Auteur Topic: De Mol in de media  (gelezen 258576 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media
« Reactie #320 Gepost op: 22-03-2016, 01:15:00 »
Stukje uit HLN (krant online)
Ligt het aan mij of kan ik dit niet volgen? Het kan toch niet dat ze twee keer een test hebben gegeven in de finale waar zowel Cathy als Hanne op exact dezelfde seconde indienen? Dat lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk..

Iemand die dit kan verduidelijken?

Tot 3x toe begreep ik zelfs. 2 x gelijk en de 3e keer pas Cathy als winnaar. Hoe dat kan snap ik ook niet.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #321 Gepost op: 22-03-2016, 01:25:26 »
Is er nog een krant (of nog beter een interview-filmpje met een van de kandidaten) die dit bevestigt? Lijkt me toch eerder dat die krant een fabeltje verkoopt..
Lomperik..

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media
« Reactie #322 Gepost op: 22-03-2016, 01:28:42 »
Is er nog een krant (of nog beter een interview-filmpje met een van de kandidaten) die dit bevestigt? Lijkt me toch eerder dat die krant een fabeltje verkoopt..

Ja. Maar vraag me niet welke... Google?

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #323 Gepost op: 22-03-2016, 01:30:13 »
Hanne zegt het zelf:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160321_02195384
(Check filmpje)

Twee keer ex equo en Cathy was iets sneller. Waren er dan twee testen?
Lomperik..

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media
« Reactie #324 Gepost op: 22-03-2016, 01:32:12 »
Hanne zegt het zelf:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160321_02195384
(Check filmpje)

Twee keer ex equo en Cathy was iets sneller. Waren er dan twee testen?

Ja, ik weet dat het beweerd en bevestigd is. Maar wat waar en hoe? Dat heb ik niet opgeslagen. Fijn dat je het gevonden hebt!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol in de media
« Reactie #325 Gepost op: 22-03-2016, 09:37:45 »
Als alles goed gaat zouden jullie het artikel in bijlage moeten vinden.

 ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media
« Reactie #326 Gepost op: 22-03-2016, 09:47:28 »
deredactie.be - De mol spreekt: "Mentaal zwaar, maar had het erger verwacht"



ma 21/03/2016 - 21:52 Zico Saerens
De beste ervaring van zijn leven. Zo omschrijft Gilles zijn deelname aan “De mol”, het programma dat vanavond zijn ontknoping kende. Dat hij al die tijd de saboteur en de luis in de pels van de andere kandidaten was, zagen maar weinigen aankomen. “Het was mentaal zeker zwaar, maar ik had het erger verwacht.”

Wie goed keek naar de eerste aflevering had het eigenlijk al wat kunnen weten. Op de vraag “wil jij de mol zijn?” antwoordde Gilles dat meedoen met “De mol” sowieso super is, maar dat het nog beter wordt als je de mol bent in “De mol”. Zinnen die hij maar al te graag herhaalt na de uitzending van vanavond. “Ik ben blij dat ik de kans heb gekregen en dat de productie het vertrouwen in mij had. Mocht ik nog eens deelnemen, zou ik echt graag opnieuw de mol zijn. Het was fantastisch.”

De kandidaat wilde tijdens het spel geen informatie krijgen die niet per se noodzakelijk was, zegt hij. “Dat zou mijn spontane reacties verloren laten gaan. Ik ben echt honderd procent mijzelf gebleven en heb niet geacteerd. Anders zou ik het ook niet hebben gekund.” Zijn “acteerervaring” bij een amateurgezelschap heeft dan ook weinig invloed gehad. “Ik heb ooit – dertien jaar geleden – meegespeeld met twee producties van school. De makers waren daarvan zelfs niet op de hoogte, denk ik.”

"Natuurlijk had ik liever maar 20.000 euro"

Over hoe hij gekozen is en hoe hij alles zoveel mogelijk heeft gesaboteerd, mag hij nog niets zeggen. Dat komen we immers allemaal te weten in de laatste aflevering volgende week. Maar met de stelling dat hij als mol nog vrij veel geld heeft binnengehaald - hij stond op de tweede plaats van de drie finalisten wat centen betreft - is hij het niet eens.

“Ik had op voorhand gezegd dat ik blij zou zijn met een derde van het totaal te winnen bedrag", zegt hij. "Dat is gelukt, want er was 100.000 euro te verdienen en het is iets meer dan 30.000 euro geworden. Natuurlijk had ik liever gehad dat het maar 20.000 was, maar soms moet je er ook voor kiezen om een proef wel te doen slagen om niet al te verdacht te worden.”

Iets wat ook gelukt is, zo blijkt nu. Enkel Hanne en Cathy – weliswaar de twee finalisten – hadden het al even aan het juiste eind. “Ik heb het aan niemand gezegd. Zelfs mijn ouders of mijn lief wisten van niets.”

"Dacht dat ze mij gingen vervangen"

“Het was mentaal wel zwaar, maar had het eigenlijk wel erger verwacht”, besluit hij. En toch was er in de eerste dagen sprake van onzekerheid. “Ik dacht op een bepaald moment dat ze mij gingen vervangen. Iets wat niet zou kunnen, zo hebben ze mij later gerustgesteld. De briefingmomenten (waarop de mol van de makers informatie krijgt, nvdr.) zijn zo kort, dat er geen tijd is voor schouderklopjes. Het is geen gewone situatie, dus het blijft ongemakkelijk. Hoe dan ook was het nu al de beste ervaring van mijn leven.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol in de media
« Reactie #327 Gepost op: 22-03-2016, 09:57:03 »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: De Mol in de media
« Reactie #328 Gepost op: 22-03-2016, 10:06:35 »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bels

  • Forumlid
Re: De Mol in de media
« Reactie #329 Gepost op: 22-03-2016, 10:29:20 »
Nog wat audio-interviews. Gilles is helemaal geen amateurtoneelspeler. ;D
Heel leuk interview met Hanne. ::ok::

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #330 Gepost op: 22-03-2016, 11:23:58 »
Stukje uit HLN (krant online)
Ligt het aan mij of kan ik dit niet volgen? Het kan toch niet dat ze twee keer een test hebben gegeven in de finale waar zowel Cathy als Hanne op exact dezelfde seconde indienen? Dat lijkt me toch wel erg onwaarschijnlijk..

Iemand die dit kan verduidelijken?

Ik denk dat ze hiermee bedoelen dat het de vorige 2 testen waar Stijn en bruno naar huis moesten cathy en hanne gelijk waren.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: De Mol in de media
« Reactie #331 Gepost op: 22-03-2016, 17:48:46 »


::rofl:: ::rofl:: ik dacht hetzelfde (en ja ik weet dat hij op mannen valt)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #332 Gepost op: 24-03-2016, 11:26:27 »
Een facebook-album met foto's van de finale in Kinepolis in Antwerpen.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #333 Gepost op: 24-03-2016, 11:42:10 »
Ik heb mezelf al gevonden  ::trots::
#teamamaimiljaarde

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #334 Gepost op: 24-03-2016, 13:32:42 »
Ik zat net achter de vader van Gilles in de cinemazaal, maar je kan me net niet zien zitten (helaas  ;) )

Offline Convans

  • Forumlid
Re: De Mol in de media
« Reactie #335 Gepost op: 24-03-2016, 13:59:51 »
Ik zat op die cosy seats met een tafeltje ernaast. Perfect in het midden van de zaal en 2 uur genieten! Dat moment waarop Gilles komt aangewandeld naar Cathy toe en het duidelijk werd dat hij de mol is,  is toch eentje om nooit meer te vergeten samen met de reactie van de zaal ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #336 Gepost op: 24-03-2016, 21:11:35 »
De promo waar ik het maandagavond al over had, staat online: Hier

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #337 Gepost op: 24-03-2016, 22:36:40 »
Zijn er abonnees van De Standaard die aan de volledige versie van deze artikels kunnen geraken?

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160322_02197728 en http://www.standaard.be/cnt/dmf20160321_02195773

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #338 Gepost op: 28-03-2016, 23:24:39 »
Jammer dat de extra filmpjes van aflevering 8 en 9 niet in HD zijn geüpload. Zit hier een insider toevallig? ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol in de media
« Reactie #339 Gepost op: 29-03-2016, 11:12:10 »
Gilles blikt hier terug in Story.

Nog een leuke anekdote over een wagen die Gilles kapot maakte.