Auteur Topic: informatie Mol III  (gelezen 62957 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:informatie Mol III
« Reactie #280 Gepost op: 19-01-2003, 13:41:50 »
Ik heb eens gekeken naar de achtergronden op de foto's en ben er achter gekomen dat alleen de foto van Christophe op een andere plek genomen is dan de foto's van de andere kandidaten. (eigenlijk een paar meter van de plek van de andere kandidaten) Misschien omdat ie de mol is? Bij elke foto zie je wel een stukje van een wit zonnescherm achtig afdakje (met golvende karteltjes) en bij hem niet. (Ook bij Nicole is dit afdakje niet te zien maar dat komt omdat er een vent voorzit met zijn hoofd, wel is het aan de gele balk te zien, dezelfde plek met het afdakje).


Walter met afdakje, net als alle andere kandidaten


Christophe zonder afdakje

De plek scheelt maar een paar meter met die van de andere kandi's, maar toch...







« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 13:43:39 door Heinz »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #281 Gepost op: 19-01-2003, 13:55:08 »
Leuk gevonden Heinz, maar ik ben 't niet helemaal met je eens. De foto's zijn denk ik allemaal gemaakt op 't zelfde pleintje, maar zijn lang niet allemaal vanuit precies dezelfde positie genomen.

De foto's van Corry, Bruno en Nicole zijn uit ongeveer dezelfde positie genomen. Bij hun drieen zie je geen afdakje (of nog maar 'n klein puntje aan de linkerkant van de foto) en achter hen zie je 'n steegje.

Shadia, Sandra en Inge stonden wat meer naar links, want bij hen zie je 't afdakje wel, maar geen steegje.

Bij de foto's van Marc, Walter en Stijn zie je zowel 't afdakje als 't steegje.

Christophe is wel de enige die meer naar rechts heeft gestaan bij 't knippen van de foto. Bij hem zie je 't steegje nog maar 'n heel klein beetje aan de linkerkant, 't afdakje is dus totaal niet te zien.

Maar of we hier iets mee kunnen....ik denk 't eerlijk gezegd niet.  :-\







« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 13:55:58 door Han13 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:informatie Mol III
« Reactie #282 Gepost op: 19-01-2003, 13:56:47 »
Ik zelf eerlijk gezegd ook niet  ;D








Offline Wingnut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #283 Gepost op: 19-01-2003, 13:57:17 »
Ik heb eens gekeken naar de achtergronden op de foto's en ben er achter gekomen dat alleen de foto van Christophe op een andere plek genomen is dan de foto's van de andere kandidaten. (eigenlijk een paar meter van de plek van de andere kandidaten)

Niet echt. In de foto van Nicole zie je rechtsboven 'n stukje van 'n zalmkleurig huis, dat is 't zelfde huis wat rechtsboven in Christophe's foto staat. Je hoeft de camera dus maar 'n klein stukje te draaien en...

Als ik dan toch op basis van die foto's 'n afwijkende aan zou moeten wijzen, zou 't Sandra zijn. In haar foto zie je links 'n vrij groot stuk van 'n raam, met daarboven 'n goudkleurig dakje. Rechts zie je nog net de rand van 't huis, met iets van 'n regenpijp (pijp is duidelijker in de foto van Marc). In de foto's van Inge en Shadia zie je ook dat goudkleurige dakje, maar dan zie je ook 'n grijze zuil die links van eerdergenoemd raam staat. Aangezien je die niet ziet in de foto van Sandra, terwijl je tegelijk wel veel raam en gouden dakje ziet, staat de camera daar veel verder naar links (voor de kijkers).

Je kan ook alle foto's ordenen op basis van de achtergrond, en dan krijg ik, van links naar rechts, Sandra, Inge, Shadia, Marc, Walter, Stijn, Corry, Bruno, Nicole en Christophe.

Maar om eerlijk te zijn, ik verwacht niet dat we daar enige betekenis aan moeten hangen.

W.








Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:informatie Mol III
« Reactie #284 Gepost op: 19-01-2003, 14:02:15 »
Aan zo'n ordening heb je al helemaal niets, want ze weten van te voren natuurlijk niet wie in welke aflevering naar huis moet.  ;D








Offline Wingnut

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #285 Gepost op: 19-01-2003, 14:07:13 »
Behalve dan dat ze eventueel de Mol op 'n bijzondere plek kunnen zetten ;)

Die ordening was meer 'n kleine intellectuele exercitie. Ik zit er zelfs over te peinzen of ik uitgaande van die foto's, en met wat aannames over de zoom van de camera, de relatieve posities van de kandidaten en camerastandpunten kan reconstrueren.

Tja, je bent 'n geek of je bent 'n geek... ;D







Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:informatie Mol III
« Reactie #286 Gepost op: 19-01-2003, 14:10:59 »
Mij viel het op dat alleen bij Nicole 2 andere mensen op de foto staan, een die aan komt lopen en een die wegloopt...ze komt en gaat, 1ste afvaller misschien?







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #287 Gepost op: 19-01-2003, 15:43:19 »
Misschien stonden ze allemaal op een rijtje en werden toen die foto's genomen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat uit de volgorde in de rij iets valt af te leiden. Maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom>







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:informatie Mol III
« Reactie #288 Gepost op: 19-01-2003, 16:09:20 »
Dat zou kunnen hoor maar kdenk het toch ookk niet . Ik ben zelf van Vlaanderen provincie Antwerpen en bij ons hebben ze op school zelfs een wedstrijd verbonden aan De mol 3 . We moeten opschrijven wie we denken dat de mol is en wie we denken dat gaat afvallen . Als we nu bv opschrijven dat de mol Corry is en dat Corry afvalt de volgende aflevering dan val je af. Degene die nog overblijven op het einde spelen de finale !!
Allemaal merciekes voor de informatie die ik hier al heb kunnen krijgen want da helpt mij natuurlijk al hé  ;) Weten jullie wanneer het programma nu is tot wat uur ?!  ???Groeten
Melissa
xxx








Dikke zoen,
Melissa

Offline Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:informatie Mol III
« Reactie #289 Gepost op: 19-01-2003, 16:31:06 »
Btw dat van die namen vond ik het best gevonden tot nu toe ! En ik snap het niet echt bij die flitsen hé komen er 10 mensen maar ze zijn toch ook met 10 dus da kloptdan hé ...
Doei !!!








Dikke zoen,
Melissa

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #290 Gepost op: 19-01-2003, 17:35:46 »
Ik heb nog niet terug gevonden op het forum welke namen er bij de silhouetten horen...?

Volgens mij is dat:
1 Nicole
2 Shadia
3 Corry
4 Marc
5 Christophe
6 Sandra
7 Bruno
8 Inge
9 Stijn
10 Walter

Het rijtje van Trailer 2:
1 Corry
2 Nicole
3 Shadia
4 Walter
5 Bruno
6 Marc
7 Christophe
8 Sandra
9 Stijn
10 Inge

Alleen Stijn staat dus op dezelfde plaats...!








Offline Melissa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:informatie Mol III
« Reactie #291 Gepost op: 19-01-2003, 17:44:26 »
Raar







Dikke zoen,
Melissa

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #292 Gepost op: 19-01-2003, 18:05:21 »
Nicole valt niet als eerste af denk ik, want in de trailer zie je haar op twee touwen (parallellen).
Tenzij dat een van de andere opdrachten is in de eerste aflevering natuurlijk.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:informatie Mol III
« Reactie #293 Gepost op: 19-01-2003, 18:11:17 »
Ik begin me inderdaad af te vragen of de pool wel helemaal eerlijk is omdat sommige wel en sommige niet de filmpjes/sneak hebben kunnen zien.  :-[

Tot hoe laat mag je de pool eigenlijk nog veranderen?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:informatie Mol III
« Reactie #294 Gepost op: 19-01-2003, 18:44:37 »
Rose - hey ! Das dan wel "toevallig":)
Tweety - mee eens, heb geen sneak gezien en denk dat je daar misschien toch je voordeel mee kan doen dan ? Heb nu willekeurig wat namen in gevuld eigenlijk ..  :-\







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:informatie Mol III
« Reactie #295 Gepost op: 19-01-2003, 18:47:03 »
Ik begin me inderdaad af te vragen of de pool wel helemaal eerlijk is omdat sommige wel en sommige niet de filmpjes/sneak hebben kunnen zien.  :-[

Tot hoe laat mag je de pool eigenlijk nog veranderen?

Het is wel eerlijk, aangezien je alleen de eerste twintig minuten hebt gezien, niets van een executie en dergelijke ;)

Stemmen kan tot 1 uur voor de uitzending.







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:informatie Mol III
« Reactie #296 Gepost op: 19-01-2003, 19:24:50 »
In 20 minuten kun je je in ieder geval een beetje een indruk/mening vormen over de kandi's. Wij arme mensjes die de sneak niet gezien hebben, kennen de kandi's alleen nog maar van foto's (ja, en die flitsen in de teasers dan). Dat scheelt toch wel.

Nou ja, de mol is toch Christophe......, ;D







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:informatie Mol III
« Reactie #297 Gepost op: 19-01-2003, 21:03:39 »

Nou ja, de mol is toch Christophe......, ;D

 :D
Grapjas!








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:informatie Mol III
« Reactie #298 Gepost op: 19-01-2003, 21:15:33 »
 ;D

Ideetje:
Als Christophe het meest links stond op de foto, en hij is de eerste afvaller, zouden ze dan "van links af aan"  kunnen gaan?

Ik ga meteen ff kijken!







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:informatie Mol III
« Reactie #299 Gepost op: 19-01-2003, 21:39:18 »
Als Christophe het meest links stond op de foto, en hij is de eerste afvaller, zouden ze dan "van links af aan"  kunnen gaan?

Christophe stond 't meest naar rechts. Ik denk eigenlijk niet dat jouw theorie mogelijk is, want de makers kunnen van te voren nooit weten in welke volgorde de kandi's gaan afvallen. Deze foto's zijn duidelijk tijdens deze eerste twee dagen geknipt en mij lijkt 't voor de makers erg moeilijk dan al in te schatten wie er ook maar als eerste zal gaan afvallen. Gewoon toeval dat Christophe 't meest naar rechts stond, denk ik.