Auteur Topic: Off Topic en ander huisvlijt  (gelezen 115024 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #60 Gepost op: 25-02-2016, 00:13:52 »
Ik snap ook niet goed waarom een topic gesloten moet worden. Maar daar weten wij ook te weinig voor om daar over te kunnen oordelen. Ik ga er altijd vanuit dat de moderators altijd objectief zijn en daarmee de regels hanteren zoals ze hier beschreven staan.

Ik zou wel willen weten wat de reden is om een heel topic te sluiten ipv de persoon/personen die zich misdragen hebben een gepaste sanctie op te leggen. Het topic op zich is namelijk toch geen bron van kwaad? Ik heb er zelf niks mee, maar vermijd het gewoon.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #61 Gepost op: 25-02-2016, 07:37:58 »
Case closed, zoals hier gezegd is als je niks met t wollige taalgebruik had, kon je t topic vermijden. Als je wel iets met t topic had en af en toe mee las, of interesse hebt om nu te zien waar t eigenlijk om ging , stuur Maar een pb naar dragonius of 1 van de Andere helpdesk medewerkers voor een link voor ons nieuwe onderkomen.

Als er een actie Komt waar mee wij denken meerdere mensen te kunnen blij maken, Dan zullen wij contact openen met de moderatoren hier om te kijken waar we die wereldkundig  kunnen maken.

Nu verder on topic over off topic zaken, behalve t sluiten van de helpdesk.         ::hug::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #62 Gepost op: 25-02-2016, 20:46:16 »
Dromen jullie soms ook over De Mol? Vorige nacht droomde ik dat ik meedeed aan de selectieproeven van dit programma. :D Eerst was er een schriftelijke proef over de geschiedenis van De Mol, Heinz (of toch iemand die er sterk op leek) deed ook mee trouwens. :) En hij was nog eerder klaar dan ik ook, de snoodaard! Daarna was er een soort van algemene kennisquiz en tot slot een interview. Ik zat uiteraard bij de uitverkorenen om deel te nemen. ;D

Eén van de meest realistisch aanvoelende dromen die ik had de laatste tijd. Oh ja, nog één leuk detail: naast bagage moesten alle kandidaten ook een GPS-toestel meebrengen met alle kaarten van Latijns-Amerika op. ::tandpastasmiley::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #63 Gepost op: 25-02-2016, 20:53:10 »
En zat ik ook bij de uitverkorenen? Ik ben erg benieuwd naar aflevering 2 van je droom. ::rofl::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #64 Gepost op: 25-02-2016, 21:05:29 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar geen oog voor had. :-[ Er zaten namelijk wél enkele zeer toffe jongedames bij. :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #65 Gepost op: 25-02-2016, 21:18:39 »
 ::rofl::

Iets anders: oud-Mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
geniet ook van de nieuwe serie. Hij is op een Vlaams molforum opgedoken en heeft daar zelfs een vraag van mij beantwoord. ::trots::
« Laatst bewerkt op: 25-02-2016, 21:33:53 door Heinz »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #66 Gepost op: 26-02-2016, 01:33:29 »
De match Olympiakos-Anderlecht werd geleid door de Noord-Ier Hunter.
Die deed dat zo slecht dat dit tot veel frustraties leidde.

Even doorscrollen en je vindt Gilles De Coster zijn reactie :)

http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/1.2583064
klaar voor de strijd

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #67 Gepost op: 26-02-2016, 01:41:43 »
De match Olympiakos-Anderlecht werd geleid door de Noord-Ier Hunter.
Die deed dat zo slecht dat dit tot veel frustraties leidde.

Even doorscrollen en je vindt Gilles De Coster zijn reactie :)

http://sporza.be/cm/sporza/extra/opvallend/1.2583064
::rofl:: ::rofl::

Hij zou snel door de mand vallen, vrees ik.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #68 Gepost op: 26-02-2016, 12:07:57 »
Kan al weer niet wachten tot maandag.
Ik vind het zo plezant dat ze een Belgische mol hebben gemaakt en ik hoop dat er nog seizoenen volgen.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #69 Gepost op: 26-02-2016, 12:18:34 »
::rofl::

Iets anders: oud-Mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
geniet ook van de nieuwe serie. Hij is op een Vlaams molforum opgedoken en heeft daar zelfs een vraag van mij beantwoord. ::trots::

Welk forum is dat, Heinz?

Ik hou je op de hoogte van een eventuele sequel op mijn Mol-avontuur. ;)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #70 Gepost op: 26-02-2016, 12:37:39 »
Er is een forum wieisdemol.be
dat gaat over de Belgische mol. Ik weet alleen niet dat het dat forum is dat Heinz bedoeld.
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #71 Gepost op: 26-02-2016, 12:40:02 »
Er is een forum wieisdemol.be
dat gaat over de Belgische mol. Ik weet alleen niet dat het dat forum is dat Heinz bedoeld.

Dat bedoel ik inderdaad.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #72 Gepost op: 26-02-2016, 13:06:06 »
Bedankt voor de info! Ik kende als Vlaming die site niet eens. ::oink::

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #73 Gepost op: 26-02-2016, 14:01:34 »
Ik ook niet.
En belangrijk zoals Hugo zegt: Soms wordt er bewust gekozen om niet te saboteren. Dus het is niet per sé wie in de beste positie zit, die bijgevolg de meeste kans heeft om de mol te zijn.
#HetIsTochWaarZeker!?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #74 Gepost op: 26-02-2016, 14:59:04 »
lijkt me logisch dat sabotage niet altijd wenselijk is. niet te obvious , niet als je al verdacht wordt bv.

is nu niet zo dat er oud mollen dingen zeggen die ons na tig jaar moljagen nieuwe inzichten geven. maar t is wel tof dat hij daar zijn licht laat schijnen over de serie van nu

Offline Moloproller

  • Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #75 Gepost op: 26-02-2016, 15:17:24 »
Het zou er eigenlijk op neer komen: Als een bepaald persoon een aflevering bij veel kandidaten verdacht wordt, dat die persoon de volgende dag braaf meewerkt.

Want zoals Hugo zegt wordt dit iedere avond besproken in welke proeven zal gesaboteerd worden rekening houdend met hoe ze verdacht worden.

Zoeken naar fluctuerend gedrag van personen?
Zoeken naar personen die bij veel kandidaten verdacht is, maar de volgende dag niets opvallend doet?
#HetIsTochWaarZeker!?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #76 Gepost op: 29-02-2016, 17:24:21 »
::super:: ZIN IN AFLEVERING 5! ::boogie::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #77 Gepost op: 29-02-2016, 17:34:49 »
lijkt me logisch dat sabotage niet altijd wenselijk is. niet te obvious , niet als je al verdacht wordt bv.



Herinner jij je de uitspraak ''de mol moet ervoor zorgen om niet gezien te worden'' nog?


Het is soms beter om 200 euro binnen te brengen, en daarvoor de credits te krijgen, dan met veel risico voor ontmaskering 2000 euro te verspelen.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #78 Gepost op: 3-03-2016, 21:36:22 »
Iets anders: oud-Mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
geniet ook van de nieuwe serie. Hij is op een Vlaams molforum opgedoken en heeft daar zelfs een vraag van mij beantwoord. ::trots::

Ook oud-Mol
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
heeft zich gemeld op de hierboven genoemde site. Dit is dé kans om je vragen te stellen aan twee geweldige oud-mollen. :D

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Off Topic en ander huisvlijt
« Reactie #79 Gepost op: 3-03-2016, 22:20:24 »
Gelukkig is het niet zo makkelijk, maar het is toch prachtig dat die mannen ook genieten van de nieuwe Mol en iets van zich laten horen? ::bravo::