Auteur Topic: WIDM Exam topic  (gelezen 210342 keer)

Offline Nexum

  • Forumlid
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #300 Gepost op: 13-11-2015, 14:02:07 »
Na de nieuwe update kwam ik erachter dat het knopje 'Bereken de kandidaat met de laagste score' niet meer bij Executie staat, hoe los ik dit op?

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #301 Gepost op: 13-11-2015, 14:08:48 »
Na de nieuwe update kwam ik erachter dat het knopje 'Bereken de kandidaat met de laagste score' niet meer bij Executie staat, hoe los ik dit op?
Op "Kandidaten sorteren" drukken, op degene met de laagste score klikken en die aan de linkerkant een rood scherm geven ;)

Mocht het niet lukken dan zal ik nog een uitleg met afbeeldingen geven.

EDIT:

Op "Sorteer antwoorden" drukken (Rood), de kandidaat met laagste score selecteren (onderaan) (Blauw), en vervolgens en scherm kiezen en op "verander scherm" drukken (Groen)
« Laatst bewerkt op: 13-11-2015, 15:26:49 door Koenvh »
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #302 Gepost op: 1-01-2016, 14:22:38 »
Aan iedereen die afgelopen jaar (vanaf januari 2015) een e-mail aan mij heeft gestuurd via het contactformulier op de website:
Het positieve nieuws: De e-mail is aangekomen.
Het negatieve nieuws: In een andere mailbox, dus ik zie de e-mail nu pas.

Sorry, ik ben nu alle e-mail aan het doorwerken, maar waarschijnlijk komt het antwoord te laat  :\'(
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline xbianca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • <3
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #303 Gepost op: 7-01-2016, 21:48:18 »
Ik heb vanavond je software gebruikt om een avond met 10 kandidaten te organiseren. Iedereen vond het leuk, mooi vormgegeven en zo leuk dat we dit een keer een week gaan doen! Bedankt!

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #304 Gepost op: 13-01-2016, 17:40:41 »
Ik heb even dit topic doorgelezen. Er is wel een aantal keer gesproken over een Mac-versie van dit programma. Is dit al gerealiseerd?

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #305 Gepost op: 13-01-2016, 17:43:43 »
Ik heb even dit topic doorgelezen. Er is wel een aantal keer gesproken over een Mac-versie van dit programma. Is dit al gerealiseerd?
Nog niet. Het staat op de planning maar heeft geen prioriteit.
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Lumos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #306 Gepost op: 13-01-2016, 17:46:02 »
Hmm jammer... Ik hoop dat het snel komt, want ik zou ook graag de test doen! ;D

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #307 Gepost op: 19-01-2016, 01:22:22 »
Er is een nieuwe website :D. Deze zou je hopelijk meer in de Wie is de Mol-sfeer moeten brengen.
Tevens wil ik weg van SourceForge (gaat alsmaar bergafwaards daar :-\\ ), dus host ik 'm nu zelf.
De nieuwe link is dan ook: http://widmexam.koenvh.nl

(De oude link linkt je direct door naar de nieuwe ;) )

Hoewel er al sinds augustus geen update meer is geweest, ben ik nog wel bezig met een nieuwe versie van WIDM Exam. Echter wordt dit een grote update dus zal 't wat langer duren  ;D
« Laatst bewerkt op: 19-01-2016, 01:26:41 door Koenvh »
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #308 Gepost op: 19-01-2016, 09:59:28 »
Er is een nieuwe website :D. Deze zou je hopelijk meer in de Wie is de Mol-sfeer moeten brengen.

Prachtig! ::ok::

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #309 Gepost op: 30-01-2016, 23:15:12 »
Beste allemaal,

Afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met Wie is de Mol kijken met een compleet nieuwe versie van WIDM Exam te maken.
En met trots kan ik de eerste alpha-versie tonen van WIDM Exam v3:

https://github.com/Koenvh1/WIDM-Exam/releases/download/v2.9.9.0/WIDM.Exam.v2.9.9.0.exe

Let op: Deze versie is nog niet af en kan nog fouten bevatten. Mocht je nog fouten vinden hoor ik het graag, want dan kan de daadwerkelijke versie grotendeels foutvrij zijn :)

Voor wat sfeerimpressies van WIDM Exam:
http://widmexam.koenvh.nl/screenshots/

En de vernieuwde handleiding:
http://widmexam.koenvh.nl/dl/WIDM%20Exam%20handleiding%20v3.pdf

Dus, mocht je je hebben afgevraagd waarom er al sinds augustus geen nieuwe versie was uitgekomen, dit is waarom. (Plus dat ik met andere dingen bezig was)

Met vriendelijke groet,
Koen
« Laatst bewerkt op: 31-01-2016, 00:21:37 door Koenvh »
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #310 Gepost op: 30-01-2016, 23:20:52 »
Koen, prachtig dat je dit ter beschikking blijft stellen. ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #311 Gepost op: 3-02-2016, 23:10:42 »
Ergens diep in de krochten van Nederland...






Er komt een thema voor De Mol op VIER (België). Ik wil nog wat dingen finetunen en de juiste muziek vinden. ;)
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Chillin

  • Forumlid
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #312 Gepost op: 4-02-2016, 09:21:09 »
Heel gaaf gedaan  ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #313 Gepost op: 4-02-2016, 15:43:37 »
Megabangelijkgeflipt. ::ok::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #314 Gepost op: 4-02-2016, 16:38:55 »
Goed bezig Koen!  ::ok::

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #315 Gepost op: 11-02-2016, 00:24:42 »
::cheerleader:: WIDM Exam 3! ::feest::

Oké, ik kon niet wachten.. Dus ik heb 'm uitgebracht. WIDM Exam 3.0.0.0.

Veranderingen:
3.0.0.0 - 07/02/16
Nieuw bestandsformaat
Optie om mol specifieke informatie te geven
Splashscreen toegevoegd
Test maken nu sleepbaar
Nieuwe opmaak hoofdvenster
Optie om stijlen te maken
Foutlogging
Sorteren executie nu automatisch
Punten horen nu bij het testbestand
Wedstrijdmodus verwijderd
Optie om oude testen te converteren
Belgisch thema toegevoegd
Goede antwoorden in te zien bij het tonen van het resultaat
Vele andere verbeteringen

Vanochtend heb ik nog de resultaten bij de test toegevoegd. Zo is nu te zien welk antwoord gegeven is, en ook of dat antwoord correct is.  ;D
Daarnaast is ook bij alleenmodus te zien welk antwoord goed was en welke niet (in plaats van alleen "x antwoorden goed in y seconden".

Daarnaast heb ik ook een video gemaakt, voor het geval dat je niet van lezen houdt :P


Zoals altijd te vinden op http://widmexam.koenvh.nl

Mocht je geen updatemelding krijgen, dat kan kloppen. Aangezien 3.0.0.0 helemaal nieuw is (en oude groepen niet meer werken), leek het me verstandig huidige gebruikers nog op WIDM Exam 2.7 te laten.



::joehoe:: WIDM Exam 3.0.1.0!  ::zwaai::
Een paar kleine aanpassingen, én de mogelijkheid groepen van versie >2.1 te converteren.  ;D
Mensen die versie 2.7 gebruiken krijgen de update nu ook binnen.
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #316 Gepost op: 3-03-2016, 22:28:35 »
Ik ben een klein beetje overdonderd... Nu na minder dan een maand (24 dagen) staat de downloadteller van alleen de laatste versie op 1005:o ::oink::

Citaat
WIDM.Exam.v3.0.1.0.exe (60.55MB) - Downloaded 1005 times.
Last updated on 2016-02-10

Tevens is WIDM Exam nu al op best een aantal plekken gebruikt. Ik ben al meerdere bedrijven tegengekomen die Wie is de Mol-spellen aanbieden en WIDM Exam gebruiken. (Ik herken m'n eigen programma gelukkig vrij makkelijk  ::rofl::)
Al helemaal verbaasd was ik toen ik een uitlegvideo op YouTube vond die iemand anders over WIDM Exam had gemaakt. ::jaja::


Wie zijn jullie toch allemaal? Dit had ik drie jaar geleden niet durven dromen  ;D

En dit zijn alleen op basis van foto's/video's die ik op internet heb gevonden, er zijn vast nog veel meer dingen georganiseerd zonder publiekelijk beeldmateriaal, of ik kan ze niet vinden  :P

Iedereen: Heel erg bedankt :D
« Laatst bewerkt op: 3-03-2016, 22:30:13 door Koenvh »
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #317 Gepost op: 3-03-2016, 22:39:09 »
Leuk Koen. ::ok:: (Nog even en ze gebruiken je programma in WIDM zelf. ;))

Offline I_Am_Grootjen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #318 Gepost op: 10-01-2017, 17:01:39 »
Ik weet dat er ook aardig wat mensen zijn die een WIDM online doen, en meestal worden die testen afgenomen door een lijst door te sturen, die de deelnemers gewoon moeten invullen. Maar zou het misschien leuk zijn om op WIDM exam iets toe te voegen waardoor je het met een link zou kunnen doorsturen, zodat het in deze online spellen gebruikt zou kunnen worden? 

Offline Koenvh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Door molloten, voor molloten
Re: WIDM Exam topic
« Reactie #319 Gepost op: 10-01-2017, 17:10:27 »
Ik weet dat er ook aardig wat mensen zijn die een WIDM online doen, en meestal worden die testen afgenomen door een lijst door te sturen, die de deelnemers gewoon moeten invullen. Maar zou het misschien leuk zijn om op WIDM exam iets toe te voegen waardoor je het met een link zou kunnen doorsturen, zodat het in deze online spellen gebruikt zou kunnen worden? 
Ik zit regelmatig nog te denken wat ik met WIDM Exam ga doen. Ik wil zeker wel een online "iets" maken, maar het probleem is dat ik niet precies weet wát. Ik wil geen kopie van WIDM Exam maken, da's vrij onzinnig. Ook heb ik overwogen om er een soort van pool van te maken, dat mensen per aflevering wekelijks de test kunnen invullen e.d. (zoals de app, maar dan uitgebreider), maar dat kost veel werk om bij te houden.

Enfin, ik zal erover nadenken... Misschien doe ik er wat mee, misschien niet. Hét idee is in ieder geval nog niet gekomen.

Aan WIDM Exam zelf doe ik nu niet veel meer, behalve wat problemen oplossen. De code is een enorme puinhoop, dus lastig te onderhouden. Daarnaast zitten voor mijn gevoel alle functies die je nodig zou kunnen hebben er wel in, en meer (maar suggesties zijn altijd nog welkom, misschien krijg ik nog wel goesting om er wat mee te doen als 't een goed idee is, maar ik kan 't niet beloven ;) )
« Laatst bewerkt op: 10-01-2017, 17:14:21 door Koenvh »
Een goede mol zorgt voor stevige tunnels