Auteur Topic: exit gesprek met Nicole  (gelezen 3450 keer)

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
exit gesprek met Nicole
« Gepost op: 27-01-2003, 13:39:16 »
werd zonet uitgezonden op Radio 2 in't programma 'De Vliegende Vlaming', voor wie het gemist heeft...het staat nu ook online in de media sectie van deze site

enjoy
vlaming

ps : weet er iemand of er ook exit gesprekken uitgezonden worden op andere zenders dan radio 2? want die radio2 interviewer suckt echt wel big time







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline wolfje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #1 Gepost op: 27-01-2003, 14:16:11 »
dacht dat dat op radio 1 ook gedaan werd vlaming.. het wordt alleszins ook op stubru gedaan; daarvoor ben je wel net te laat vrees ik; het werd zopas uitgezonden. :-/








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #2 Gepost op: 27-01-2003, 14:18:42 »
Thanx vlaming!  :)

't was weer 'n aardig gesprek. De interviewer is idd wel 'n beetje 'n aanprutser, maar al met al heeft Nicole 't toch wel tot 'n leuk gesprek gemaakt.

Erg grappig vond ik 't om te horen dat zij tegen de mensen in haar omgeving had gezegd dat ze op zakenreis naar Sri Lanka was en dat ze 't vreemd vonden dat ze niet zo bruin thuiskwam. Dat kwam natuurlijk doordat 't niet zo'n fijn weer was in Italie.  ;)

Nicole verklaart dus dat zij zelf haar koker nooit geopend heeft. Ze praat er 'n beetje over alsof ze 'm nu nog steeds in haar bezit heeft en er nog steeds niet in gekeken heeft. Misschien mochten ze de koker mee naar huis nemen en komt hij nog terug in de allerlaatste aflevering als alle kandi's bij elkaar komen.  :-\








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #3 Gepost op: 27-01-2003, 15:12:10 »
hé wolfje :) bedankt voor de tip, ik zal volgende week stubru ook in de gaten houden (tzal wel zo zijn dat die kandidaat de hele middag door de wandelhangen van de vrt ronddwaalt om tenslotte in DLS te belanden).....en 't was graag gedaan zenne Han13 ;) btw ik ben eigenlijk wel een beetje content dat ze eruit ligt, ze kwam nogal bazig over vond ik...ok, het lag misschien aan de eerste proef, maar de andere vrouwen zijn ook knapper, dus.... ;)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #4 Gepost op: 27-01-2003, 16:47:21 »
(tzal wel zo zijn dat die kandidaat de hele middag door de wandelhangen van de vrt ronddwaalt om tenslotte in DLS te belanden)

Nicole zit vanavond zowaar NIET in De Laatste Show :o







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #5 Gepost op: 27-01-2003, 16:48:17 »
Dat zou misschien een beetje een anti-climax zijn na het wervelende optreden van Christoffel.







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #6 Gepost op: 27-01-2003, 17:28:28 »
Jammer dat Nicole niet in de laatse show komt. Raar is dat. Ik dacht dat elke afvaller daar heen ging. Misschien is ze wel de Mol  en komt ze weer terug 8)  :P










Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #7 Gepost op: 27-01-2003, 19:05:51 »
btw ik ben eigenlijk wel een beetje content dat ze eruit ligt, ze kwam nogal bazig over vond ik...ok, het lag misschien aan de eerste proef, maar de andere vrouwen zijn ook knapper, dus.... ;)
Voilà, nog iemand die het kan waarderen als de mooie vrouwen langer in de serie blijven! ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #8 Gepost op: 27-01-2003, 19:48:05 »
Mee eens!!







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #9 Gepost op: 27-01-2003, 20:17:00 »
De koker van Christoffer werd anders door Michiel wel vastgehouden toen de auto wegreed...







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:exit gesprek met Nicole
« Reactie #10 Gepost op: 27-01-2003, 21:41:17 »
oink, kvind het echt wel raar dat ze niet in DLS zit...







banaan begint met een b, soms met een s