Auteur Topic: Wanneer worden de hints bekend gemaakt?  (gelezen 4279 keer)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Gepost op: 27-01-2003, 17:47:36 »
Hoe was het bij vorige seizoenen ? Werder alle hints dan bekend gemaakt ? De Nederlandse viel wat tegen de vorige keer.. ( ik hed er veeeel meer gezien :))







Edit: titel ingekort - Han







« Laatst bewerkt op: 27-01-2003, 18:12:31 door Han13 »
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline mikaelv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ook dit gaat voorbij.
Alles zal ons in een negende en allerlaatste aflevering (er komt geen vierde Vlaamse Molreeks) duidelijk gemaakt worden.
Groot is dan onze verbazing dat wij door het bos de bomen nooit zien staan hebben.







Graven, broeders en zusters.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Alles zal ons in een negende en allerlaatste aflevering (er komt geen vierde Vlaamse Molreeks) duidelijk gemaakt worden.


Misschien komt er nog wel eens een 'Making of the Mol' met beelden achter de schermen en zo  :D

Trouwens, ik hoop ook dat er nu wat meer en betere hints in zitten. dat is altijd leuk.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2003, 19:08:37 »
Ja, anders loop ik me weer belachelijk te maken :) Ik hoorde ECHT vorig jaar iemand George is de mol zeggen in een achterstevoren versneld afgespeeld muziekje.. had alleen Geoge al afgeschreven als mol dus er niet op gestemd.. ( en ja, blond).







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #4 Gepost op: 27-01-2003, 23:08:14 »
de VRT liet na de eerste & tweede serie al aardig wat molwerk zien, en ik verwacht hetzelfde dit keer, het is tenslotte de allerlaatste vlaamse mol. de extra aflevering van de nederlandse serie viel mij al 2 maal bijzonder tegen (de eerste heb ik gemist)!







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #5 Gepost op: 27-01-2003, 23:39:25 »
De Nederlanders maken er altijd een soort talk show van, kandi's beginnen dan dingen te vertellen die ze samen hebben meegemaakt maar die door de kijkers eigenlijk al lang zijn opgemerkt tijdens de reeks (ze gaan m.a.w. een beetje de afleveringen herkauwen).







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #6 Gepost op: 28-01-2003, 00:24:15 »
De Nederlanders maken er altijd een soort talk show van, kandi's beginnen dan dingen te vertellen die ze samen hebben meegemaakt maar die door de kijkers eigenlijk al lang zijn opgemerkt tijdens de reeks (ze gaan m.a.w. een beetje de afleveringen herkauwen).

tsja, vorig jaar was er in NDL sobieso weinig tijd omdat ze de W, de M en de V pas in de extra aflevering bekend hebben gemaakt, iets wat in vlaanderen NIET het geval zal zijn. we gaan het echt al weten op 09 maart :)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #7 Gepost op: 28-01-2003, 00:42:08 »
we gaan het echt al weten op 09 maart :)

HOOP je en ik hoop met je mee







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #8 Gepost op: 28-01-2003, 00:49:31 »
HOOP je en ik hoop met je mee

het is zéker zo, is gezegd door michiel in pré-molinterviews (al ben ik niet 100% zeker dat die datum correct is, hoeveel afleveringen waren er alweer 8+1 zeker?)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Ellen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #9 Gepost op: 28-01-2003, 01:12:22 »
'k Hoop echt dat je gelijk heb want dat Wordt Vervolgd gedoe was driewerf nix!







Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #10 Gepost op: 28-01-2003, 08:02:04 »
Ja, anders loop ik me weer belachelijk te maken :) Ik hoorde ECHT vorig jaar iemand George is de mol zeggen in een achterstevoren versneld afgespeeld muziekje.. had alleen Geoge al afgeschreven als mol dus er niet op gestemd.. ( en ja, blond).

Lieve C.
Je moet echt oppassen met dit soort zaken. Overbelasting kan leiden tot psychotische decompensatie (het niet meer kunnen scheiden van werkelijkheid en fantasie). Het is dan beter even een paar afleveringen niet te kijken.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #11 Gepost op: 28-01-2003, 10:03:43 »
PS, ben ik de enige die de vraag van deze topic een beetje raar vind?
Alsof ze volgende week alle hints bekend maken ofzo. Het is toch logisch dat het pas in de laatste aflevering is?








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Wanneer worden de hints bekend gemaakt?
« Reactie #12 Gepost op: 28-01-2003, 10:27:32 »
Waaat ?! Niet kijken  :o ?! Waar is mijn .. ehm .. wat wordt er voorgeschreven bij decompensatie... ? :P







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .