwéér een prachtige serie. Erg knap dat ie én vertrouwd én anders dan de andere series aanvoelde. ::bravo::

Die gezellige afsluiter van gisteren gaan we volgende week nog eens dunnetjes overdoen. ::feest::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: DANK!!
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2015, 11:39:45 »
Dank jullie wel, bovenstebeste Molloten [..]

Jullie bedankt  ::bravo::  ::bravo:: !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: DANK!!
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2015, 11:41:36 »
Bedankt voor een super leuk seizoen, een hele leuke groep kandidaten + mol en de mooie beelden van Sri Lanka.

En jij ook bedankt voor het uitzoeken van alle kandidaten en benieuwd of je opvolger het virus van je generfd heeft :D

Heel veel succes en plezier met wat er nu allemaal nog op je pad gaat komen :D

 ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: DANK!!
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2015, 11:42:13 »
Het was geweldig leuk gisteren. Ik had een strategische plek bij de hekken. Bedankt dat je iets in mijn molboekje hwbt geschreven. Tot molgende week.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DANK!!
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2015, 11:46:00 »
Jullie bedankt voor het zorgvuldig selecteren van een groep met diverse karakters, de sfeervolle beelden en muziekkeuze. Jaar in, jaar uit slagen jullie daar wonder wel in en de beelden/muziek worden steeds professioneler in elkaar gezet. Coach bedankt voor het werk wat je de afgelopen jaren hebt gedaan en tot 15 maart!  ::ok::

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: DANK!!
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2015, 11:49:15 »
Jullie, als WIDM-crew, bedankt voor een prachtig seizoen met geweldige kandidaten een een goede mol.

Succes gewenst bij wat je nu gaat doen, coach. We zullen je missen bij WIDM ::zwaaisip::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: DANK!!
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2015, 12:26:34 »
Bedankt voor een geweldig programma (ook al ben ik het met de ontknoping niet eens  ::rofl::).
Ook volgend jaar beheerst het weer 3 maanden mijn leven. Het wordt echt prachtig in elkaar gezet  ::ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: DANK!!
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2015, 12:31:13 »
En jullie als crew, heel erg bedankt voor weer een sublieme groep kandidaten die me elke aflevering hebben laten lachen en de meest rare dingen heb zien doen, en de prachtige beelden van Sri Lanka (ik heb weer een land op m'n vakantielijst staan) ::bravo::

Heel veel succes voor de toekomst JP! We kijken weer uit naar seizoen 16  ::ok::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: DANK!!
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2015, 12:47:16 »
Het was weer een fantastisch seizoen. Bedankt en tot op de Fandag!!  ::bravo::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: DANK!!
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2015, 12:53:42 »
Bedankt voor alle mooie seizoenen van Wie is de Mol ::bravo::
Ik wens je een mooie toekomst (zal even afkicken zijn)!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DANK!!
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2015, 13:48:39 »
Erg jammer dat JP ermee gaat stoppen, wat een passie stopte hij in WIDM!

Bedankt voor alles, hopelijk mogen we nog vele jaren genieten van dit geweldige programma.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: DANK!!
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2015, 14:02:02 »
Veel dank voor de inderdaad alweer een superseizoen!

Ik kan wel zeggen dat Wie is de Mol zeer inspirererd voor me is en dat is voor een groot deel te danken aan de uitwerking en de presentatie. Complimenten.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: DANK!!
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2015, 14:08:37 »
Bedankt voor al die prachtige series en heel mooi dat jullie meelezen en dat mee laten wegen! Ook dit jaar vond ik het weer een geweldige serie met ontzettend leuke kandidaten en ook weer eens een heel andere, sturende en psychologisch berekenende mol gezien, fantastisch! Heerlijk om op de website een enorm overzicht van molacties en hints te zien. Ik heb ook dit jaar weer enorm genoten en me molblind gestaard op gedrag en uitdrukkingen van de kandidaten en eventuele hints :-).Bedankt!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2015, 14:23:45 »
Ook van mij bedankt voor weer een prachtig widm seizoen. Qua opdrachten en kandidaten vond ik het zeker geslaagd ik heb genoten! Ik kijk nu al uit naar volgend jaar!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: DANK!!
« Reactie #15 Gepost op: 6-03-2015, 21:37:52 »
Jullie ook enorm bedankt voor wederom een prachtig seizoen! JP ook bijzonder bedankt voor al die jaren fantastisch werk. We hadden geen betere coach kunnen hebben.

Ik kan zelf helaas niet naar de fandag dit jaar, maar hoop dat je er van geniet.
The British are not impressed.

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: DANK!!
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2015, 11:50:11 »
Ik sluit me aan bij alle mooie woorden hierboven : JP heel erg bedankt en veel succes in de toekomst !  ::ok:: ::ok::
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DANK!!
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2015, 11:56:19 »
Nou ik heb weer genoten van dit seizoen thanks  ::ok::

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: DANK!!
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2015, 12:08:48 »
Wat was het weer een genot om naar te kijken dit seizoen! Het zat weer geweldig in elkaar heel veel dank en respect voor iedereen die de moppermol een podium gegeven heeft  ::ok::

Good job!
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: DANK!!
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2015, 12:42:50 »
Dank JP voor weer een mooi meilseizoen met een erg leuke groep kandidaten, een schitterende locatie en een hele goeie mol! ::ok::
Keep calm and eat chocolates!