Auteur Topic: Shadia is (niet) de mol!  (gelezen 83091 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 23-01-2003, 18:36:07 »
Oke de kokers hebben we gehad. en kunnen we ook ergens anders kwijt. hier gaat het dus om Shadia en of het openen van de koker haar juist wel of juist niet de Mol maakt.

Kokers en wat er allemaal nu wel of niet geld kost, mogen http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3706.0 hier







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2003, 18:51:30 »
bewijst voor mij dat het eerder een geval was van impulsiviteit en de nieuwsgierigheid niet in bedwang kunnen houden, dan van een doordachte mollendaad.  
het was niet heel erg impulsief, want ze zei al heel snel dat ze hem waarschijnlijk wel zou gaan openen of iets in die richting.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2003, 19:05:08 »
ja, maar dat was iederéén aan het zeggen, maar zij deed het wel en het is het moment dat ze het uiteindelijk doet, dat haar doet schrikken denk ik..








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2003, 20:06:00 »
Oke de kokers hebben we gehad. en kunnen we ook ergens anders kwijt. hier gaat het dus om Shadia en of het openen van de koker haar juist wel of juist niet de Mol maakt.

Kokers en wat er allemaal nu wel of niet geld kost, mogen http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3706.0 hier

volgens mij verdenken deze mensen shadia vanwege het openen van de koker en de gevolgen eventueel daarvan, waarom zou je dat dan niet hier kunnen bespreken, veel anders hebben we nog niet over shadia...








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 25-01-2003, 22:28:06 »
niemand durft meer te posten hier...  :(








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 26-01-2003, 00:16:34 »
ik denk eerder dat we allemaal een beetje uitgepraat zijn over shadia en of ze wel of niet de mol is na afl. 1. dat geldt trouwens voor t hele VRT forum volgens mij. we zijn weer toe aan n nieuwe aflevering, maar gelukkig komt die morgen ook en dan zal er hier weer volop gepost worden :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 26-01-2003, 09:13:55 »
volgens mij verdenken deze mensen shadia vanwege het openen van de koker en de gevolgen eventueel daarvan, waarom zou je dat dan niet hier kunnen bespreken, veel anders hebben we nog niet over shadia...
Je mag het best hebben over shadia, maar niet over de kokertjes in het algemeen. Daarvoor werden jullie door mollemans, volkomen terecht, doorverwezen naar het kokertjestopic http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3706.0
Maargoed, nu voeg ik alleen maar mijn bijdrage toe aan een offtopic discussie.

Verder wil ik even opmerken dat op de groepsfoto van aflevering 1 een zonnebril ligt, recht voor de neus van Shadia en Walter. Ik heb het niet zo heel goed kunnen zien, maar het leek alsof hij erin gemonteerd is. Dit zou een hint kunnen zijn naar Shadia of Walter als mol.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 27-01-2003, 09:50:39 »
Je mag het best hebben over shadia, maar niet over de kokertjes in het algemeen. Daarvoor werden jullie door mollemans, volkomen terecht, doorverwezen naar het kokertjestopic http://www.realitynet.org/forum/index.php?topic=3706.0
Maargoed, nu voeg ik alleen maar mijn bijdrage toe aan een offtopic discussie.

Goed wijsneus, maar wat nou als het over de betrekking van onze beste Shadia gaat ten opzichte van de kokers? Terwijl er voor de rest geen aanwijzingen zijn?







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 27-01-2003, 09:59:26 »
Nog een poging dan;

Dit topic is voor shadia en alles wat met haar samenhangt. Veel van wat er hier gepost wordt ging over shadia en of het feit dat zij haar koker opende wel of niet Mols was. Dat soort posts prima, er waren echter ook een aantal posts die puur over de kokers, de inhoud van de kokers en de rol van de kokers in het spel gingen en NIETS met Shadia van doen hadden. dit soort posts gelieve in het daravoor bestemde koker topic







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 27-01-2003, 12:25:08 »
Mijn overzicht van molse en onmolse acties van Shadia.

Waarom is Shadia niet de mol?

Aflevering 1
  • Ze wordt gevonden bij opdracht 1.
  • Bij opdrachg 2 vijfentwintig (25) minuten geslapen - 6 punten verdiend.
  • Opdracht 3 in 1 keer geslaagd.
Aflevering 2
  • Ze heeft bij de controle haar koker bij zich.
  • Shadia pluist uit dat de infaroodstraal 15 seconden op de reflector gericht moet worden.
Waarom is Shadia wel de mol?

Aflevering 1
  • Ze maakt de koker open.
Aflevering 2
  • Shadia en stijn kunnen de infaroodstraal niet op de reflector gericht houden voor een tijdje.
  • De bom wordt niet ontmanteld en ontploft zodoende.
  • Raakt bij opdracht 4 (Helikopter en paintball) uitgeschakeld.
  • Shadia koopt samen met Marc, Nicole en Inge de vrijsteling van Walter af.
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 27-01-2003, 18:46:23 »
De enige bedenking die ik heb is de volgende: 'unaniem' zouden ze beslist hebben dat de groep de vrijstelling afkocht. Nochtans was Shadia anders geneigd om ze de vrijstelling te gunnen. Ze is wellicht overstag gegaan na gesprek met Marc en Inge.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 28-01-2003, 02:22:39 »
Dit stond in de Wizy en Wopy krant. Bruno tekent daaarvoor volgens de kranten.



beetje ver gezocht misschien, maar....

-wAAr Hoort DIt Stukje?  ==> SHADIA
- wAAR IS dE muts van FLOPPy? ==>SLAAPPROEF
- Hoeveel paddestoelen tel je? 6 ==> Ze heeft zichzelf 6 punten gegeven voor de proef
- wie draagt er altijd een zonnebril ==> SHADIA

 mvg
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 28-01-2003, 08:49:39 »
Haha  :D Dat vind ik inderdaad een beetje vergezocht, Vlaming.








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 28-01-2003, 09:47:54 »
-wAAr Hoort DIt Stukje?  ==> SHADIA
- wAAR IS dE muts van FLOPPy? ==>SLAAPPROEF
- Hoeveel paddestoelen tel je? 6 ==> Ze heeft zichzelf 6 punten gegeven voor de proef
- wie draagt er altijd een zonnebril ==> SHADIA

Leuk gevonden vlaming. Vooral omdat 't weer 'n aanwijzing richting Shadia is.  ;)

Maarre, als Bruno dit getekend heeft, zou dat betekenen dat hij al weet dat Shadia de mol is en dus zou hij dan bij de laatste drie moeten zitten.  :-\








Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 28-01-2003, 09:52:32 »
Dat kan toch? Volgens mijn pool is dat zo hoor ;). Leuk gevonden vlaming ;D







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 28-01-2003, 14:17:36 »
Maarre, als Bruno dit getekend heeft, zou dat betekenen dat hij al weet dat Shadia de mol is en dus zou hij dan bij de laatste drie moeten zitten.  :-\

ik twijfel niet aan het feit dat bruno dit getekend heeft, maar wel aan het feit of er een hint inzit, misschien problemen ze ons wel te misleiden?

het is iig géén toeval dat deze tekening één dag na de eerste uitzending overal opduikt, imho...

en tsja, bruno is de enige die shadia op dit moment verdenkt, 't zou dus kunnen dat die 2 finale spelen hé. de éne als mol, de andere als winnaar....

ciao
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 28-01-2003, 14:31:21 »
het is iig géén toeval dat deze tekening één dag na de eerste uitzending overal opduikt, imho...

Zeker geen toeval lijkt me. Alleen heeft iedereen 'm tot nu toe op Bruno toegepast en daarom denk ik dat je juist wel 'ns gelijk kan krijgen en dat hij door Bruno is getekend en over Shadia de mol gaat. Ik hoop 't iig. ;)

Citaat
en tsja, bruno is de enige die shadia op dit moment verdenkt, 't zou dus kunnen dat die 2 finale spelen hé. de éne als mol, de andere als winnaar....

Bruno zit zichzelf wel heel verdacht te maken, dus ik verwacht eigenlijk dat er binnenkort ook wel 'n aantal kandi's zullen zijn die hem verdenken. En daardoor is 't natuurlijk goed mogelijk dat hij veel kans heeft om tot 'n laatst over te blijven. Als hij dan Shadia als mol heeft en zij blijkt 't ook te zijn, dan komt 't natuurlijk goed uit als de andere finalist hem verdacht als mol.








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 28-01-2003, 16:35:26 »
-wAAr Hoort DIt Stukje?  ==> SHADIA

 

Dit stukje hoort misschien wel bij de gebarentaal van Bruno.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 31-01-2003, 18:47:15 »
Citaat
- Hoeveel paddestoelen tel je? 6 ==> Ze heeft zichzelf 6 punten gegeven voor de proef
Leuk dat jij er zes telt, ik tel er maar vijf.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Shadia is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 31-01-2003, 19:14:55 »
Leuk dat jij er zes telt, ik tel er maar vijf.

Het zijn er echt zes!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”