Auteur Topic: Sneak Preview ...  (gelezen 16898 keer)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2003, 00:35:34 »
oooooo dat was gaaf zeg
harstikke leuk zeg, gaaf spel zo meteen.

* jokivin houd verder haar mond maar dicht voor de mensen die het nog niet hebben gezien ;)[/size]







Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2003, 00:36:14 »
Bij mij viel ie ook regelamatig weg. Zeg maar de hele tijd. Ben het nu opnieuw aan het proberen. Eens kijken of het lukt.....








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #42 Gepost op: 19-01-2003, 00:36:23 »
Maar wacht eens... de Mol heeft die eerste drie uitgekozen. Betekent dat dat hij/zij in ieder geval niet bij die eerste drie zit?  ???
Dat lijkt in eerste instantie een logische gedachtengang, maar misschien wilde de Mol wel zelf gidsen?
Ook opvallend: ik denk dat geen van deze 3 vrouwen het boek van Allan Pease 'Waarom mannen niet kunnen luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen' hebben gelezen!  ;D
Uit dat eerste stuk (b)lijkt alleen maar dat Sandra zich niet altijd aan de afspraken hield en dat ze allemaal nogal problemen hebben met namen, dat belooft...  :P







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #43 Gepost op: 19-01-2003, 00:36:34 »
@ Heinz: ik weet niet of enkel de 1e aflevering 70 minuten duurt, maar het lijkt me best mogelijk.

@ davidee: De Mol kan zichzelf ook kiezen om in die groep van 3 te zijn.

Anyway het ziet er superleuk uit en de drie hoofdrolspelers zijn allemaal al superverdacht.
NIET VERDERLEZEN ALS JE HET NIET GEZIEN HEBT EN MOPRGEN NOG VERRAST WIL ZIJN.
Hadden we in NL 3 het Harry Potter incident, krijgen we nu het 'kompas in het water gooien' incident. Of die kandidaat (Corry) die onder die brug op de boot zat en die Inge zag haar niet.








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #44 Gepost op: 19-01-2003, 00:37:38 »
Nou toppie beeld en geluid, deed ons wel erg aan de kaartleesopdracht in de ne mol3 denken. ;) Maar die sandra, wel erg verdacht ;)







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #45 Gepost op: 19-01-2003, 00:40:31 »
Oh en de muziek is afgekeken van Tomb Raider 2, die hadden ook zo'n soort muziek in Venetië. Weet niet waar Tomb Raider het van afgekeken heeft ;)








Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #46 Gepost op: 19-01-2003, 00:40:35 »
Dat zag er goed uit, en ik weet al een paar verdachten. Zeg maar iedereen die mensen moest vinden en allen die niet gevonden zijn :o








Offline imka

  • Forumlid
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #47 Gepost op: 19-01-2003, 00:41:28 »
Christophe zegt : "Ik was de eerste." --> Hoe weet hij dit?
Later zegt hij : "Ah, je hebt mij gezocht ? Nice game he !"








Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #48 Gepost op: 19-01-2003, 00:41:32 »
Heeft iemand het kunnen opnemen? Ik heb namelijk alleen maar wat flitsen gezien. En ik kan natuurlijk niet wachten tot morgen, ik wil het nu zien!!








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #49 Gepost op: 19-01-2003, 00:41:39 »
deed ons wel erg aan de kaartleesopdracht in de ne mol3 denken. ;)

Bedoel je niet de geldwagenopdracht? Dan ben ik 't met je eens dat dit idd 'n variant daarop is. Dat maakt 't niet minder leuk trouwens.  :)

Citaat
Maar die sandra, wel erg verdacht ;)

Zeker! Ze heeft 't maar net gehaald om op tijd maar haar gevonden kandi terug te komen.
Was George bij de geldwagenopdracht niet ook maar net op tijd?  ???








Offline McPhisto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #50 Gepost op: 19-01-2003, 00:43:41 »
Deed me ook al aan de geldwagenopdracht denken.

En nu jullie het zeggen: inderdaad, de mol kan heel goed voor dit groepje gekozen hebben.








Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #51 Gepost op: 19-01-2003, 00:44:43 »
Over George: Inderdaad, hij kwam nog net aanlopen in de laatste 10 seconden, tsk, mol...

De geldwagenopdracht, indeed. Nee niet minder leuk, is ook wel een stevig gewijzigde variant ;). Pool is dus ingevuld ;).

BTW, dit zijn de woorden van Lucretia én WCEend ;)







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #52 Gepost op: 19-01-2003, 00:48:59 »
Oh en de muziek is afgekeken van Tomb Raider 2, die hadden ook zo'n soort muziek in Venetië. Weet niet waar Tomb Raider het van afgekeken heeft ;)

Als ik me niet vergis kwam de muziek uit de serie "The Saint" met Roger Moore.








Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #53 Gepost op: 19-01-2003, 00:50:55 »
dat gezicht bij het eind van het spotje, bij "de mol houdt je wakker", wie is dat?








Offline imka

  • Forumlid
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #54 Gepost op: 19-01-2003, 00:54:55 »
Inge lijkt wantrouwig, en wacht tot Bruno buitenkomt, nadat Nicole zei dat hij al op weg was naar Sandra. (Inge : "Ik zag niemand buiten komen" -- Nicole : "(zucht) Hij komt nu pas de trappen af")








Offline McPhisto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2003, 00:55:15 »
Dit begin geeft trouwens hoop op een goede website. Ik hoop dat er filmpjes van alle afleveringen online komen...

De website van de laatste Nederlandse serie was trouwens ook goed...








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2003, 10:30:48 »
Inge lijkt wantrouwig, en wacht tot Bruno buitenkomt, nadat Nicole zei dat hij al op weg was naar Sandra. (Inge : "Ik zag niemand buiten komen" -- Nicole : "(zucht) Hij komt nu pas de trappen af")

Haha,  ;D ja, dat was wel erg grappig!  :D
« Laatst bewerkt op: 22-07-2003, 17:52:46 door Heinz »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2003, 12:03:14 »
so dit was echt n leuk filmpje! maareh, dat nicole dat kompas in het water gooit vind ik een beetje te obvious. en aangezien er meer mensen heel erg verdacht waren zitten ze volgens mij nu allemaal in de fase van zichzelf verdacht maken zonder er echt op te letten of er geld bij de pot komt.
wat mij trouwens ook opviel was iets in het begin. als de presentator (sorry weet zn naam niet meer psies)de videoband of whatever het is aan de mol geeft, zie je de arm van de mol. die arm is duidelijk een mannenarm want hij is geloof ik best wel gespierd maar dr zitten ook heel veel haren op. natuurlijk hoeft deze persoon niet de echte mol te zijn maar gewoon een stand in, maar ik vond dat wel heel erg opvallend.
verder was het idd een variant op de geldwagen opdracht gecombineerd met het chaotische van de portvaten opdracht, maar ik vond hem daarom niet minder leuk!
oh ja, wat me ook opviel: aan het begin toen het filmpje nog niet begonnen was kon je al wel het filmpje openen. toen kreeg ik een grijs beeld waarop op een gegeven moment het volgende verscheen: ? 59. ik weet niet zeker of er ? of 1 stond, en misschien was dit wel de tijd tot het echte filmpje, maar hij telde niet af en de tijd tot het filmpje bedroeg op dat moment nog maar een halve minuut ofzo.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2003, 12:20:47 »
Bij mij telde de tijd wel af van 1:59 tot het filmpje. ;)

En ik dacht eerst ook een mannenarm te zien omdat er veel haar op stond, maar even later werd het vanuit een andere hoek gefilmd en zag je dat het een trui was met veel pluisjes op. Denk niet dat ze het zo makkelijk zullen maken. ;)








Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2003, 12:30:15 »
En wie is er zo gek het filmpje binnen nu en een uur online te zetten?  8)







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD