Auteur Topic: Sandra is (niet) de mol!  (gelezen 77075 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 20-01-2003, 14:38:04 »
NIET :

Sandra is te zien in de kandidaten-footage die de Mol aan het bekijken is op het moment dat Michiel haar de envelop overhandigd










nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Deagle

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 20-01-2003, 17:11:40 »
(Misschien is dit niet de juiste plek voor dit bericht en ik heb ook geen idee of dit ergens al staat, alvast sorry daarvoor)

Bij de tweede opdracht mocht de mol punten uitdelen onder de ogen van de andere kandidaten.
De volgorde vond ik nogal apart...

1  Stijn (22 jaar, kreeft)
2  Shadia (25 jaar, kreeft)
3  Sandra (30 jaar, stier)
4  Bruno (30 jaar, maagd)
5  Christophe (34 jaar, maagd)
6  Inge (35 jaar, stier)
7  Corry (39 jaar, stier)
8  Nicole (41 jaar, leeuw)
9  Marc (45 jaar, steenbok)
10 Walter (50 jaar, vis)

De kandidaten werden dus van jong naar oud bij Michiel geroepen, behalve Sandra en Bruno; deze werden omgewisseld (een stier is in april-mei jarig en een maagd in augustus-september)!

Aangezien ik Sandra sowieso al verdenk, denk ik dat ze dit expres gedaan hebben.








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 20-01-2003, 17:27:11 »
Ben ik met Robbie eens. Het zou me tevens niet verbazen als het een idee van Nicole was geweest om deze walkie-talkie mee te geven aan Sandra. Maar de uitleg van Robbie omtrent het meenemen/geven van/aan Sandra is correct.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 20-01-2003, 18:28:41 »
Sandra antwoordt een hele tijd niet. Je kunt je ook afvragen of ze wel iets hoorde. De fout kan ook bij Nicole liggen, die gewoon de knop niet indrukt en staat te tieren in een walkie talkie zonder verbinding te maken...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 20-01-2003, 18:45:11 »
déja-vu van de driehoek opdracht... het is wel een beetje té opzichtig dat sandra niets hoorde, ik denk dat je dat, als je echt de mol bent, niet zo lang volhoudt omdat het ongeloofwaardig is en je jezeld gewoon niet zo verdacht moet maken.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 20-01-2003, 19:12:48 »
Je zag ook de beelden van Sandra en daarbij hoorde je Nicole praten, dus waarschijnlijk hoorde ze het wel, ze steunde heel de tijd ergens tegenaan terwijl ze op haar kaartje aan het lezen was? Maar ze reageerde iig niet.







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 20-01-2003, 19:14:17 »
Bij de tweede opdracht mocht de mol punten uitdelen onder de ogen van de andere kandidaten.
De volgorde vond ik nogal apart...

1  Stijn (22 jaar, kreeft)
2  Shadia (25 jaar, kreeft)
3  Sandra (30 jaar, stier)
4  Bruno (30 jaar, maagd)
5  Christophe (34 jaar, maagd)
6  Inge (35 jaar, stier)
7  Corry (39 jaar, stier)
8  Nicole (41 jaar, leeuw)
9  Marc (45 jaar, steenbok)
10 Walter (50 jaar, vis)

De kandidaten werden dus van jong naar oud bij Michiel geroepen, behalve Sandra en Bruno; deze werden omgewisseld (een stier is in april-mei jarig en een maagd in augustus-september)!

Goed gevonden Open deur! 't was mij (en volgens mij verder iedereen hier) nog niet opgevallen. Maar 't kan dus betekenen dat zowel Bruno als Sandra de mol kan zijn.  :-\

Ik zal je bevinding ook posten in 't aflevering 1-topic, omdat 't daar ook goed thuis hoort.  :)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 20-01-2003, 19:19:56 »
Je zag ook de beelden van Sandra en daarbij hoorde je Nicole praten, dus waarschijnlijk hoorde ze het wel, ze steunde heel de tijd ergens tegenaan terwijl ze op haar kaartje aan het lezen was? Maar ze reageerde iig niet.

volgens mij is sandra best n beetje n opstandig type. dat ze die walkietalkie niet opnam zie ik eerder als een beetje opstandigheid tegen de dominante nicole en als ze echt dat kaartje aan het lezen was, vind ik het helemaal logisch als ze niet antwoordt.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 20-01-2003, 20:33:08 »
Sandra is:
eerlijk, optimistisch, realistisch, koppig, trouw, spontaan, vastberaden, gierig, fantasierijk, wraakzuchtig, individualistisch, sportief

Staat er op demol3.be
Kan me dr wel iets bij voorstellen. Dat ik haar als mol kies tot nu toe...komt eigenlijk alleen nog maar van mn eigen gevoel. Na zo'n eerste afl. vind ik het moeilijk om mensen door fouten, al een mol te noemen.








een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 21-01-2003, 11:53:26 »

De kandidaten werden dus van jong naar oud bij Michiel geroepen, behalve Sandra en Bruno; deze werden omgewisseld (een stier is in april-mei jarig en een maagd in augustus-september)!

Aangezien ik Sandra sowieso al verdenk, denk ik dat ze dit expres gedaan hebben.

Ik verdenk Sandra ook, maar toch... als de opnames in de zomer zijn gemaakt, dus na de verjaardag van Sandra, maar voor de verjaardag van Bruno, staat alles dus 'gewoon' in volgorde van leeftijd!

Trouwens wel gewaagd van de belgen om de mol life te laten overleggen met de mol. Een moment om scherp op te letten voor de kandidtaten! (voor de kijkers was er niet zo veel te zien, helaas)








Offline Deagle

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 21-01-2003, 13:22:25 »
Dennis jongen, je opmerking klopt niet.

Stel dat de opnames in juni waren, dan was Sandra 30 en Bruno 29. Deze twee staan dus NIET in de volgorde van jong naar oud.


@Han13

Inderdaad, het zou ook op Bruno kunnen slaan...








Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 21-01-2003, 17:37:04 »
OK, stel opnames zijn in juni 2002. Stel Bruno is van september 1971 (30, maagd) en Sandra is van april 1972 (30, stier). Dan is Bruno toch ouder dan Sandra, of niet?

En nogmaals: het hoeft niet te betekenen dat Sandra de Mol niet is. Zij is zelfs mijn hoofdverdachte! Én mijn theorie is de uitzondering, normaal gesproken is Sandra inderdaad ouder dan Bruno.








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 21-01-2003, 17:42:09 »
OK, stel opnames zijn in juni 2002. Stel Bruno is van september 1971 (30, maagd) en Sandra is van april 1972 (30, stier). Dan is Bruno toch ouder dan Sandra, of niet?
Ik meen ergens gelezen te hebben, ik dacht in het café van Wolfje (klopt dat??), dat Sandra ouder is.








Offline imka

  • Forumlid
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 21-01-2003, 20:20:21 »
dit stond ergens in het profiel van Sandra :
Is slechts twee maanden ouder dan medekandidaat Bruno De Roover en baat een kleine winkel uit in de Veldstraat te Gent .....








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 21-01-2003, 20:47:05 »
Volgens een berekening kon de slaapopdracht sowieso nooit lukken. Het zou dus niet slim zijn om bij de slapers te gaan zitten. Dat Bruno zou gaan tekenen is logisch, dus blijven er nog 4 anderen over:

Inge, Sandra, Marc & Corry. Andere argumentend lezend ga ik op dit moment voor Sandra :).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 21-01-2003, 22:35:03 »
Waarom zou de slaapopdracht sowieso niet lukken?








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 21-01-2003, 22:38:42 »
Waarom zou de slaapopdracht sowieso niet lukken?

Zie hier (vanaf antwoord 111).  :)








Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 23-01-2003, 20:34:37 »
Sandra kan best de mol zijn. Allereerst zou het slim zijn van de mol zichzelf uit te kiezen als een van de drie die de zoekopdracht "vast niet" kunnen volbrengen. Een goeie kans om te mollen. Inge is het niet, want zij liet de tekenopdracht slagen, en Nicole lijkt me gewoon een onhandig typ, dat ze niet kan kaartlezen. Door de eerste opdracht te saboteren kon er al veel geld verloren gaan. De andere opdrachten moest de mol dan niet goed en niet slecht doen, om niet op te vallen. Bij die opdrachten kon het heel goed zijn dat anderen het zouden verpesten. Daar was dus geen mollenactie nodig. Dus voorlopig: Sandra is de mol!







Tell me what your telescope says

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 23-01-2003, 20:44:10 »
Het is vrij voorbarig om te zeggen: 'Inge is het niet'. Ik ben het wel met je eens, maar nu mijn reden: ze deed die opdracht samen met striptekenaar Bruno. Het is dus lastig om zo'n opdracht te laten mislukken, aangezien hij waarschijnlijk evenveel weet van de medekandidaten als Inge zelf.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 23-01-2003, 21:36:55 »
Ik vind dat jullie een beetje een verkeerd uitgangspunt hebben: de Mol heeft als doelstelling de groep zo weinig mogelijk geld te laten winnen, maar dat wil niet zeggen dat hij ALLE proeven saboteert. Dat houdt nl. geen enkele mol vol, vandaar dat er ook een hoop proeven mislukken waarin de Mol geen cruciale rol heeft gespeeld.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)