Auteur Topic: Sneak Preview ...  (gelezen 16897 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #60 Gepost op: 19-01-2003, 16:09:38 »
aha ik heb vannacht ook kunnen, lees moeten kijken.

Allereerst wordt hier gezegd dat het Inge is die Nicole Nathalie noemt, nee dat doet sandra dus, die verder een walkietalkie meeneemt voor een 4e persoon, zonder dit te overleggen, zich niet aan afspraken houdt, geen contact zoekt.
Leuk mens die Sandra.

Het rare wat ik vind aan de teaser is dat Christophe, volgens mij, zegt ik was de groene, hoe weten ze welke kleur ze zijn,

Ik heb het bgein gemist dus heb ook de bewuste arm niet gezien.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #61 Gepost op: 19-01-2003, 16:41:19 »
Ik heb het niet gezien want ik moest gaan slapen maar zie straks wel ... Zen e dingen waar ik speciaal moet naar kijken ofzo ?
Melissa
xxx
ps ik vind het nu al spannend , woooo !! :P








Dikke zoen,
Melissa

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #62 Gepost op: 19-01-2003, 16:46:55 »
Ik heb het niet gezien want ik moest gaan slapen maar zie straks wel ... Zen e dingen waar ik speciaal moet naar kijken ofzo ?
Melissa
xxx
ps ik vind het nu al spannend , woooo !! :P

Je moet er vooral op letten dat je je replies allemaal in een kleur zet die we allemaal kunnen lezen, zou ik zeggen...  ;)
Dat rose doet echt pijn aan mijn ogen!  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #63 Gepost op: 19-01-2003, 16:59:46 »
JA ik weet het maar ik ben hier nog maar net op dit forum en daarmee ik probeer alles een beetje uit ! Hopelijk kan je dit lezen  ;D







Dikke zoen,
Melissa

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #64 Gepost op: 19-01-2003, 17:07:23 »
JA ik weet het maar ik ben hier nog maar net op dit forum en daarmee ik probeer alles een beetje uit ! Hopelijk kan je dit lezen  ;D
Dit kan ik idd lezen, maar nu moet ik wel huilen omdat paars de kleur is van mijn favoriete voetbalploeg Anderlecht en die hebben net van die Westelse boeren verloren!  :'(
Ik zou zeggen, niet te veel experimenteren en gewoon één vaste kleur kiezen.  ;)
En dan nu weer volledig on-topic.  :P







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #65 Gepost op: 19-01-2003, 17:16:53 »
Ok doe ik hoor maar ik denk dat men vast kleureke rood zal worden !
Dikke zoen
en sorry dat ik hier effe afwijk van de topic  :-[
Doei !!!








Dikke zoen,
Melissa

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sneak Preview ...
« Reactie #66 Gepost op: 19-01-2003, 18:03:10 »
Allereerst wordt hier gezegd dat het Inge is die Nicole Nathalie noemt, nee dat doet sandra dus, die verder een walkietalkie meeneemt voor een 4e persoon, zonder dit te overleggen, zich niet aan afspraken houdt, geen contact zoekt.
Leuk mens die Sandra.
Hebben ze dan echt laten zien dat zij zonder overleg die walkie talkie meenam? Want je hoort Nicole ook nog zeggen van 'Tja die hadden we toch beter hier gelaten.' WE dus, ik denk dat ze daar wel over gesproken hadden. En dat Sandra die walkie talkie gewoon gaf aan de persoon die zij als eerste zou vinden.

Het rare wat ik vind aan de teaser is dat Christophe, volgens mij, zegt ik was de groene, hoe weten ze welke kleur ze zijn,
Dat heb ik hem niet horen zeggen. Als het inderdaad zo is, is het wel vreemd, want ze wisten niet eens dat ze een GPS hebben en hij vroeg zelf ook nog van 'Ah jullie moesten ons vinden? Nice game.'