Auteur Topic: MolTalk  (gelezen 162529 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
MolTalk
« Gepost op: 28-11-2015, 20:19:14 »
Hoe gaat MolTalk er komend seizoen uitzien?

Arjen Lubach zullen we in ieder geval niet meer terugzien, maar hoe staat het met Vivienne en Patrick?
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: MolTalk
« Reactie #1 Gepost op: 11-12-2015, 10:39:09 »
Leuk: Rik en Viviënne gaan samen Moltalk presenteren!

http://wieisdemol.avrotros.nl/player/video/bekendmaking-presentator-moltalk/
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #2 Gepost op: 11-12-2015, 11:00:26 »
Leuk voor Rik, en hij zal het ook wel prima gaan doen. Maar ik vond het duo Viviënne en Patrick wel erg grappig. (Zou Patrick ook zomaar gepasseerd zijn? En was Viviënne - Arjen niet ook een goede combinatie geweest?)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #3 Gepost op: 11-12-2015, 11:06:49 »
Is dat niet gewoon iets wat bij tv maken hoort, elk seizoen weer iets anders willen en niet vastgeroest zitten aan oude tradities zodat het spannend blijft voor de kijker?

Vond Patrick en Vivienne inderdaad ook wel een erg leuk duo..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #4 Gepost op: 11-12-2015, 11:18:17 »
Is dat niet gewoon iets wat bij tv maken hoort, elk seizoen weer iets anders willen en niet vastgeroest zitten aan oude tradities zodat het spannend blijft voor de kijker?

Vond Patrick en Vivienne inderdaad ook wel een erg leuk duo..

Vernieuwen kan heel goed zijn ja, maar met het verhaal van Arjen nog vers dringt het idee zich bij me op dat ze Patrick geruild hebben voor een "grotere BN'er" (die ook molfan is) terwijl hij het gewoon prima deed samen met Viviënne. Als Matthijs van Nieuwkerk ineens molfan wordt dan ruilen ze Rik weer om voor hem als ze daarmee nog beter kunnen scoren.

Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben. ;)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #5 Gepost op: 11-12-2015, 11:24:12 »
Het is wel dat Patrick en Viviënne samen altijd hysterie is. Misschien wilde ze wat meer rust in het programma brengen? Vooral nu het live op tv komt? :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #6 Gepost op: 11-12-2015, 11:26:19 »
Vernieuwen kan heel goed zijn ja, maar met het verhaal van Arjen nog vers dringt het idee zich bij me op dat ze Patrick geruild hebben voor een "grotere BN'er" (die ook molfan is) terwijl hij het gewoon prima deed samen met Viviënne. Als Matthijs van Nieuwkerk ineens molfan wordt dan ruilen ze Rik weer om voor hem als ze daarmee nog beter kunnen scoren.

Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben. ;)

Ik denk dat je gelijk hebt. Rik was uitermate populair tijdens zijn WIDM-avontuur, dus hij als presentator is een goede promotiestunt voor Moltalk. En dat kunnen ze wel gebruiken natuurlijk, nu het echt op tv komt. Of ze Patrick zomaar gepasseerd hebben weten we niet, maar hij zal niet vrijwillig zijn opgestapt, me dunkt.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #7 Gepost op: 11-12-2015, 11:26:52 »
Speelt patrick nu niet in een of andere musical.. en dattie dus gewoon simpelweg niet beschikbaar is? Denk dat rik een goede vervanger is.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Qicksel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #8 Gepost op: 11-12-2015, 11:30:06 »
Speelt patrick nu niet in een of andere musical.. en dattie dus gewoon simpelweg niet beschikbaar is? Denk dat rik een goede vervanger is.

Patrick speelt inderdaad in de musical The Bodyguard en speelt dus van dinsdag tot zondag elke avond. Hij heeft vast geen tijd

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #9 Gepost op: 11-12-2015, 12:02:06 »
Grote kans dat Patrick inderdaad veel te druk is :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: MolTalk
« Reactie #10 Gepost op: 11-12-2015, 12:05:33 »
Nou vooruit dan maar. ;D

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #11 Gepost op: 11-12-2015, 12:37:24 »
Ben allang blij dat Vivienne weer presenteert. Vind haar geweldig en helemaal omdat ze zoveel schemaatjes maakt enz.

Denk dat het met Rik erbij wat rustiger wordt dan met Patrick maar wel heel benieuwd hoe hij het doet

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: MolTalk
« Reactie #12 Gepost op: 11-12-2015, 12:54:31 »
Ik ben wel benieuwd wat de taakverdeling wordt. Rik zie ik niet zo snel als "Herman de Schermman", maar Viviënne vind ik ook het best als tafelhost. Dus wie gaat de het tweede scherm doen? Of wordt het een soort Pauw & Witteman-versie met twee presentatoren aan tafel? ???

Trouwens, als ik bij deze een suggestie mag doen naar MolTalk-makers: waarom altijd alleen oud-kandidaten te gast? Volgens mij zou iemand als Gerard Ekdom ook prima mee kunnen discussiëren. Of een stelletje molloten ::tandpastasmiley::
...óf niet!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #13 Gepost op: 11-12-2015, 14:21:42 »
Ik ben wel benieuwd wat de taakverdeling wordt. Rik zie ik niet zo snel als "Herman de Schermman", maar Viviënne vind ik ook het best als tafelhost. Dus wie gaat de het tweede scherm doen? Of wordt het een soort Pauw & Witteman-versie met twee presentatoren aan tafel? ???

Misschien elke week de rollen omdraaien?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #14 Gepost op: 11-12-2015, 14:56:02 »
Zolang Vivienne het presenteert, vind ik het al gauw goed. ;)

Maar Rik is zeker een goede aanwinst, ben benieuwd wat ze er samen van maken.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: MolTalk
« Reactie #15 Gepost op: 11-12-2015, 18:42:46 »
Rik! Da's een leuke verrassing. Ben heel benieuwd naar dit nieuwe duo.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolTalk
« Reactie #16 Gepost op: 11-12-2015, 20:00:02 »


Hmm, ik had toch eerder Viv&Pat of Viv&Arjen verwacht. Of Rik&Marlijn als nieuw duo. ::hypocriet:: Niet dat Viv het niet goed doet, want dat doet ze juist wel (beetje ons molloten vertegenwoordigen met al haar schema's  ;D  ::bravo::) Maar ik ben benieuwd of het past qua karakters, Rik is rustiger dan Patrick. En het kan best dat Patrick qua werk niet de mogelijkheid ziet Moltalk er naast te doen, Rik als anchor iets afwisselends naast het journaal presenteren wil èn AVRO het nu primetime niet erg zal vinden om met Rik als presentator toch meer bekijks te trekken.

Viv&Pat konden elkaar zo heerlijk aanvullen, uit enthousiasme elkaar versterken. Dat zag je ook bij Rik&Marlijn afgelopen seizoen met hun onderonsjes. Maar we gaan het meemaken, ben benieuwd. Opdat ze Vondel CS mogen uitbreiden met meer zitplekken want nu primetime moet je daar nogmaals een keertje bij aanwezig zijn geweest natuurlijk  ::hyper::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolTalk
« Reactie #17 Gepost op: 11-12-2015, 21:12:24 »
Weet niet of ik het duo Rik Marlijn heel leuk had gevonden.

Maar ik ben bevooroodeeld want vindt Vovienne geweldig als presentatrice in Moltalk

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: MolTalk
« Reactie #18 Gepost op: 11-12-2015, 22:48:35 »
ik verwacht dat het een hele leuke presentatiecombinatie is..
er was eens......

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: MolTalk
« Reactie #19 Gepost op: 11-12-2015, 23:18:42 »
Viv!  ::love::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48