Auteur Topic: Inge is (niet) de mol!  (gelezen 78980 keer)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 22-02-2003, 17:35:41 »
Ze zei toch in t begin van ik wil wel achterop want ik heb 5 jaar aan paardrijden gedaan??

Volgens mij zei Inge dit inderdaad in het begin ja. Later als het paard in gelop is roept ze: "help ik kan niet paardrijden"??? of iets dergelijks.

Lijkt me toch onmols gedrag en volgens mij wil ze zich hierdoor zelf verdacht maken om meer mensen uit het spel te krijgen.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #241 Gepost op: 23-02-2003, 07:51:37 »
... Later als het paard in gelop is roept ze: "help ik kan niet paardrijden"??? of iets dergelijks.

Lijkt me toch onmols gedrag en volgens mij wil ze zich hierdoor zelf verdacht maken om meer mensen uit het spel te krijgen.

Mag ik hierbij opmerken dat enkel de tv-kijkers, niet de kandidaten, haar dit hoorden roepen.
Hoe tracht ze zich bij de andere kandidaten verdacht te maken als deze niet horen of zien van haar actie ?

Dit is voor mij echter het ultieme bewijs dat Inge de Mol wel is :

Aflevering 3, de aanrijding.
Een cameraman van WV heeft in Humo verklaard dat ze wisten dat het ongeluk zou plaatsvinden ter hoogte van huisnummer 28.
Marc rijdt met de auto, de ploeg voor hem stopt ter hoogte van het huis met nummer 28. Marc stopt ook en kijkt in de achteruitkijkspiegel. Dat is niet onlogisch, want dat doe je wel meer als je dient te stoppen.
Inge kijkt naar buiten, ziet idd dat ze aan huisnummer 28 zijn aanbeland en maakt vervolgens haar autogordel vast.
Kort daarna worden ze aangereden.
Inge kijkt zelfs niet achterom.
Zij wist van deze aanrijding.
Inge is de Mol.







« Laatst bewerkt op: 23-02-2003, 07:54:15 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #242 Gepost op: 23-02-2003, 11:17:35 »
Inge kijkt naar buiten, ziet idd dat ze aan huisnummer 28 zijn aanbeland en maakt vervolgens haar autogordel vast.

Zij wist van deze aanrijding.
Inge is de Mol.

Als ze toch van de aanrijding wist, dan ging ze waarschijnlijk wel héél de rit met haar autogordel aanrijden, denk je niet ?







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #243 Gepost op: 23-02-2003, 12:58:11 »
Klopt , daarbij komt dat het altijd een risico blijft als je in deze situatie niet de mol achter het stuur zet. Je weet nooit hoe die gaat reageren , als je moet stoppen kijk je in je achteruitkijk spiegel en zie je het dus gebeuren. Met een  mol achter stuur kun je daarna ook efficienter en onopvallender met de politie onderhandelen. Ze moesten wel mee naar het buro , liefst zonder al te veel verzet.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #244 Gepost op: 23-02-2003, 20:46:26 »
Als inge de mol was had ze nooit met matras als ontbrekend atribuut gekomen daarvoor was geen enkele aanleiding .Zowel Shadia als Sandra hadden dit nl niet in de gaten . Zeer onmols van Inge







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #245 Gepost op: 23-02-2003, 20:49:48 »
Er liepen wel erg veel honden en katten rond in de aflevering van vanavond. Allemaal aanwijzing richting Inge natuurlijk, omdat ze dierenarts is. Vooralsnog ligt 't er veel te veel bovenop vind ik zelf.  :-\








Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #246 Gepost op: 23-02-2003, 20:50:04 »
Idd! Bovendien was Inge ook de enige die probeerde nog iets te maken van die 'Ikea-opdracht' want Shadia en Sandra deden helemaal geen moeite. (was er toen helemaal van overtuigd dat Shadia de mol was, maar verdenk mede hierdoor nu maar Sandra!)







Koekoek!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #247 Gepost op: 23-02-2003, 21:01:21 »
Ze leggen het er gewoon te dik bovenop, d.m.v. montage en zo.. ik geloof er iig niet meer in als ik dat al wel deed dan ;)







No Milk today???

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #248 Gepost op: 23-02-2003, 21:56:41 »
Ik blijf Inge toch een beetje vreemd vinden, hoor. Na Shadia's vertrek zegt ze dat ze het jammer vindt dat Shadia heeft moeten vertrekken omdat ze zo goed kon rijden en dat zullen ze zeker missen. Nu vraag ik je! Dus niet omdat ze Shadia een aardige meid vond of iets dergelijks, nee, ze kon goed rijden. Kan het een vooruitwijzing zijn naar volgende week? Het lijkt erop dat er een opdracht met een auto op stapel staat, die nogal wat vergt van de stuurmanskunsten van onze kandi's?







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Lowprofile

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #249 Gepost op: 23-02-2003, 22:55:04 »
Inderdaad. Inge zegt in het epiloog dat Shadia zo goed rijdt en wat zien we vervolgens in de trailer van de volgende aflevering ? Inge en Sandra in een geblindeerd busje. ik herkende het onmiddellijk.
Hoe weet Inge van de volgende proef ?
Overigens wat vonden jullie van haar uitleg over het Quebec-antwoord ?








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #250 Gepost op: 24-02-2003, 06:59:52 »
...Na Shadia's vertrek zegt ze dat ze het jammer vindt dat Shadia heeft moeten vertrekken omdat ze zo goed kon rijden en dat zullen ze zeker missen.

Is dit een insinuatie op de stockcar-race, waar Shadia het uiteindelijk toch niet zo goed deed, behalve voor de Mol dan ?

Het opvallendste in aflevering 6 was het feit dat Inge bij de dagboek-proef absoluut Sandra niet wou raken, tenzij voordat ze 1 dagboek had.
helemaal op het einde kan ze haar schieten, maar ze doet zelfs de moeite niet om haar achterna te lopen.
Even later heeft Sandra het 5e dagboek gevonden en komt het aan Inge vertellen.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #251 Gepost op: 24-02-2003, 10:59:19 »
helemaal op het einde kan ze haar schieten, maar ze doet zelfs de moeite niet om haar achterna te lopen.
Even later heeft Sandra het 5e dagboek gevonden en komt het aan Inge vertellen.

Stel je voor : je hebt een toren, met een gang er rond.  Er is slechts één ingang : de persoon die erin loopt heeft twee mogelijkheden : ofwel volgt de achtervolger, en kan de vluchter weer weglopen langs de ingang/uitgang.  Ofwel blijft de achtervolger staan, wetende dat de vluchter in de val zit.

Sandra probeerde het eerste en zag toen dat er geen ontkomen aan was, en gaf zich dan over, wel met de melding dat ze 5 boeken had.  Volgens mij wou ze er gewoon nog meer, of gewoon tijd om er eens in te bladeren.

Ik vind dat Inge hier verdachter uitkomt dan Sandra : Inge kende blijkbaar het parcours beter dan Sandra (maar ja, dat hadden we al gezien in de eerste aflevering dat dat Sandra's sterkste punt niet was)








't is beter zo dan omgekeerd !

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #252 Gepost op: 24-02-2003, 11:07:20 »
Er liepen wel erg veel honden en katten rond in de aflevering van vanavond. Allemaal aanwijzing richting Inge natuurlijk, omdat ze dierenarts is. Vooralsnog ligt 't er veel te veel bovenop vind ik zelf.  :-\

kan ook leiden naar Sandra, die heeft een hond en 30 katten, zal zich daar dus wel hebben thuisgevoeld.








Offline LaCanta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #253 Gepost op: 24-02-2003, 12:35:52 »
Interessant was dat Inge manifest de groep overtuigde om voor de Stijn-vijs te gaan en niet voor de Marc-vijs. Ondanks de 50% vs. 85% zekerheid. Dit kan twee oorzaken hebben:

1) weer eens een bijzonder lompe Inge-de-mol actie
2) Inge verdenkt Marc.

Volgens mij dit laatste dus - vooral omdat dit ook blijkt uit andere zaken (keuze interview, ...).
Ik weet niet in welke mate Shadia haar assisteerd in de Stijn-vijs-keuze. Zo veel, dan was Marc misschien ook Shadia's mol, en aangezien Shadia is afgevallen...








Molverdenking Chinese serie: Chang, Engelse: John, Franse: Marianne, Amerikaanse: Shirley, Turkes: Ahmed, Belgische: Jan, Nederlandse: Kees, Spaanse: Carmen, Italiaanse: Maria, Russishe: Nadia, Japans

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #254 Gepost op: 24-02-2003, 16:07:45 »
Ook erg achterlijk van Inge als je het mij vraagt als Sandra zegt dat ze al 5 boeken heeft dat Inge niet gewoon schiet. Dacht persoonlijk meteen aan bluf van Sandra om zo te ontkomen en had als ik Inge was echt wel geschoten, al was het maar voor de fun  ;)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #255 Gepost op: 24-02-2003, 16:09:46 »
haalt sandra het 5e boek niet achter dat torentje???







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #256 Gepost op: 24-02-2003, 16:10:56 »
Geloof van wel, maar denk niet dat Inge op de hoogte was van alle locaties van de boeken...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #257 Gepost op: 24-02-2003, 17:05:50 »
haalt sandra het 5e boek niet achter dat torentje???
Ik geloof wel in de theorie dat Sandra de 5 boeken al had, maar Inge nog probeerde te ontlopen om ergens te kunnen gaan lezen. Toen ze merkte dat ze niet meer kon ontsnappen, zei ze dat ze 5 boeken had. Inge bleef haar overigens wel onder schot houden  ;D, als het er maar 4 waren geweest, was ze meteen 'dood'.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #258 Gepost op: 24-02-2003, 17:27:37 »
heeft sandra die dagboeken achteraf nog moeten teruggeven eigenlijk? michiel zei een paar maal dat ze uit die dagboeken heel wat info kon halen....







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #259 Gepost op: 24-02-2003, 17:32:02 »
Zou persoonlijk nooit dat dagboek gebruiken om info over mijn mol in te zetten, kan alleen maar tegen je gebruikt worden zie je maar weer







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner