Auteur Topic: Filmpje  (gelezen 28285 keer)

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Filmpje
« Reactie #60 Gepost op: 14-01-2003, 13:29:53 »
Ondertussen is men dan toch al op de radio de luisteraars wat aan het warm maken voor zondag...








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #61 Gepost op: 14-01-2003, 14:22:06 »
Ik heb em EINDELIJK op tv gezien! En het grootste gedeelte staat op video ook! wiehoew!

Anyway, als jullie toch vanalles willen zoeken: bij het shot van het zwartherig meisje met blauw topje langs achter zie je links op de muur het getal 83 staan. De 8 in't groen, de 3 zwart. Veel plezier ermee. ;)








Offline Mahtob

  • Forumlid
Re:Filmpje
« Reactie #62 Gepost op: 14-01-2003, 19:05:10 »
Liegende mensen kijken je ook vooral niet in de ogen.. die draaien namelijk hun ogen weg (let maar eens op om je heen)!

George kreeg een speciale training in hoe je moet liegen!







molzot

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #63 Gepost op: 14-01-2003, 21:10:39 »
ik kan eigenlijk wel liegen zonder mijn gezicht ergens naartoe te moeten draaien hoor :-\

Anywee, ik vermoed dat we voorlopig niet veel verder zullen raken met dat filmpje zolang we geen eerste aflvering gezien hebben...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje
« Reactie #64 Gepost op: 14-01-2003, 21:30:42 »

 ik vermoed dat we voorlopig niet veel verder zullen raken met dat filmpje zolang we geen eerste aflvering gezien hebben...

Ik denk het ook. Het filmpje is wel erg handig voor het voorspellen van de afvaller; of beter gezegd; aan het filmpje is te zien welke kandidaten (of in ieder geval een aantal zijn goed te herkennen) welke opdrachten doen. En aangezien je in het voorstukje de opdrachten ziet van de volgende aflevering valt hier een boel uit af te halen.

Zo was het bijvoorbeeld bij de de laatste Nederlandse serie dat je kon weten dat John er pas uit zou gaan nadat ie naar beneden getokkeld was via een koord. (In de estafette-opdracht). Dit gaat natuurlijk wel ten koste van de spanning tijdens de executie. Ik verdacht John maar wist bij de eerdere executies dat hij er niet uit zou gaan omdat ie nog niet getokkeld had. :)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #65 Gepost op: 14-01-2003, 22:42:33 »
Op volgende site kan je voorstukjes horen van de muziek die in het filmpje gebruikt is. Soundtrack van Requiem for a Dream dus. Ik was er al helemaal weg van en het wordt nu echt mijn favo cd!!
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00004Y6Q5/qid=1042580435/sr=2-2/ref=sr_aps_prod_2_2/302-4764052-2983212








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #66 Gepost op: 16-01-2003, 20:13:39 »
een volgend filmpje staat al online; meer beelden en vooral: gezichten!  :D
mms://msn02.cableandwireless.be/msnodm/demol3/demol3trail2.wmv








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #67 Gepost op: 16-01-2003, 20:25:41 »
Wiehoew, heb het ook net gezien in je e-café! ;)
Nu raden wie wie is. Volgens mij is die krullenbol Christophe. Of Stijn omdat ie er wel jong uitzag.








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Filmpje
« Reactie #68 Gepost op: 16-01-2003, 20:25:53 »
Het meest opvallende voor mij bij allereerste keer bekijken: er zitten al zeker 3 mooie vrouwen in het spel!  ;D
Voor de rest kan je er niet al te veel uit afleiden denk ik. Ik denk dat die jongeman met zonnebril een beetje de George van de groep is (eerste indruk van mij hè).  ;)
De man die aan het touw hangt is de dubbelganger van Aimé Anthuenis (voor onze Nederlandse collega's :  de trainer van onze nationale voetbalploeg) en die andere kalende, lachende man met bril lijkt een beetje op iemand uit mijn dorp.
Die jongeman (krullen) met bril reageert alsof ie raadsels aan het oplossen is en het ff niet meer weet.
Waarschijnlijk hebben andere mensen meer opgemerkt!  ;)


Greetz

ambijans







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Filmpje
« Reactie #69 Gepost op: 16-01-2003, 20:29:36 »
Het meest opvallende voor mij bij allereerste keer bekijken: er zitten al zeker 3 mooie vrouwen in het spel!  ;D
Voor de rest kan je er niet al te veel uit afleiden denk ik. Ik denk dat die jongeman met zonnebril een beetje de George van de groep is (eerste indruk van mij hè).  ;)

You read my mind, ook ik kreeg een george-deja-vu-gevoel. En wat die mooie vrouwen betreft: vooral die met dat koffiekopje!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #70 Gepost op: 16-01-2003, 20:31:41 »
Wiehoew, heb het ook net gezien in je e-café! ;)

ja, want dààr lees je 't 't eerst!  8)

MOEHA! ik moet zéker nièt in de reclame gaan.  :-[ ;)

Citaat
Nu raden wie wie is. Volgens mij is die krullenbol Christophe. Of Stijn omdat ie er wel jong uitzag.

ik vind de vrouwen er serieus verdacht uitzien. die in het begin met haar kort haar en dan die magda-look-alike!  ;D








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Filmpje
« Reactie #71 Gepost op: 16-01-2003, 20:32:27 »
You read my mind, ook ik kreeg een george-deja-vu-gevoel. En wat die mooie vrouwen betreft: vooral die met dat koffiekopje!
Die ook ja!  :P
Ambijans is verliefd!  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #72 Gepost op: 16-01-2003, 20:33:57 »
ambijans heeft niet veel nodig precies.








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #73 Gepost op: 16-01-2003, 20:36:40 »
Die ook ja!  :P
Ambijans is verliefd!  ;D
Op degene waarbij Pino een george-deja-vu kreeg? :)

Anyway, die met die bril zal Stijn wel zijn en die krullenbol Christophe (die veel Engels tussendoor spreekt volgens de krant)








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Filmpje
« Reactie #74 Gepost op: 16-01-2003, 20:38:14 »
ambijans heeft niet veel nodig precies.
LOL







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #75 Gepost op: 16-01-2003, 20:42:03 »
't filmpje hapert wat bij mij, dus ik weet niet of ik alles wel heb gezien. Maar ik vind die begintekst zo vreemd: 'de komende 30 seconden' en dan 'of haar' en dan 'te zien krijgen'. Aangezien dit niet bepaald lekker loopt achter elkaar, mis ik steeds 'n paar woorden geloof ik.  :-\

Iemand die 't wel alle woorden kan zien?

Leuk filmpje weer. Jammer dat we nog niet weten wie wie is, maar 't lijken me allemaal interessante kandi's. Spannend dat je op 't laatst de wind nog zo hoort als 'de mol' in beeld staat.  :)








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Filmpje
« Reactie #76 Gepost op: 16-01-2003, 20:44:54 »
Misschien heeft De Mol die wind wel gelaten ;)

De zin zal wel moeten zijn 'De komende 30 seconden (zal u hem) of haar te zien krijgen'








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #77 Gepost op: 16-01-2003, 20:46:34 »
ahà! maar wie weet is dat een TIP!! en is de mol dus een vrouw!  8)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #78 Gepost op: 16-01-2003, 20:50:10 »
ahà! maar wie weet is dat een TIP!! en is de mol dus een vrouw!  8)

Of juist 'n man, want dat gedeelte laten ze weg.  :-\

Ik begrijp dus dat jullie ook geen woorden meer tussen deze drie stukjes te zien krijgen?  ???

Ik dacht dat 't aan m'n computer lag, omdat 't filmpje verderop ook vaak blijft hangen...








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #79 Gepost op: 16-01-2003, 20:52:25 »
nee, het ligt niet aan Han hoor, ook ik krijg die rare zin te zien  :-\ kwenie of het een hint is maar kvind het wel raar if ya ask me... de kandidaten zien er alvast heel tof uit ! nu nog onbekend, straks gekend door heel vlaanderen en wat hollanders...







banaan begint met een b, soms met een s