Auteur Topic: Shadia is (niet) de mol!  (gelezen 83108 keer)

Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 22-01-2003, 14:53:17 »
Natuurlijk niet...het is maar een denkroute. Nochtans, iemand die probeert iets te verbergen zal eerst hard gaan liegen.







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 22-01-2003, 14:54:19 »
ben ik in principe met je eens, maar hier zit een heel liegteam achter.....................








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 22-01-2003, 20:40:09 »
Ik zie in Shadia geen mol. Te jong, te direct. Ik geloof niet dat iemand van haar leeftijd toneel kan spelen tegenover kandidaten als Marc of Sandra.

ik hoop dat ze ons verbaasd. kvind het iig gevaarlijk om haar daarom te schrappen van het lijstje mogelijke mollen

Citaat
In idd De Mol heeft er niets bij te winnen dat er kokers open gaan.

elke geopende koker kost toch 500€ ad groep? of heb ik dat verkeerd begrepen? misschien moet ik de aflevering nog maar es opnieuw bekijken.

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 22-01-2003, 21:51:23 »
Nee, ik blijf zeggen, niet per geopende koker, maar per koker die ze niet kunnen tonen.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 22-01-2003, 22:04:26 »
Nee, ik blijf zeggen, niet per geopende koker, maar per koker die ze niet kunnen tonen.

Er is inderdaad niet letterlijk gezegd dat ze een boete krijgen bij het openen van het kokertje. Er is alleen gezegd dat ze 'm niet mochten open maken. Ik denk eigenlijk dat ze juist een beloning krijgen als ze het kokertje dicht laten. Bijvoorbeeld een vrijstelling of een tip... jammer voor Shadia dan  :(









Offline AwelAwel

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 22-01-2003, 23:01:55 »
ze zullen nog verschieten ... zij die het kokertje hebben opengedaan EN zij die het niet hebben opengedaan ;-)








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 23-01-2003, 00:35:12 »
de kandidaten denken alleszins dat ze 500euro verliezen door de koker te openen, want dat hoor je er een paar zeggen, vlak nadat michiel alles uitgelegd heeft. zo van: "500 euro is toch een kleine prijs om te weten wat erin zit?" "jamaar ja, door dat te openen is de groep 500 euro kwijt", enz..








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 23-01-2003, 08:03:03 »
We dwalen weer 'n beetje af van Shadia als wel/niet de mol. In 't De mysterieuze kokertjes-topic kan er verder gediscussierd worden over de kokertjes.  :)

Edit: In dit topic kan natuurlijk wel gediscussierd worden over 't feit dat Shadia haar kokertje heeft geopend. Maar de posts die hierboven staan, waar ik dus op doelde, gaan meer over de kokertjes in 't algemeen en daar is 't bovengenoemde topic voor geopend.







« Laatst bewerkt op: 23-01-2003, 18:06:28 door Han13 »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 23-01-2003, 09:16:12 »
maar waar praten we over shadia in combinatie met de kokers???? :-X  :-\








Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 23-01-2003, 11:51:00 »
LOL cora bora!  ;D








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 23-01-2003, 12:04:35 »
 ;) ik moet me nu echt inhouden om geen topic te openen "shadia en het open kokertje in aflevering 1"   :D

maar goed nu over shadia. ze was dus wel een beetje de boel aan het opjutten, iets wat zeker een goede moleigenschap is...  ???








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 23-01-2003, 15:00:56 »
maar goed nu over shadia. ze was dus wel een beetje de boel aan het opjutten, iets wat zeker een goede moleigenschap is...  ???

door de rest niet te vertellen wat erin zat probeert ze misschien de anderen te overhalen het ook te doen? zover ik weet kost dat 500€, ook al beweert WCEend dat het enkel geld kost per koker die ze niet kunnen tonen  ???







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 23-01-2003, 15:19:17 »
de manier waarop ze heel geniepig achterover dook met die koker en op een steelse manier erin keek om vervolgens schichtig rond zich te kijken van:

- wie heeft het gezien?
- hoe gaan de reacties zijn?
- wat ga ik nu zeggen?

bewijst voor mij dat het eerder een geval was van impulsiviteit en de nieuwsgierigheid niet in bedwang kunnen houden, dan van een doordachte mollendaad. het is een van de voornaamste redenen waarom shadia bij mij onderaan in mijn lijstje van verdachten staat.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 23-01-2003, 15:31:07 »
ik vind het nog te vroeg om haar uit te sluiten, hoewel ik haar er niet het type vind.
maar ja dat zegt ook helemaal niks..








Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 23-01-2003, 15:53:13 »
ik vind het nog te vroeg om haar uit te sluiten, hoewel ik haar er niet het type vind.
maar ja dat zegt ook helemaal niks..

George vond ik (en volgns mij nog wel meer) ook geen Mol omdat je gewoon zo snel emoties zag. Wat dat geopende kokertje betreft denk ik dat ze alleen maar in de knoei komen met een bepaalde opdracht met de kokertjes?
Of er zit gewoon nix in en is t alleen maar voor de spanning..








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 23-01-2003, 16:23:37 »
zover ik weet kost dat 500€, ook al beweert WCEend dat het enkel geld kost per koker die ze niet kunnen tonen  ???
Michiel heeft er echt niks van gezegd dat het geld kost als ze het openen. Helemaal niets. Enkel als ze het niet bijhebben.

Als hij nadien weg is, wordt er in de groep gediscussieerd en dan zegt Inge wél dat het geld kost als je het opent.

Maar Michiel, de spelleider himself, zei er dus niks van.

Trouwens, als ik bij WV werkte, zou ik op het moment dat Shadia de koker geopend heeft, ook meteen de groepspot in beeld brengen en er met een dramatisch geluid 500 € van af trekken. Om het nog eens extra te benadrukken dat Shadia iets verdachts gedaan heeft en dat het geld gekost heeft.

Of dit wil zegen dat Shadia De Mol is weet ik niet. :)








Offline Xandragon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 23-01-2003, 16:40:55 »
Shadia is buiten dat nog niet echt in de kijker geweest als mogelijke mol naar mijn mening.







Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 23-01-2003, 17:03:02 »
Michiel heeft er echt niks van gezegd dat het geld kost als ze het openen. Helemaal niets. Enkel als ze het niet bijhebben.

Als hij nadien weg is, wordt er in de groep gediscussieerd en dan zegt Inge wél dat het geld kost als je het opent.

klopt volledig, ik heb het zonet herbekeken...bedankt voor de rechtzetting, en sorry WCEend je had dus gelijk! (ik moet blijkbaar meer naar Michiel gaan luisteren en minder naar de kandi's). overigens zegt Michiel ook wél dat ze de koker niet mogen openen, maar hij zegt niet wat de gevolgen zijn als ze dit doen. zondag wordt wellicht het één en ander duidelijk...








« Laatst bewerkt op: 23-01-2003, 17:05:02 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline LaCanta

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 23-01-2003, 17:11:59 »
Michiel heeft er echt niks van gezegd dat het geld kost als ze het openen. Helemaal niets. Enkel als ze het niet bijhebben.Als hij nadien weg is, wordt er in de groep gediscussieerd en dan zegt Inge wél dat het geld kost als je het opent.Maar Michiel, de spelleider himself, zei er dus niks van.
Michiel zei wel dat de kandidaten het kokertje niet mochten opdoen. Ik denk dat we er toch mogen vanuit gaan dat de straf voor het opendoen ook 500 euro's is.


Trouwens, als ik bij WV werkte, zou ik op het moment dat Shadia de koker geopend heeft, ook meteen de groepspot in beeld brengen en er met een dramatisch geluid 500 € van af trekken. Om het nog eens extra te benadrukken dat Shadia iets verdachts gedaan heeft en dat het geld gekost heeft.
Michiel zei dat hij op elk moment een koker-test kan uitvoeren. Dus is het logisch dat het dramatisch geluid en de -500€ dan gebeurt en niet op het moment dat Shadia de koker opendoet. Blijkbaar hebben ze de kokertest voor volgende aflevering voorbehouden. Ik vermoed dat er dan nog meer te gebeuren staat dan gewoon -500€.







Molverdenking Chinese serie: Chang, Engelse: John, Franse: Marianne, Amerikaanse: Shirley, Turkes: Ahmed, Belgische: Jan, Nederlandse: Kees, Spaanse: Carmen, Italiaanse: Maria, Russishe: Nadia, Japans

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 23-01-2003, 18:08:41 »
Er staat ook meer te gebeuren, maar nee, de €500 straf geldt expres niet voor het openen van de kokers.

Vlaming: Het is goed ;).







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud