Auteur Topic: Inge is (niet) de mol!  (gelezen 79000 keer)

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #260 Gepost op: 24-02-2003, 17:39:52 »
heeft sandra die dagboeken achteraf nog moeten teruggeven eigenlijk? michiel zei een paar maal dat ze uit die dagboeken heel wat info kon halen....
Ze zijn iig geval teruggegeven. Bij het raden wie er zou afvallen, gebruikten de kandidaten hun boekje om er een blaadje uit te scheuren.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #261 Gepost op: 24-02-2003, 21:51:32 »
Nou ja, zou je zo veel hebben aan die dagboeken? We delen hier een groot dagboek en het wordt als we heel eerlijk zijn nog niks  ;D Ja de laatste aflevering misschien, maar voor de rest... (dit is niet rot bedoeld ofzo, ik vind het hartstikke leuk, maar ik denk niet dat ik sneller of beter de mol vind dan iemand die alleen naar de tv kijkt)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Lowprofile

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #262 Gepost op: 24-02-2003, 23:51:04 »
Niet mee eens, Ovide.
In dit 'dagboek' heb ik mijn mol gevonden.
Ik heb niets op video opgenomen.
wieisdemol.be vind ik stierlijk vervelend.

Om tot mijn besluit te komen heb ik dit forum gebruikt + de onwaarschijnlijk gedetailleerde sites van ErikTds en RobbieAzerty (zitten die werkeloos thuis, of zo ? Zijn die niet getrouwd ?).
Dus het is mogelijk en ... ik ben ondertussen niet de enige. Om wanhopig van te worden, hé. Zoeken maar.








Offline LaCanta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #263 Gepost op: 25-02-2003, 00:58:39 »
Zou persoonlijk nooit dat dagboek gebruiken om info over mijn mol in te zetten, kan alleen maar tegen je gebruikt worden zie je maar weer
Tenzij die boekjes het enige is dat ze mogen bij hebben bij de selectievragen. Zou logisch zijn, want dan is er wel een reden om de boekjes te gebruiken.







Molverdenking Chinese serie: Chang, Engelse: John, Franse: Marianne, Amerikaanse: Shirley, Turkes: Ahmed, Belgische: Jan, Nederlandse: Kees, Spaanse: Carmen, Italiaanse: Maria, Russishe: Nadia, Japans

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #264 Gepost op: 25-02-2003, 05:12:47 »
Inge maakt het als jager wel erg bont:

Eerst slaagt ze erin Sandra, zonder dagboek dan nog, te missen vanop ongeveer 2 meter afstand.
Je ziet de verf "uiteenspatten" op de weg.

Op het einde doet ze zelfs geen moeite meer om te schiten op Sandra nadat deze heeft gezegd dat ze al 5 dagboeken had.
Toch vertrouwt Ing ede boel niet en insinueert dat Sandra nog geen 5 boeken heeft.
Indien ze dit niet vertrouwt, waarom schiet ze dan alsnog niet ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Perlut

  • Forumlid
  • Aan elk een goedendag (net zoals in 1302)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #265 Gepost op: 25-02-2003, 05:19:41 »
Omdat Sandra haar vroeg om niet te schieten, doordat ze al het gevraagde aantal in de "sjakos" had.








Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #266 Gepost op: 25-02-2003, 05:34:06 »
Omdat Sandra haar vroeg om niet te schieten, doordat ze al het gevraagde aantal in de "sjakos" had.
Maar ze vertrouwde Sandra niet.
Het duurde trouwens een hele tijd vooraleer Sandra haar "sjakos" opendeed. Tijd genoeg voor Inge om haar, en ik citeer hirbij Marc, "af te maken".

In Inge haar plaats zou ik gezegd hebben "Draai eens met je poep naar mij toe, zodat ik jouw jeansbroekske achteraan van een andere kleurtje zal voorzien. Dit is helemaal niet pijnlijk. Indien je de 5 boekskes idd hebt, dan kan dit kleurtje helemaal geen kwaad, integendeel".

Maar ja, Inge deed het met woorden, niet met daden.
Indien ik de Mol niet was zou ik toch alles doen om geld in de pot te krijgen en vooral om de bijhorende vrijstelling te verdienen.

Wat trouwens ook opviel bij de keuze van de jager is dat Stijn het "briefje trok". Hierbij hield Inge blijkbaar de stembriefjes vast.
Heeft zij hierbij kunnen manipuleren zodat ze als jager uit de bus kwam ?







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #267 Gepost op: 25-02-2003, 15:13:39 »
van ErikTds en RobbieAzerty (zitten die werkeloos thuis, of zo ? Zijn die niet getrouwd ?).



 ;D  ;D

Ik denk eerder dat het een doorgeslagen hobby is, ik heb er zelf ook veel last van, toch heb ik naast de Mol nog een eigen leven. Daarbij is het nu vakantie, tijd zat dus!








Offline Syphora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #268 Gepost op: 26-02-2003, 19:31:41 »
In de Humo van deze week stond dat de mol van dit jaar heel opvallend bezig was en dat ze bang waren dat hij zich daardoor teveel verdacht zou maken. Stel nu eens dat je dit zou mogen geloven dan wijst dit toch wel in de richting van Inge.
Ik hoop van niet want mijn mol is Stijn.








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #269 Gepost op: 26-02-2003, 20:07:00 »
In de Humo van deze week stond dat de mol van dit jaar heel opvallend bezig was en dat ze bang waren dat hij zich daardoor teveel verdacht zou maken. Stel nu eens dat je dit zou mogen geloven dan wijst dit toch wel in de richting van Inge.
Ik hoop van niet want mijn mol is Stijn.

dat hij stond dr niet letterlijk neem k aan?








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #270 Gepost op: 26-02-2003, 20:27:22 »
Stel nu eens dat je dit zou mogen geloven dan wijst dit toch wel in de richting van Inge.
Ik hoop van niet want mijn mol is Stijn.
Nou, als Stijn de Mol is gaat hij ook niet bepaald subtiel te werk, he? Want zeg nou zelf, iedereen kan wel EEN KEER een raadsel oplossen, niet?








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #271 Gepost op: 26-02-2003, 20:56:26 »
Ik zou alle raadsels die hij moest oplossen nog niet opgelost hebben, maar ik heb ook maar mavp gedaan he  :-\








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #272 Gepost op: 26-02-2003, 21:34:52 »
Ik zou alle raadsels die hij moest oplossen nog niet opgelost hebben, maar ik heb ook maar mavp gedaan he  :-\
Is dat een nieuwe opleiding of zo..? 'MAVP' ? Nog nooit van gehoord. MAVO, ja dat wel...;)







Thank U

Offline Lysdexie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #273 Gepost op: 26-02-2003, 21:36:31 »
Nou, als Stijn de Mol is gaat hij ook niet bepaald subtiel te werk, he? Want zeg nou zelf, iedereen kan wel EEN KEER een raadsel oplossen, niet?

Hij heeft toch dat cijferraadsel opgelost (het raadsel dat Marc nu niet kon)

Ok, 't is nog gene vetten, maar 't was er toch één !







't is beter zo dan omgekeerd !

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #274 Gepost op: 27-02-2003, 19:59:49 »
Hij heeft toch dat cijferraadsel opgelost (het raadsel dat Marc nu niet kon)

Ok, 't is nog gene vetten, maar 't was er toch één !

HIP HIP HOORAAAAH  :P
Ik moet zeggen, toen ik het eerst de kandidaten zag dacht ik: het kan Stijn wel zijn. Ik heb nooit meer aan die ingeving gedacht though.. maar Inge.. die is ook te opvallend.. ik heb gewoon het idee dat het óf een goede sneaky mol is óf een teleurstellende..







No Milk today???

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #275 Gepost op: 28-02-2003, 02:09:55 »
En toch is het Inge.

Zij is de enige die steeds lacht als een kandidaat afvalt...
Ze kan blijkbaar haar emoties niet wegsteken van de anderen.







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #276 Gepost op: 28-02-2003, 23:15:38 »
En toch is het Inge.

Zij is de enige die steeds lacht als een kandidaat afvalt...
Ze kan blijkbaar haar emoties niet wegsteken van de anderen.

Vond het inderdaad verdacht dat ze aan het lachen was toen Shadia afviel. Ze kon zich niet echt een houding geven. Kan natuurlijk ook door de zenuwen komen indien ze de mol is.

Ik heb toch mijn twijfels of ze de mol is. Ligt wel erg voor de hand. Maarja we zullen het gauw merken!








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #277 Gepost op: 28-02-2003, 23:25:06 »
ja inge is altijd door de serie heen opvallend aanwezig geweest in potentiele mollenstreken. En vaak niet de subtielste. Ik hield haar toch altijd in mijn achterhoofd als mogelijke mol omdat WV nu bijvoorbeeld voor een heel ander type mol kan kiezen. Het programma loopt natuurlijk al een paar jaar en de mensen verwachten een onopvallende subtiele mol en dat is inge niet. Maar juist om die reden zou het dus wel kunnen zijn .Maar sinds vorige aflevering vind ik het heel onwaarschijnlijk mocht ze het zijn. Vooral die vondst over dat matras , had een mol nooit geplaatst. Nu slaagde de proef bijna en het mislukken van de proef lag aan de keuze voor de verkeerde schroef.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #278 Gepost op: 28-02-2003, 23:41:30 »
ja inge is altijd door de serie heen opvallend aanwezig geweest in potentiele mollenstreken. En vaak niet de subtielste. Ik hield haar toch altijd in mijn achterhoofd als mogelijke mol omdat WV nu bijvoorbeeld voor een heel ander type mol kan kiezen. Het programma loopt natuurlijk al een paar jaar en de mensen verwachten een onopvallende subtiele mol en dat is inge niet. Maar juist om die reden zou het dus wel kunnen zijn .Maar sinds vorige aflevering vind ik het heel onwaarschijnlijk mocht ze het zijn. Vooral die vondst over dat matras , had een mol nooit geplaatst. Nu slaagde de proef bijna en het mislukken van de proef lag aan de keuze voor de verkeerde schroef.

Bij de vorige NL mol serie, was Jantien ook altijd erg aanwezig en kon ook een opvallende mol zijn, achteraf bleek ze het toch niet te zijn. Mogelijk speelt Inge een zelfde spel, om de aandacht op haar te vestigen zodat de medekandidaten niet de finale halen. Maar het kan ook zijn inderdaad dat WV voor een opvallende mol heeft gekozen. Dat is het leuke van de mol, je weet het nooit zeker!








Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #279 Gepost op: 1-03-2003, 10:50:09 »
No offence, maar met Inge als mol mag vooral de montage zich echt gaan schamen, zat eerst ook op haar, maar het ligt er gewoon té dik bovenop.. Dé ultieme mol zou denk ik Sandra zijn, word geloof ik het minste verdacht, ben echt benieuwd wat zij dan allemaal uitgehaald zou moeten hebben...







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner