Auteur Topic: Vlaamse Mol is...  (gelezen 32573 keer)

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #60 Gepost op: 29-12-2002, 16:20:23 »
wie anders? Dan zijn we nog zo vriendelijk om elk jaar langs te komen en dan krijgen we slecht weer voorgeschoteld, dat zou toch écht wel niet mogen







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #61 Gepost op: 29-12-2002, 16:22:16 »
grenzen zouden dichtgespijkerd moeten worden langs heel belgië, ontevreden gekken met vreemde in het huwelijk  tredende prinsen :P








Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #62 Gepost op: 29-12-2002, 16:25:25 »
Prins Laurent is niet vreemd  :P de normaalste van heel de familie als je het mij vraagt, op het verlovingsfeest van filip en mathilde werkte hij iedereen naar buiten  ;D die lacht zelfs met de pers op zijn huwelijksaankondiging: "U bent zo aan het beven met de micro, u bent nog zenuwachtiger dan ik,kom zeg" waarop hij de micro pakt en ermee schudt  ;D

Wij kiezen tenminste binnen onze landgrenzen en hebben bijgevolg geen discussie of de vader mag komen of niet  :P







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #63 Gepost op: 29-12-2002, 16:30:51 »
desondanks : wat een vrouw!















Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #64 Gepost op: 29-12-2002, 16:32:55 »
tggg betrapt met een sigaret, onze prinsen en prinsessen zijn tenminste voorbeeldfuncties ! Wees lief voor hondjes en andere dieren, mathilde danst mee op de liedjes van K3 en dergelijke en we bevorderen de populatie van de belgen dankzij de vijfde zwangerschap van Astrid

Van een actief koningshuis gesproken







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #65 Gepost op: 29-12-2002, 16:34:24 »
Duf jaknikkertje of spontaan knap argentijns mokkel... lastig, lastig  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #66 Gepost op: 29-12-2002, 16:35:18 »
Duf jaknikkertje of spontaan knap argentijns mokkel... lastig, lastig  ;D

oké hier heb je me, hier moet ik echt wel toegeven...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #67 Gepost op: 29-12-2002, 16:36:32 »
dank, de discussie werd namelijk wel érg lang en offtopic  :P







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #68 Gepost op: 29-12-2002, 16:57:10 »
Hoezo offtopic?

de term "offtopic" is copyright @ sites 1999.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #69 Gepost op: 29-12-2002, 17:41:52 »
 :P







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #70 Gepost op: 29-12-2002, 19:22:46 »
off topic? hangt ervan af of ons koningshuis naar de mol kijkt of niet  ::) ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #71 Gepost op: 29-12-2002, 19:36:48 »
you tell me  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #72 Gepost op: 29-12-2002, 20:24:30 »
iek denk dat ut nederlans muskien af en toe iets te vluk gaat daarvoor  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #73 Gepost op: 29-12-2002, 21:44:47 »
Schaam je, beetje je eigen koningshuis belachelijk maken  ;)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #74 Gepost op: 29-12-2002, 22:36:56 »
ik maak ze niet belachelijk maar het is nu eenmaal zo dat het frans hen beter afgaat dan het nederlands, wat doeje eraan... De prinsen en prinsessen spreken et wel vlot moet ik zeggen en ons elisabethje wordt ook tweetalig opgevoed. 't is zo 'n knoddig kind  ;D







banaan begint met een b, soms met een s

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #75 Gepost op: 30-12-2002, 10:45:18 »
Ik verklaar dat het inderdaad té offtopic hier gaat. Daarbij zeg ik dat het niemand iets uitmaakt  :P







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #76 Gepost op: 30-12-2002, 12:22:42 »
ik maak ze niet belachelijk maar het is nu eenmaal zo dat het frans hen beter afgaat dan het nederlands, wat doeje eraan... De prinsen en prinsessen spreken et wel vlot moet ik zeggen en ons elisabethje wordt ook tweetalig opgevoed. 't is zo 'n knoddig kind  ;D

Ik zou er best wat voor over hebben om nederlands en frans te spreken zeg, maar ben bang dat het er ondanks die 5 jaar bikkelen op de middelbare school noooit van zal komen  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #77 Gepost op: 30-12-2002, 13:32:47 »
wij krijgen frans als tweede taal, dus dat lukt redelijk als je niet te vlug en ingewikkeld praat  ::)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #78 Gepost op: 30-12-2002, 14:11:50 »
alive dan ben jij een van de weinige vlamingen die tweetalig is, pas geleden weer miss belgie zitten kijken en het was weer huilen met de pet op.

Wel een mooie miss dit jaar alleen haar nederlands te triest voor woorden. Van de week een speech van de koning gehoord en hij had die precies 100 keer ingesproken, zo goed heeft ie nog nooit neeterlants kunnuh spreekuh.  

Laurent is zeker de beste van het stel. en de keuze Maxima of Mathilde oei oei; ik ga voor de tango.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vlaamse Mol is...
« Reactie #79 Gepost op: 30-12-2002, 14:18:53 »
jamoja, tweetalig, kbedoel, drop mij in Wallonië en tis ook met horten en stoten hoor maar ik moet toegeven, als je meedoet aan Miss België mag je je idd wat voorbereiden maar ik vond het dit jaar beter dan andere, ik weet nog dat er vorig jaar 1 tussenzit en op de vraag welke kaas ze het liefst at ofzo, iets met dessert,kweet niet meer antwoordde ze (nadat ze al 2x gevraagd had de vraag te herhalen) : huh *bloos* de kaas ja
DAT was pas een afgang... en Julie is idd niet mis nee :) aloewel Zoë mijn voorkeur had maar ja  ::) en Julie wil zo vlug mogelijk nederlands spreken, dus dat zal wel goed aflopen! (itt tot madame muller, ze organiseert alles maar verstaat geen woord nederlands)
en ik zag laatst paola op tv en om mijn vader te quoten: je kon zien dat ze geen idee had wat ze in het nederlands aan het voorlezen was...







banaan begint met een b, soms met een s