Auteur Topic: Wie is de mol? Experience  (gelezen 111663 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #200 Gepost op: 20-03-2016, 19:36:28 »
voor mij is inmiddels wel duidelijk dat Realitynet, met haar beperkte middelen, toch wel ieder jaar een prestatie van formaat heeft neergezet met haar molfandag.
er was eens......

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #201 Gepost op: 20-03-2016, 20:50:43 »
Klopt, maar zaken als horeca en toilet voor aanvang van de Molfandag konden wij ook niet verzorgen, denk dat dat ook wel veelgevraagd is.
Denk dat het een beetje dubbelop is, ze hadden ook geen JP meer, met zijn ervaring mbt het meeten and greeten, de keuze van de vragen en het op het podium medecoordineren van de veiling.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #202 Gepost op: 20-03-2016, 21:00:19 »
helemaal waar.. voordeel van de Observant was dan wel weer dat er je in de buurt wel een cafeetje oid kon vinden als je echt heeeeel nodig moest.
En JP is zeker een gemis!
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #203 Gepost op: 20-03-2016, 21:30:07 »
Alles staat of valt uiteraard met de ruimte die je tot je beschikking hebt. En dan is er maar 1 conclusie mogelijk: binnen het kader van hetgeen de Observant te bieden had, heeft RN er toch het maximale uitgehaald wat mogelijk was. En dan past alleen maar respect naar de mensen toe die erbij betrokken waren.

Offline neoMagic

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #204 Gepost op: 20-03-2016, 21:54:39 »
Mocht ik iemand blij kunnen maken.. ik bied mijn complete set Molgeld ter overname aan op marktplaats
Hopelijk kan er zo iemand anders wel een volledig portret mee maken  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 20-03-2016, 21:57:57 door Lukie4, Reden: link verwijderd. Dit is een fanforum. Geen verkoopsite »

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #205 Gepost op: 20-03-2016, 22:01:52 »
Jaap van The Island liep als cameraman door het publiek in het eerste deel van de Experience  8)
Toch goed gezien ::bravo::  Hij zag er wel goed uit. Hij was zo mager geworden na dat programma.

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #206 Gepost op: 20-03-2016, 23:17:22 »
Wat een negativiteit hier!
Het viel mij alleszins mee hoor.
Gaaf dat alle kandidaten en Art er waren.
De experiences en verkoop van merchandise waren leuk.
Meet&greet kon misschien beter geregeld worden, maar dat is ook het enige minpuntje wat ik kon bedenken.
Dit was bij mij en mijn vrienden ook de eerste fandag dat we veel contact hebben gehad met andere Molloten, dus dat maakte het nog veel leuker.
Ik vond het een geweldige dag!
Jammer dat niet iedereen het zo ervaren heeft.
« Laatst bewerkt op: 20-03-2016, 23:20:14 door Femke »
Niets is wat het lijkt...

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #207 Gepost op: 20-03-2016, 23:23:21 »
Klopt, maar zaken als horeca en toilet voor aanvang van de Molfandag konden wij ook niet verzorgen, denk dat dat ook wel veelgevraagd is.
Denk dat het een beetje dubbelop is, ze hadden ook geen JP meer, met zijn ervaring mbt het meeten and greeten, de keuze van de vragen en het op het podium medecoordineren van de veiling.

Het punt is dat er mensen van heinde en verre komen en die waren niet op de hoogte van de omstandigheden. Als je naar het toilet wilde moest je naar het winkelcentrum. Dat was een heel eind lopen en dan was je je plaats in de hele lange rij kwijt. Sommigen hebben uren staan wachten zonder een bakkie troost. Zoiets verwacht men niet, je denkt aan een horecagelegenheid en dat is toch ook logisch?
Gelukkig regende het niet voor de vele mensen die buiten in de rij moesten staan.
Een verbeterpuntje voor de volgende keer?

De horeca binnen was goed verzorgd hoor!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re:
« Reactie #208 Gepost op: 20-03-2016, 23:28:27 »
Leuke foto's vveerraak. Volgens mij heb ik je gezien. Ik heb een tijdje achter jullie gestaan tijdens de veiling :P

Ik ook!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #209 Gepost op: 21-03-2016, 00:01:39 »
Wat een negativiteit hier!

Dat valt toch wel mee? Ik lees heel veel positieve reacties. En kritiek mag best, daar kan zo'n dag alleen maar nog beter van worden.
er was eens......

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #210 Gepost op: 22-03-2016, 09:39:02 »
Geen Elise, Yvon, Dennis, Jon en Anne-Marie? :(
En Deborah als kroon op het werk... maar leuk joh, dit is een verzameling dus je blijft verzamelen, je scoort Deborah vast nog wel eens.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline gamehelp16

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #211 Gepost op: 23-03-2016, 07:26:58 »
Does anybody have images (or even videos) of the old mole faces in the monastery challenge? Saw them in a video, but it was shown only for a while.
Ik spreek (almost) geen Nederlands!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #212 Gepost op: 23-03-2016, 13:41:50 »
En Deborah als kroon op het werk... maar leuk joh, dit is een verzameling dus je blijft verzamelen, je scoort Deborah vast nog wel eens.
En Nico. ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #213 Gepost op: 23-03-2016, 13:45:02 »
Does anybody have images (or even videos) of the old mole faces in the monastery challenge? Saw them in a video, but it was shown only for a while.
Here you can find a download of that episode: link.
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #214 Gepost op: 23-03-2016, 17:01:28 »
Here you can find a download of that episode: link.

Zou hij niet die op de experience bedoelen? Misschien niet hoor.

Hopelijk komt er nog een officieel filmpje naar buiten want er liepen cameramensen rond.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #215 Gepost op: 24-03-2016, 12:38:24 »
Ja, dat vroeg ik me ook af, WIE er met die professionele csamera's aan het rondlopen was. Bij eerdere edities zag je na verloop van een paar dagen toch al een impressie.

Ik vermoed dat het eigen mensen van de Avro/Tros zijn geweest. Nu ze het evenement in eigen beheer hadden, lijkt het me namelijk sterk dat de RTL-Boulevard of Shownieuws over de vloer hadden.

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #216 Gepost op: 24-03-2016, 14:17:33 »
een mol in... heeft wel een video op hun youtube kanaal gezet.

« Laatst bewerkt op: 24-03-2016, 14:26:55 door spechteke »
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #217 Gepost op: 26-03-2016, 12:42:52 »
Ik heb, traditiegetrouw, meegeboden tijdens de veiling vorige week. Heeft iemand al ergens gezien wat de opbrengst ervan is geweest? Op de site van Unicef staat  (nog) niets te lezen hierover. Ik heb zelf wat grote dingen bij elkaar geteld, maar weet dus niet wat er in deel 2 bij elkaar geprokkeld is.

Zou wel leuk zijn voor die bieders om te zien welk resultaat er is gehaald.

Offline gamehelp16

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #218 Gepost op: 26-03-2016, 12:53:31 »
Here you can find a download of that episode: link.

Zou hij niet die op de experience bedoelen? Misschien niet hoor.

Hopelijk komt er nog een officieel filmpje naar buiten want er liepen cameramensen rond.

Yep, I meant the faces on the experience. It's pretty interesting IMO since they have necks lol.
Ik spreek (almost) geen Nederlands!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? Experience
« Reactie #219 Gepost op: 29-03-2016, 14:26:59 »
Ook de Avrotros heeft haar impressie op facebook online gezet.