Auteur Topic: Filmpje  (gelezen 28269 keer)

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Filmpje
« Reactie #20 Gepost op: 13-01-2003, 13:15:35 »
Haha een Reno Alzetta kan ik niet vinden maar wel een Nico Alzetta en laat dit nu zijn adres zijn:

Nico Alzetta
Castelsebaan 49
2400 Mol  ;D

http://www.belgianmusic.net/nico.htm







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #21 Gepost op: 13-01-2003, 13:34:25 »
leuke vondst BlomDondje  ;D

kvind het toch iets raar zenne.....en die foto, 't lijkt me geen zanger, eerder een sportman?

het staat ook in spiegel hé



whiteboy zal wel nix zijn, is een merk van racekledij









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline dominiek.be

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There Is Reason To Believe
Re:Filmpje
« Reactie #22 Gepost op: 13-01-2003, 13:52:25 »
Ik denk dat we van dat 'spiegelschrift' niet raar moeten opkijken. Een aantal jaar geleden bleek m'n namelijk in de Nederlandse mol-serie ook TV-beelden 'gespiegeld' te hebben, enkel en alleen omwille van "esthetische televisionele overwegingen" of zoiets.

Kortom : 't zal op die manier gewoon schoner in beeld gekomen zijn...








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #23 Gepost op: 13-01-2003, 13:57:14 »
ik dacht dat die poster gewoon op die glazen deur hing die opengedaan werd..








Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Filmpje
« Reactie #24 Gepost op: 13-01-2003, 15:05:34 »
Haha een Reno Alzetta kan ik niet vinden maar wel een Nico Alzetta en laat dit nu zijn adres zijn:
Na de vespers en het lof kon ons Tante Nonneke het niet nalaten om heimelijk, en met het risico van de banbliksems van Zuster Stella over haar te krijgen, een blik in de onuitputtelijke gegevensbank van onze kloosterbibliotheek te werpen.Die leerde mij dat de naam Alzetta vrij frequent terug te vinden is in Italië. Hij komt o.a. voor bij kandidaturen in fysica, bij Orden van Advocaten,lingeriefabricanten,koffiehandelaars en nog meer van dat moois.Dat wordt een schier onmogelijke opdracht om daar een eventuele tip uit te halen.
Het woord Reno betekent vrij vertaald "Rijn" maar komt vooral voor in plaatsnamen zoals bvb "Casalecchio di Reno"
Reno levert echter ook het woord "nero" op, wat dan verwijst naar "zwart" zoals in " de mol is zwart" en ook naar de berucht Romeinse keizer Nero die Rome in vuur en vlam zette.
Of misschien dat er ergens op een locatie gefilmd is waarbij Reno in de naam voorkomt ?
Tot zover mijn eerste bevindingen,maar de queeste gaat uiteraard verder.
Nu trek ik mij even terug in mijn kloosterkamertje om in stilte te bidden voor een goede afloop van deze moeilijke zoektocht...  
 







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #25 Gepost op: 13-01-2003, 16:27:03 »
Ik kan weer 'ns 't filmpje niet bekijken. (D.w.z. Windows Media Player opent zich wel, maar 't filmpje star niet) :(

Maar iig bedankt Wolfje voor 't online zetten van 't filmpje en bedankt vlaming voor 't maken van screen-shots, zodat ik er ook iets van mee krijg.

Reno levert echter ook het woord "nero" op, wat dan verwijst naar "zwart" zoals in " de mol is zwart"

Call me crazy, maar dit in combinatie met 'whiteboy' (= volgens mij 'n soort scheldnaam voor blanken, net als 'boy' 'n scheldnaam is voor zwarten in de VS) en met 't vreemde profiel van Shadia (zie dit topic ), zie ik 't als 'n aanwijzing dat Shadia de mol is. Ik weet 't klinkt allemaal wat ongeloofwaardig en ik ga me hier absoluut niet op blind staren, maar ik ga haar wel goed in de gaten houden die Shadia.  ;)

Wat dat spiegelbeeld betrefd, dat 't affiche op 'n deur geplakt is en de deur nu open staat, zou natuurlijk 'n goede verklaring zijn. Vreemd blijft dan wel dat die kandi er naar aan 't staren is. 't is net alsof hij 't aan 't lezen is en dat doe je natuurlijk niet als iets in spiegelbeeld is. Dan zou hij wel de deur hebben dichtgemaakt. Ik denk eerlijk gezegd dat hier misschien gewoon weer om een of andere vage reden 't camerabeeld is omgedraaid.  :-\








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #26 Gepost op: 13-01-2003, 16:34:46 »
Eindelijk heb ik het kunnen zien! Dank u zeer wolfje! Er leek wel een vloek op te rusten. Al 2 keer moltrailer net gemist op tv en nu ik hier het filmpje online wou bekijken crasht de pjoeter. Adrenaline en stress alom hier ten huize azerty.

Het ziet er spannend uit! En ik be nweg van de muziek! (l)








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #27 Gepost op: 13-01-2003, 16:40:43 »
Ik kan weer 'ns 't filmpje niet bekijken. (D.w.z. Windows Media Player opent zich wel, maar 't filmpje star niet) :(

ik had een tijdje geleden ook dat probleem! heb je de laatste nieuwe media player? let er op dat bij opties/file types het betreffende formaat geselecteerd is (selecteer voor het gemak misschien alles)

Citaat
Vreemd blijft dan wel dat die kandi er naar aan 't staren is. 't is net alsof hij 't aan 't lezen is en dat doe je natuurlijk niet als iets in spiegelbeeld is.

't is waarschijnlijk niet duidelijk op dat screenshot maar hij leest het niet echt hoor, hij loopt er langs....

mvg
vlaming







« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 16:41:10 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline dutchsatellite

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Filmpje
« Reactie #28 Gepost op: 13-01-2003, 17:17:32 »
Hoi, allemaal hopelijk gaan we weer een leuk moljaar tegemoed, volgens mij zitten er in dit schrikwekkende filmpje al aanwijzingen: veel geluid door elkaar ...








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Filmpje
« Reactie #29 Gepost op: 13-01-2003, 17:22:28 »
Veel montagewerk om wat nieuwsgierigheid op te wekken, maar voor de rest weinig mee aan te vangen.
Ik zat mij al een tijdje af te vragen waarom ze nog geen groepsfoto gepubliceerd hebben zoals ze gewoonlijk doen, dan is het ook voor de kijker meteen iets meer herkenbaar, maar het gegeven dat ze elkaar in de eerste opdracht moeten zien te vinden zonder elkaar vooraf te kennen, zal hierin wel spelen uiteraard.









De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #30 Gepost op: 13-01-2003, 17:23:16 »
Wow, geweldig dat filmpje. Ik kan niet wachten tot het zondag is! Ze laten best veel zien vind ik (alhoewel in forum termen misschien). We hebben nu in ieder geval al een indicatie van de opdrachten die komen gaan. Ben benieuwd wat we in de (hoe heet zoiets) introductiefilm te zien krijgen (dat filmpje waarin alle kandidaten steeds worden voorgesteld aan het begin van een aflevering).







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #31 Gepost op: 13-01-2003, 17:39:10 »
Ik heb 't filmpje inmiddels ook mogen bewonderen.  :)  (nadat ik de computer opnieuw opgestart heb, deed hij 't ineens.  ::) )

't ziet er echt geweldig uit! 't gaat allemaal heel snel, maar nadat ik 'm 10 keer bekeken heb is 't allemaal veel duidelijker geworden. Er zitten denk ik veel leuke, maar ook zeer spannende opdrachten in!

Ik meen trouwens ook de balvang-opdracht van de Nederlandse serie van vorig jaar te herkennen. Er staan op 'n gegeven moment 3 mensen in 'n soort kraakpant. Eentje staat midden op 'n groot vierkant vlak naar boven te kijken en de andere twee staan toe te kijken. 't lijkt net alsof de persoon die naar bovenkijkt iets probeert te vangen.  :)

Er komt trouwens ook nog behalve 'whiteboy' en 'reno alzetta' 't woord 'Vforce' voorbij, maar ik geloof dat dit op de helm van de kandi in 't vliegtuigje staat en 't zal dan wel gewoon 't merk van de helm zijn.  :-\

't is waarschijnlijk niet duidelijk op dat screenshot maar hij leest het niet echt hoor, hij loopt er langs....

Oke, dan heb ik niks gezegd.  :-X








Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Filmpje
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2003, 17:50:10 »
WOW! WOlfje bedankt! Ik ben helemaal verguld. Ga nog 10 x kijken naar het filmpje zo.
Het enige gezicht wat trouwens goed te zien is is het laatste. Daarna zie je direct "De Mol" in beeld. Dit viel me eigenlijk als eerste op.

Vlaming: wat ben je toch een god op computergebied. Zo´n stukkie uit dat filmpje halen! Fantastisch gewoon. (vorig seizoen ook met volle teugen genoten van je site over George!) Maak je weer zo´n site over jou Mol? Ik hoop dat we dan weer dezelfde verdachte op het oog hebben!







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Filmpje
« Reactie #33 Gepost op: 13-01-2003, 18:03:42 »
Was het laatste gezicht niet die van Michiel, de presentator??
Zou die de mol zijn dit jaar ja??  ;D







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Filmpje
« Reactie #34 Gepost op: 13-01-2003, 18:10:00 »
Was het laatste gezicht niet die van Michiel, de presentator??

Ik heb die Belgische serie nog nooit gezien from there! Was ik altijd te laat mee zeg maar. Afin, dit jaar dus wel en dan weet ik vast op wie ik niet moet letten.

 :-[  :-[ ik kan wel als een molletje door de grond zakken  :-[  :-[







« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 18:11:59 door Dreber »
Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #35 Gepost op: 13-01-2003, 18:10:22 »
Was het laatste gezicht niet die van Michiel, de presentator??
Zou die de mol zijn dit jaar ja??  ;D

LOL!! dàt zou nog eens origineel zijn!  ;D







« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 18:11:09 door wolfje »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #36 Gepost op: 13-01-2003, 18:12:36 »
Yep inderdaad Michiel. Zou best wel eens De Mol kunnen zijn dit jaar. Want niets is wat het lijkt!  8)

En ik denk niet echt dat het de balvangopdracht was, want ik meende ook een touw zien hangen hebben en dacht dat iemand net aan dat touw ging trekken.
Oh en op dat glas dat die iemand daar stukslaat staand van die bowling kegels.







« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 18:34:07 door Robbieazerty »

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Filmpje
« Reactie #37 Gepost op: 13-01-2003, 18:43:48 »
Thx Wolfje, heel leuk!

Ik ga alleen minder buitenlandse molseries kijken want meen weer 4 opdrachten te herkennen:

Kleiduivenschieten (met een kleine twist offcourse)
Dat ze die deur intrappen, volgens mij moet ze daar de andere kandi's zoeken, zo was het in een andere opdracht tenminste...
Op die jetski, in een andere opdracht die ik heb gezien moesten ze daar een eiland in kaart brengen...
Dat stuntvliegtuig: de andere kandi's moeten raden hoe de stunt heet die het vliegtuig doet, leukste is dat er dus bij elke stunt een kandi ook daadwerkelijk in het vliegtuig zit  :D

Ik weet dus niet zeker of het dezelfde opdrachten zijn maar zo ziet het er wel uit...


Mij bekruipt ook een déjà vu gevoel bij het zien van sommige opdr88. Heb (met dank aan Robbieazerty) ook Australian Mole 2 & 3 gezien en volgens mij komen er ook assignments van onze tegenvoeters in voor.
Dat er bepaalde proeven terugkomen is vrij normaal, op dat gebied is het vrij moeilijk om met iets nieuws te komen, lijkt me.
Btw, mochten er nog mensen zijn die iets willen verduidelijkt zien : ben ook de trotse eigenaar van een digicam, zal mijn Canon Ixus 330 al maar klaar houden zeker?  ;D
Tot slot nog even Wolfje bedanken voor online zetten van het filmpje!

Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #38 Gepost op: 13-01-2003, 18:51:56 »
't is graag gedaan hoor iedereen!  :D maar eigenlijk is het de persoon die het als attachment postte in die MSN-community die al het werk deed; ik heb het maar gewoon online gezet. heb jammer genoeg zelf de apparatuur niet voor.  :'(  >:(








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje
« Reactie #39 Gepost op: 13-01-2003, 19:18:45 »
Tof filmpje!

Ik heb het geluid meteen opgenomen en achteruit gedraaid, versnelt en vertraagd maar heb geen kreten als 'Stijn is de Mol' gehoord.  :P