Auteur Topic: Inge is (niet) de mol!  (gelezen 79001 keer)

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 21-01-2003, 10:32:14 »
Geen id, maar heb echt een molgevoel bij Inge... Die kop die ze trok bij de executie, leek totaal niet zenuwachtig, wilde eerder beetje fake zenuwachtig gaan kijken zodat het de rest niet op zou vallen.. Maar ja, ik kan het fout hebben, zal niet de 1e x zijn ;)







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline baseboy

  • Forumlid
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 21-01-2003, 10:37:55 »
Er is iets wat mij bij Inge opgevallen is tijdens de proef waar ze Bruno instructies geeft om de kandidaten bij middel van niet-uiterlijke kenmerken te tekenen >>> zij wist wonderwel van alle getekende kandidaten het beroep.
Lijkt me sterk om te allemaal te weten terwijl de groep nog maar net samen was op dat moment ?








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 21-01-2003, 11:01:08 »
Er is iets wat mij bij Inge opgevallen is tijdens de proef waar ze Bruno instructies geeft om de kandidaten bij middel van niet-uiterlijke kenmerken te tekenen >>> zij wist wonderwel van alle getekende kandidaten het beroep.

Ja, maar als je de Mol bent kan je best doen of je er een aantal niet weet. En dat deed ze niet. Als Mol had ze dus makkelijk kunnen 'saboteren' door een aantal beroepen niet te weten. Als Bruno het ook niet wist zou dit niet opvallen..








Offline baseboy

  • Forumlid
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 21-01-2003, 11:11:43 »
Ja, maar als je de Mol bent kan je best doen of je er een aantal niet weet. En dat deed ze niet. Als Mol had ze dus makkelijk kunnen 'saboteren' door een aantal beroepen niet te weten. Als Bruno het ook niet wist zou dit niet opvallen..

Klopt, maar je kan het ook zo bekijken : stel dat Inge de Mol is. Dan heeft zij de punten voor de proef toegekend. Ze kende Bruno een hoog aantal punten toe als ik mij n iet vergis. Ze weet dat Bruno een striptekenaar is en dat hij zeker zal kiezen voor de proef met het tekenen ; de kans op slagen van de tekenproef is dus zeer groot. Inge weet dit en stuurt het zo dat ze samen met Bruno de tekenproef doet. Daarbij zet ze zich 100% in omdat tegenwerken als Mol te hard zou opvallen bij deze proef. Inge wist dus ook dat de slaapproef bepalend zou zijn voor het slagen van de opdracht ( bekijk puntenverdeling ... proef kon enkel slagen bij slagen van slaapproef ).








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 21-01-2003, 14:53:34 »
Inge leek in het begin toch ook wat moeite met en naam te hebben, en om dan alle beroepen wel te onthouden .. klein beetje verdacht wel , toch ?







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 21-01-2003, 15:22:49 »
Hoelang waren de kandi's toen al samen? Na een uurtje of wat samen op een terrasje kun je toch al 't een en 't ander van elkaar te weten komen.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 21-01-2003, 15:26:51 »
Bovendien zat er in de tweede en derde mol in Nederland ook altijd een opdracht op de eerste dag waar de kandidaten al vragen kregen over mekaar. Dus ze hadden wel kunnen zien aankomen dat er zoiets in zou zitten...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline imka

  • Forumlid
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 21-01-2003, 16:00:35 »
Hoelang waren de kandi's toen al samen? Na een uurtje of wat samen op een terrasje kun je toch al 't een en 't ander van elkaar te weten komen.
De tweede opdracht vindt op dag 2 plaats.








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 21-01-2003, 16:37:23 »
Eén rondje iets over jezelf vertellen 's avonds voor het slapen gaan en je weet al een heleboel :)








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 21-01-2003, 22:03:40 »
Ze kende Bruno een hoog aantal punten toe als ik mij n iet vergis. Ze weet dat Bruno een striptekenaar is en dat hij zeker zal kiezen voor de proef met het tekenen ; de kans op slagen van de tekenproef is dus zeer groot.  ( bekijk puntenverdeling ... proef kon enkel slagen bij slagen van slaapproef ).

Bruno was slechts 1 punt waard.
Inge zelf 3
Bij de tekenopdracht konden ze dus maximaal 4 punten verdienen.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 21-01-2003, 22:13:26 »
Ga ik mezelf ff (proberen te) verduidelijken. Ze stelt zich eerst voor en zegt erbij dat ze Limburgse is. Daar slaat mijn reactie op van 'al maar meteen bekennen dat zij het Limburgertje in de groep is'.
Die tweede opmerking over de ontgoocheling dat ze de ENIGE Limburgse is wordt ff later duidelijk als alle kandi's er bijna zijn.
Je hoort haar dan iets zeggen in de stijl van: 'Er is nog altijd geen 'andere' Limburger bij!' Snappie?
Of vind je het vreemd dat ik haar blijf verdenken op basis van het feit dat ze de enige Limburgse in het programma is?  :P

Ik kan me toch nauwelijks voorstellen dat als ze (pas) twee andere kandidaten (net) kent, dat ze al ontgoocheld is dat er geen andere Limburgse bij is.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline baseboy

  • Forumlid
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 22-01-2003, 09:11:58 »
Bruno was slechts 1 punt waard.
Inge zelf 3
Bij de tekenopdracht konden ze dus maximaal 4 punten verdienen.
OK my mistake.
Wat denken jullie van deze theorie gesteld dat Inge De Mol is >>> De Mol geeft zichzelf een 'middelmatig' aantal punten om niet teveel op te vallen. Inge weet dat Bruno striptekenaar is en dat er een tekenproef is > ze geeft hem maar 1 punt. Aangezien er toch niet veel punten te pakken vallen bij het duo Inge-Bruno met de tekenproef, spant Inge zich extra in om de proef te doen slagen.
En inderdaad,wat het weten van de beroepen van de kandidaten betreft ; het kan inderdaad dat iemand dat al/nog weet na een avondje optrekken en babbelen me mekaar. Tja wie zal het zeggen.....








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 22-01-2003, 10:43:38 »
Na gisteravond nog een keer aflevering 1 bekeken te hebben kan ik niet geloven dat Inge de mol zou zijn. Ze is heel fanatiek met het spel bezig en volgens mij is ze er vast van overtuigd om de mol te ontmaskeren. Er worden twee keer opnames gemaakt in de auto. De eerste keer zie je Walter, Corry, Marc, Christophe en Nicole. Na die opdracht zijn er weer opnames van in de auto en daar is Corry vervangen door Inge. Dit geeft voor mij aan dat ze haar uiterste best doet om zoveel mogelijk tijd door te brengen met de verschillende kandidaten en iedere gelegenheid aangrijpt om informatie te verzamelen. Je zou dit natuurlijk ook uit kunnen leggen voor Corry maar die oogt een stuk minder fanatiek dan Inge. Voor mij is Inge NIET de mol...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 22-01-2003, 14:49:30 »
en ik denk dat Inge de winnares zal zijn... Slim vrouwtje dat er nog goed uit ziet ook...







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 22-01-2003, 16:30:36 »
en ik denk dat Inge de winnares zal zijn... Slim vrouwtje dat er nog goed uit ziet ook...

Ja, die zijn zeldzaam he  ::)







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 22-01-2003, 18:22:10 »
Er worden twee keer opnames gemaakt in de auto. De eerste keer zie je Walter, Corry, Marc, Christophe en Nicole. Na die opdracht zijn er weer opnames van in de auto en daar is Corry vervangen door Inge. Dit geeft voor mij aan dat ze haar uiterste best doet om zoveel mogelijk tijd door te brengen met de verschillende kandidaten en iedere gelegenheid aangrijpt om informatie te verzamelen.
klinkt mij een beetje in de oren als "iedereen gelijke kansen". nou ja, niet helemaal, maar zo zou het dus ook uitgelegd kunnen worden. ik vind niet dat dit een argument is voor inge's niet-molschap.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 25-01-2003, 16:43:12 »
Het is trouwens niet waar dat Inge gelijk alles van iedere kandidaat wist. Bij Corry was het zo dat Bruno er mee kwam aanzetten dat ze werkeloos was







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 26-01-2003, 13:45:40 »
Bruno was slechts 1 punt waard.
Inge zelf 3
Bij de tekenopdracht konden ze dus maximaal 4 punten verdienen.
dit pleit ook tegen Bruno ... het mag niemand verbazen dat Bruno 1 punt krijgt van de mol, ze hadden maar zo dom niet moeten zijn om hem bij de tekenproef in te delen ... ik ga de tape nog eens bekijken :-) voorbereiden voor vanavond ...








Offline imka

  • Forumlid
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 26-01-2003, 22:30:48 »
Inge zegt in de auto na het helikopterspel : We hadden het spel beter niet kunnen winnen - geen vrijstelling was beter geweest. --> weet zij al dat ze die daarna kunnen afkopen, en wil ze de anderen al op voorhand overtuigen ?








Offline bas premium

  • Forumlid
  • * dierenarts Boere: kleine huisdierenpraktijk *
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 26-01-2003, 23:05:14 »
De i-files kregen zojuist een update. Oude stellingen werden verder gestaafd met nieuwe bevindingen uit de tweede aflevering, nieuwe stellingen werden toegevoegd.
Alle ifomo's hierheen: http://members.lycos.nl/baspremium/







Wie draagt beter zorg voor de mol, dan een gediplomeerde dierenarts?