Auteur Topic: Michiel op tv vanavond!  (gelezen 16693 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #60 Gepost op: 12-01-2003, 23:46:16 »
Ik wist wel dat wij dit seizoen op 1 lijn zouden zitten, Vlaming! :)









nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #61 Gepost op: 13-01-2003, 11:06:09 »
Dat krijg je nu met die ondergrondse cultuurbarbaren, tss, tss, tss,... 8)








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline imka

  • Forumlid
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #62 Gepost op: 15-01-2003, 17:13:36 »
Michiel zit vanavond in De Laatste Show ! TV1 - 22u20
http://www.delaatsteshow.be/gasten/index.php








Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #63 Gepost op: 15-01-2003, 17:20:04 »
Ja maar hij mag niks zeggen. Het blijft dit keer toch wel allemaal lang in nevels gehuld, mijn gedacht!








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #64 Gepost op: 15-01-2003, 17:41:18 »
Ja maar hij mag niks zeggen. Het blijft dit keer toch wel allemaal lang in nevels gehuld, mijn gedacht!

Misschien tonen ze wel niet uitgezonden bloopers uit de vorige series? ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #65 Gepost op: 15-01-2003, 17:53:43 »
Michiel zit vanavond in De Laatste Show ! TV1 - 22u20
http://www.delaatsteshow.be/gasten/index.php

Leuk! Dat ga ik zien! Ik heb die Michiel de Vlieger nog nooit eerder op tv gezien trouwens... :-\








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #66 Gepost op: 15-01-2003, 18:32:42 »
der moet voor alles een eerste keer zijn ;) ik ga ook kijken !! * als ik erop denk, maar mijn medehuisgenoten zullen mij wel op tijd verwittigen é? *engelengezichtje* *







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #67 Gepost op: 15-01-2003, 23:03:21 »
Michiel zit vanavond in De Laatste Show !  TV1 - 22u20
http://www.delaatsteshow.be/gasten/index.php

Hee Imka! Welkom terug!  :D

Ik heb 't net gezien en ik vond 't erg grappig moet ik zeggen. Geen nieuwe info, maar wel leuk hoe men al dat hele promofilmpje geanalyseerd had! De presentator (geen idee hoe die heet, sorry  :-[ ) ging 't ook achterstevoren afspelen en zo. Hij had ook al 'n hele theorie wie de winnaar en mol was op basis van dat filmpje....

Ik heb me kostelijk geamuseerd. Bedankt voor de tip imka.  :)








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #68 Gepost op: 15-01-2003, 23:07:27 »
de laatste show is toch met Bruno Wijndale of zo. altijd leuk alleen heb ik nu wat weinig tijd ervoor, dus heb ik het gemist  >:(. maar ja zal het ergens wel weer online zijn verschijnen of iig de highlights







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #69 Gepost op: 15-01-2003, 23:09:37 »
SUPER grappig! Hij zo achterstevoren spoelen en dan hoor je 'Karel is de Mol' whahaha er doet wel geen KArel mee maar ja.

Volgens mij nam gewoon heel het forum op de hak. ;)








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #70 Gepost op: 15-01-2003, 23:30:39 »
SUPER grappig! Hij zo achterstevoren spoelen en dan hoor je 'Karel is de Mol' whahaha er doet wel geen KArel mee maar ja.

Volgens mij nam gewoon heel het forum op de hak. ;)
Karel De Gucht van de VLD is de Mol, wait and see in May!  :P







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #71 Gepost op: 16-01-2003, 04:13:06 »
ik heb het gemist......kan er iemand het filmpje online zetten? aub....


ciaoooo
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #72 Gepost op: 16-01-2003, 09:13:34 »
SUPER grappig! Hij zo achterstevoren spoelen en dan hoor je 'Karel is de Mol' whahaha er doet wel geen KArel mee maar ja.


Ja, dat was wel grappig ja.  ;D Maar je zag Michiel de Vlieger wel schrikken toen die presentator dat filmpje achteruit ging spelen. Alsof er echt een aanwijzing in zit...  ??? Maar dat is niet zo. Had ik al meteen geprobeerd.  8)

De presentator heet trouwens Bruno Nogwattes, net als een van de kandidaten hè. Zou wel grappig zijn als Bruno de mol is.  :P








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #73 Gepost op: 16-01-2003, 13:28:31 »
ik heb het gemist......kan er iemand het filmpje online zetten? aub....


ciaoooo
vlaming
Daar heb ik helaas niet de apparatuur voor.
Maar op de site van de laatste show (www.delaatsteshow.be) staat een verslag van de aflevering. Hier het stukje van De Mol:
Er komt een derde reeks van ‘De mol’ maar wel op een onmogelijk uitzenduur: om kwart voor acht, alstublieft. Jaja, ‘s avonds. En het is onmogelijk om op zondag een taart richting schoonouders te versturen, via de post. Schoonouders zullen van bezoek verstoken blijven tot iedereen weet wie de mol nu eigenlijk was. In treinen zullen de gesprekken dan stokken tot men in mei de vakanties reeds boekt. Weer een onderwerp gevonden.

Michiel Devlieger kwam tekst en uitleg bij de derde reeks verschaffen. Hij mocht veel vertellen, maar niet alles. Eerst was daar De ziener, een man die voor zijn plezier naar alle journaals kijkt: men kan zulks nauwelijks bevatten.

10.000 would be-kandidaten belden de afgelopen maanden de redactie van ‘De mol’. Het was moeilijker kiezen dan bij vorige edities, want iedereen heeft het programma nu wel eens gezien. Wat is nu een goeie mol? Iemand met een dubbele agenda die een mol wil zijn, simpel. Maar stel nu dat die mol een relatie begint met één der kandidaten? Dan zal dat even besproken worden. Men kan dus enkel hopen. Een mol die meteen ook het hele programma verkloot? Dat zorgt voor een onvergetelijke vierde of vijfde aflevering; hangt er een beetje vanaf wanneer alles in de soep draait. “Mijn fout? Jouw fout!” Doen!

In de begeleidende trailer had Bruno aanknopingspunten gevonden. De mol is: die met die muts. Het zou nog wel leuk wezen moest iedereen de identiteit van de mol kennen, bezwoer Michiel, maar nu ook weer niet zo leuk. Onzin: je wéét dat in ‘Carrie’ een hand uit een graf zal schieten en juist daarom blijft iedereen zich een infarct schrikken.









Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Michiel op tv vanavond!
« Reactie #74 Gepost op: 16-01-2003, 19:59:07 »
Onzin: je wéét dat in ‘Carrie’ een hand uit een graf zal schieten en juist daarom blijft iedereen zich een infarct schrikken. [/i]

nja en tis erg kl*tig als je die film de eerste keer ziet en je zegt tgn Knudde: bwa da was wel ni zooo eng é... en je verdomme 10 seconden later een bult schrikt ! damn !!!!

maar om op het interview terug te keren :
't was tof om te zien en te merken hoe Michiel het wel nog moeilijk moet hebben om niks te lossen met al die vragen en ook nog hoe ze het filmpje geanalyseerd hadden enzo :) maar niet om te zeggen dat het van essentieel belang was :) het scherpt natuurlijk wel weer de drang naar zondag aan...







banaan begint met een b, soms met een s