Auteur Topic: Sandra is (niet) de mol!  (gelezen 77104 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 30-01-2003, 12:50:35 »
Eigenaresse van een Jeans Shop.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 30-01-2003, 13:14:26 »
Of Sandra wel of niet de Mol is, is niet af te leiden aan kleding die verandert, want dat geeburt ook bij Nicole, nl voordat ze de oude fabriek binnegaan, groebn truitje, rood, groen.

Zoiets heet continuitet en wordt al omschreven in het topic fouten







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 30-01-2003, 14:04:42 »
Vlaming de heli had kunnen opstijgen met 3 maar wachtte op sandra die daar ineens was..

Dit kost luttele seconden, en dus wat geld..Verder is ze ineens goed in beeld, want ze was er toch maar. ik vond het rare actie

Tja, Sandra is volgens mij bij die opdr8 haast niet in beeld geweest. Je zag iedereen die in de cirkel kwam, heel hard rennen en er snel inspringen en blij zijn. En dan komt Sandra op dr dooie gemakkie nog es aanlopen. Dat was een rare entree vind ik...







Koekoek!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 30-01-2003, 14:21:58 »
Zoiets heet continuitet en wordt al omschreven in het topic fouten
Ik blijf zeggen dat het voorbeeld met Sandra niet perse met continuiteit te maken heeft. Daar zou ik alleen in geloven als het overleg met Michiel een hele lange tijd in beslag zou nemen en die indruk krijg je niet. Dus: waarom die truien-wisseling?







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 30-01-2003, 15:22:45 »
Ik blijf zeggen dat het voorbeeld met Sandra niet perse met continuiteit te maken heeft. Daar zou ik alleen in geloven als het overleg met Michiel een hele lange tijd in beslag zou nemen en die indruk krijg je niet. Dus: waarom die truien-wisseling?

Als iedere kandidaat er slechts 2 minuten over doet ben je dus al gauw 20 minuten over... tijd genoeg om even een truitje aan of uit te doen lijkt me.









Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 30-01-2003, 17:20:13 »
ja, maar zij zou dat dus in de twee minuten moeten doen, niet logisch dus








A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 30-01-2003, 21:56:12 »
ja, maar zij zou dat dus in de twee minuten moeten doen, niet logisch dus

Nog maar es de video aangezet... je ziet inderdaad dat zij alleen een hemdje aan heeft als ze naar Michiel toe loopt (had ik even gemist...).
Tja misschien hebben ze er onbewust in geknipt? Als dit een hint is vind ik hem toch echt nergens op slaan! Maar we blijven op de kleding te letten natuurlijk... misschien gebeurt het vaker.








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 31-01-2003, 14:39:41 »
is al vaker gebeurd hoor, nicole net voor de bom , tijdens en na  groen shirtje dan ineens een rood en dan weer groen, waarom????







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline bekaert

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
sandra
« Reactie #68 Gepost op: 3-02-2003, 12:22:53 »
waarom wilde sandra geen twee afleveringen weg?







nele

Offline Nouk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:sandra
« Reactie #69 Gepost op: 3-02-2003, 12:46:27 »
Persoonlijk heb ik haar als mijn mol staan. denk aan de zoekopdracht in aflevering 1. ze liet echt heel lang niets van zich horen. liep als een kip zonder kop rond. in aflevering twee ging het ook verkeerd met die koker. en gisteren zat ze te draaien met dat geld. ik denk dat ik kandidaten vrij had gekocht... maar ja, dat weet je pas zeker als je voor de keuze staat.







Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:sandra
« Reactie #70 Gepost op: 3-02-2003, 21:15:24 »
waarom wilde sandra geen twee afleveringen weg?

Éen aflevering ;). Persoonlijk zou ik dat ook niet doen hoor, je mist wel een hele aflevering van potentiele acties. Misschien wilt ze het gewoon fair spelen  :).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Imperio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 4-02-2003, 08:43:06 »
Bij de laatste proef bleef Sandra staan om te wachten op de andere kandidaten. Haar metgezellen (Stijn, Bruno en Walter) gingen de verkeerde richting uit. Als zij de mol is, is dat natuurlijk slim bekeken. Zij riskeert niet om te moeten achterblijven bij het foute antwoord en kan op die manier ook de volgende antwoorden beïnvloeden.
Haar goede optreden bij het paalstaan maken haar dan weer minder verdacht. Toch een makkelijke proef om te saboteren zeker gezien ook Marc er niet ingeslaagd was.








Offline jeus

  • Forumlid
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 4-02-2003, 15:16:54 »
volgens mij is sandra zeker de mol;de proef van het paalstaan betekent niets anders dan de verdenking van haar afschuiven doordatze toch wist dat de 2000 euro vraag eraan kwam en daar heeft ze toch haar hand in gehad om de geld te verliezen,
wat wel raar is dat geen van de 3 die rekensommen juist hadden,die waren nochtans heel gemakkelijk








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 4-02-2003, 15:41:41 »
Misschien waren de sommen op zich niet zo moeilijk, maar het onthouden van de getallen, en de uitkomsten lijkt me knap lastig als je niks mag opscrijven  :-\








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 4-02-2003, 15:53:21 »
ja, mij ook. ik heb ff een vraag voor de mensen die die 3 sommen zelf gemaakt hebben: hebben jullie iets opgeschreven, of echt alles uit jullie hoofd gedaan?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 4-02-2003, 17:27:00 »
ja, mij ook. ik heb ff een vraag voor de mensen die die 3 sommen zelf gemaakt hebben: hebben jullie iets opgeschreven, of echt alles uit jullie hoofd gedaan?

Uit het hoofd. 17 tot de 2e macht kost ff tijd, maar de rest valt echt wel mee.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 4-02-2003, 17:28:50 »
kee... maar k kan er toch inkomen dat het moeilijk is, al vind ik het van met name shadia wel verdacht dat het haar niet lukte omdat zij, zoals een kandidaat al opmerkte, voor haar werk bijna puur met wiskunde bezig is. ik ga er van uit dat jullie dat niet zijn, en toch kunnen jullie de sommen oplossen  :-\







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 4-02-2003, 17:43:45 »
kee... maar k kan er toch inkomen dat het moeilijk is, al vind ik het van met name shadia wel verdacht dat het haar niet lukte omdat zij, zoals een kandidaat al opmerkte, voor haar werk bijna puur met wiskunde bezig is.

Als IT-er kun je juist niet hoofdrekenen; als je het al nodig hebt dan laat je een of andere machine dat natuurlijk voor je berekenen!








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 4-02-2003, 18:05:12 »
jah das dan wel weer waar... maar k vind t toch verdacht :)







« Laatst bewerkt op: 4-02-2003, 18:05:34 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Sandra is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 4-02-2003, 19:15:12 »
We dwalen 'n beetje af naar de rekensommen, die Sandra niet heeft hoeven te maken.  ::)

Daarom graag in dit topic nu meer verder met verdachtmakingen en/of verpleitingen van Sandra.  :)